Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witajcie
Dzis dowiedzialem sie, ze moj mechanik uszkodzil chlodnice oleju podczas wymiany termostatu. Pękla na ponad 2cm podczas odkrecania sruby obudowy termostatu.
Zmuszony jestem znalezc nowa i tutaj pojawia sie moje pytanie.
Czy chlodnica z 220, 420 i 620 bedzie pasowala? Przegladajac ogloszenia roznice (wzgledem 25, 45) jaka dostrzegam to jedno kolano wodne ma 2 odejscia. Moze wystarczy je podmienic, a chlodnica jest taka sama?
Moze ktos posiada taka chlodnice na sprzedaz?
_________________ Pozdrawiam
Artur
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 20, 2016 17:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mentos, Chlodnica z starszych modeli SD czy SDI nie ma w sobie wbudowanego termostatu wiec musial bys weze chlodnicze tez dorwac oraz zewnetrzny termostat. Koszty sa wieksze poszukaj chlodnicy z TD mniej klopotliwe.
[ Dodano: Sob Lut 20, 2016 17:55 ]
Chodnica z SDI czy SD nie ma odkręcanych kroczy na wodę jest to jednolita forma aluminium.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 130 Skąd: Elbląg
Wysłany: Nie Lut 21, 2016 10:52
Przeróbka faktyczni bez sensu. Tym bardziej ze mam juz termostat kupiony nowy. Poprzegladalem wiecej zdjec i sama obudowa faktycznie rozni sie ksztaltem. Nie liczac kolan wodnych (ktore wygladaja na przykrecone srubami ale moze to nity)
Jedyna aukcja ktora znalazlem obecnie mimo ze zatytuowana rover 45 SDi ale chyba bedzie pasowac. Wrzucam zdjecie do zalacznika. Mozecie potwierdzic ze podejdzie do mojego ZRa?
mentos, To jest chlodnica od IDT, jak masz czarne te kolanka i sa sruby to na bank z IDT. W SDI czy SD jest to jednolity z aluminium. Mam w domu chlodnice z SD gdzie luźno
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 130 Skąd: Elbląg
Wysłany: Wto Lut 23, 2016 18:06
Szlag by trafił. Przyszła paczka z chlodnica. Nie mozna ruszyc 2 srub obudowy termostatu ani przewodu olejowego. Kompletnie nie wiem co z tym zrobic. Boje sie ze peknie druga chlodnica, a z drugiej strony strach czy wsadzony do niej termostat sie otworzy po nagrzaniu.
Poradzcie cos prosze.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 130 Skąd: Elbląg
Wysłany: Pią Lut 26, 2016 09:21
Zamontowalem ta chlodnice jak przyszla. Wyczerpal mi sie limit milosci do auta na tamtą chwile Szczegolnie ze ja mu od siebie dalem nowy rozrzad i pompe wody, a termostatu juz nie przyjal. No trudno - zrobi sie drugie podejscie na wiosne.
Ten co byl z chlodnica chyba jest minimalnie gorszy od tego co mialem. Wiec zostalo po staremu. Na wylaczonym ogrzewaniu wskazowke mam na polowie po 6km przy temperaturach w okolicy zera.
Dzieki za wsparcie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum