Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 2.0 IDT] Dopasowanie chlodonicy oleju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 2.0 IDT] Dopasowanie chlodonicy oleju
Autor Wiadomość
mentos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 130
Skąd: Elbląg



Wysłany: Sob Lut 20, 2016 17:38   [MG ZR 2.0 IDT] Dopasowanie chlodonicy oleju
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witajcie

Dzis dowiedzialem sie, ze moj mechanik uszkodzil chlodnice oleju podczas wymiany termostatu. Pękla na ponad 2cm podczas odkrecania sruby obudowy termostatu.
Zmuszony jestem znalezc nowa i tutaj pojawia sie moje pytanie.
Czy chlodnica z 220, 420 i 620 bedzie pasowala? Przegladajac ogloszenia roznice (wzgledem 25, 45) jaka dostrzegam to jedno kolano wodne ma 2 odejscia. Moze wystarczy je podmienic, a chlodnica jest taka sama?
Moze ktos posiada taka chlodnice na sprzedaz?
_________________
Pozdrawiam
Artur
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 20, 2016 17:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 20, 2016 17:55   

mentos, Chlodnica z starszych modeli SD czy SDI nie ma w sobie wbudowanego termostatu wiec musial bys weze chlodnicze tez dorwac oraz zewnetrzny termostat. Koszty sa wieksze poszukaj chlodnicy z TD mniej klopotliwe.

[ Dodano: Sob Lut 20, 2016 17:55 ]
Chodnica z SDI czy SD nie ma odkręcanych kroczy na wodę jest to jednolita forma aluminium.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mentos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 130
Skąd: Elbląg



Wysłany: Nie Lut 21, 2016 10:52   

Przeróbka faktyczni bez sensu. Tym bardziej ze mam juz termostat kupiony nowy. Poprzegladalem wiecej zdjec i sama obudowa faktycznie rozni sie ksztaltem. Nie liczac kolan wodnych (ktore wygladaja na przykrecone srubami ale moze to nity)

Jedyna aukcja ktora znalazlem obecnie mimo ze zatytuowana rover 45 SDi ale chyba bedzie pasowac. Wrzucam zdjecie do zalacznika. Mozecie potwierdzic ze podejdzie do mojego ZRa?
_________________
Pozdrawiam
Artur
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 01:34   

mentos, To jest chlodnica od IDT, jak masz czarne te kolanka i sa sruby to na bank z IDT. W SDI czy SD jest to jednolity z aluminium. Mam w domu chlodnice z SD gdzie luźno :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mentos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 130
Skąd: Elbląg



Wysłany: Wto Lut 23, 2016 18:06   

Szlag by trafił. Przyszła paczka z chlodnica. Nie mozna ruszyc 2 srub obudowy termostatu ani przewodu olejowego. Kompletnie nie wiem co z tym zrobic. Boje sie ze peknie druga chlodnica, a z drugiej strony strach czy wsadzony do niej termostat sie otworzy po nagrzaniu.
Poradzcie cos prosze.
_________________
Pozdrawiam
Artur
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 23, 2016 23:46   

mentos, Odkręć śruby i tyle pójdzie to pójdzie nie to nie :neutral: Napuść na noc dobrym olejem penetrującym .
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mentos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 130
Skąd: Elbląg



Wysłany: Pią Lut 26, 2016 09:21   

Zamontowalem ta chlodnice jak przyszla. Wyczerpal mi sie limit milosci do auta na tamtą chwile ;) Szczegolnie ze ja mu od siebie dalem nowy rozrzad i pompe wody, a termostatu juz nie przyjal. No trudno - zrobi sie drugie podejscie na wiosne.

Ten co byl z chlodnica chyba jest minimalnie gorszy od tego co mialem. Wiec zostalo po staremu. Na wylaczonym ogrzewaniu wskazowke mam na polowie po 6km przy temperaturach w okolicy zera.
Dzieki za wsparcie ;)
_________________
Pozdrawiam
Artur
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r214Si'97] Dopasowanie felg
storm Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Kwi 09, 2009 00:13
faecd
Brak nowych postów [R220SD] Lampy przednie - które i czy warto?! dopasowanie..
(Depo vs DJAuto vs inne)
krzysztof_ns Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 46 Sro Mar 25, 2009 13:24
MiL999
Brak nowych postów [R214 1.4i 97r] Problem z pompą oleju lub czujnikiem oleju
Zimny Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Lis 09, 2008 22:53
Zimny
Brak nowych postów [R220 98'] POMOCY !! Wyciek oleju z filtra oleju !
Remigiusz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Maj 30, 2009 08:30
sTERYD
Brak nowych postów [220] Czujnik oleju, filtr oleju
Sabz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 29 Sob Lip 28, 2012 08:42
Sabz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink