Wysłany: Sro Lut 24, 2016 13:07 [v40 t4] Usniecie filtra paliwa na test
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Siemanko.. Mam problem.
Co prawda nie z Roverem a z konkurencja no ale
Mam v40 t4 i po nagrzaniu zaczyna przerywac na wklepanym..
Oczywiscie mam liste rzeczy do sprawdzenia wlacznie z ciśnieniem na listwie, kablami, swiecami, cewkami, regulatorem bla bla bla... ale bardzo czesta pozycja na liscie jest filtr paliwa.. tylko, że to jest volvo ..
marka z duzym ego i ceny też sa spore bo do v40 t4 polecaja tylko oem bo reszta podobno nie daje rady.. zamiennik ponad 100 .. w aso pewnie jeszcze drozej.
I teraz tak. Chciałbym sprawdzić czy to filtr a jak nie to pójść dalej niewydajac 200zł na pusto i wracaja do sedna..
Mam w pracy podnośnik wiec robota niby fajna szybka i prosta... czy mozna na czas testu 1/2dni wywalic filtr paliwa - zrobić instalacje bez filtra ? Chyba nie powinno sie stać nic tragicznego ? w aucie zazwyczaj pół baku mam wiec syfu z dna nie powinno zaciągnąć
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Lut 24, 2016 14:56
też bym najpierw sprawdził bez filtra przy tych cenach, na logikę nie powinno się nic stac auto bez gazowni jak mniemam
troche offtop ale już chyba wiesz tomii620si, co mialem na mysli mówiąc że volvo to segment premium filtr jak filtr a cena premium
daj spokoj.. nic w tym aucie nie ma z premium poza cenami..
Komplet swiec ngk ... 400zł (97zł/szt).
cewki z kablami 380zł
filtr paliwa aso 170zł
regulator cisnienia paliwa 200zł
i tak moge caly dzien haha.. szok. o ile swiece moge dac inne i podobno tez daja rade, regulator to zazwyczaj oring za 50gr a filtr paliwa.. jeszcze zostaje bosch za 100zł tak cewki z kablami.. ała
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 26, 2016 01:24
Witam. Może warto zastanowić się, a nie , jak na forum V40 wymieniać wszystko w ASO. Padło pytanie wyżej o LPG. Po drugie, przydało by się wystarać o jakąś diagnostykę . W V40 jest jakieś OBD ? Jak nie, to pozostaje szybki miernik z linijką analogową podłączony do sondy lambda. Pojeździć w dwie osoby i zaobserwować , czy jak zaczyna przerywać, to lambda na bogato, czy na ubogo. Jak na bogato, to problemy z zapłonem. Jak ubogo, to układ paliwowy. Podłączenie pod komputer powinno rozjaśnić trochę wątpliwości.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Lut 26, 2016 11:06
Rademenez_ napisał/a:
Witam. Może warto zastanowić się, a nie , jak na forum V40 wymieniać wszystko w ASO
nikt tam prawie nie jeździ do ASO to że jeżdzo najgorszym modelem volvo ever nie znaczy że to sami idioci porblem z v jest taki ze mało jest zamiennikow ktore jest sens zakladac, albo zakladasz to co polecajo albo wymieniasz 2x
Rademenez_, kazdy machanik pewnie polaczy sie z kompem w v40, u mnie nie mieli z tym problemów
rademenez..
lpg brak
pod komputer sie wpialem wczoraj bo sasiad tez ma v40
byl 1 blad.. od klimy haha..
ogolnie filtr musi byc aso bo inne podobno maja za mala przepustowosc bo jest tak jakw ti.. jeden filtr do wersji 115km i t4.
Ale juz wiem co jest piec chyba. Dzisiaj w pra y zmierzylem cisnienie na listwie i nie bardzo sie to zgadzaz tym co powinno byc a ze t4 sa wadliwe jak cholera to wlasnie padaja regulatory cisnienia paliwa na listwie.. lub oring na nim.. jutro w pracy wymienie wszystkie oringi na wtryskach i regulatorze i zobacze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum