Forum Klubu ROVERki.pl :: [v40 t4] Usniecie filtra paliwa na test
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[v40 t4] Usniecie filtra paliwa na test
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 24, 2016 13:07   [v40 t4] Usniecie filtra paliwa na test
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Siemanko.. Mam problem.
Co prawda nie z Roverem a z konkurencja no ale ;)

Mam v40 t4 i po nagrzaniu zaczyna przerywac na wklepanym..
Oczywiscie mam liste rzeczy do sprawdzenia wlacznie z ciśnieniem na listwie, kablami, swiecami, cewkami, regulatorem bla bla bla... ale bardzo czesta pozycja na liscie jest filtr paliwa.. tylko, że to jest volvo ..
marka z duzym ego i ceny też sa spore bo do v40 t4 polecaja tylko oem bo reszta podobno nie daje rady.. zamiennik ponad 100 .. w aso pewnie jeszcze drozej.
I teraz tak. Chciałbym sprawdzić czy to filtr a jak nie to pójść dalej niewydajac 200zł na pusto i wracaja do sedna..

Mam w pracy podnośnik wiec robota niby fajna szybka i prosta... czy mozna na czas testu 1/2dni wywalic filtr paliwa - zrobić instalacje bez filtra ? Chyba nie powinno sie stać nic tragicznego ? w aucie zazwyczaj pół baku mam wiec syfu z dna nie powinno zaciągnąć :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 24, 2016 13:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lut 24, 2016 14:56   

też bym najpierw sprawdził bez filtra przy tych cenach, na logikę nie powinno się nic stac ;-) auto bez gazowni jak mniemam :)
troche offtop ale już chyba wiesz tomii620si, co mialem na mysli mówiąc że volvo to segment premium ;-) filtr jak filtr a cena premium :)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 24, 2016 16:06   

daj spokoj.. nic w tym aucie nie ma z premium poza cenami..
Komplet swiec ngk ... 400zł (97zł/szt).
cewki z kablami 380zł
filtr paliwa aso 170zł
regulator cisnienia paliwa 200zł

i tak moge caly dzien haha.. szok. o ile swiece moge dac inne i podobno tez daja rade, regulator to zazwyczaj oring za 50gr a filtr paliwa.. jeszcze zostaje bosch za 100zł tak cewki z kablami.. ała
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lut 26, 2016 01:24   

Witam. Może warto zastanowić się, a nie , jak na forum V40 wymieniać wszystko w ASO. Padło pytanie wyżej o LPG. Po drugie, przydało by się wystarać o jakąś diagnostykę . W V40 jest jakieś OBD ? Jak nie, to pozostaje szybki miernik z linijką analogową podłączony do sondy lambda. Pojeździć w dwie osoby i zaobserwować , czy jak zaczyna przerywać, to lambda na bogato, czy na ubogo. Jak na bogato, to problemy z zapłonem. Jak ubogo, to układ paliwowy. Podłączenie pod komputer powinno rozjaśnić trochę wątpliwości.
_________________
MG ZS180
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lut 26, 2016 11:06   

Rademenez_ napisał/a:
Witam. Może warto zastanowić się, a nie , jak na forum V40 wymieniać wszystko w ASO
nikt tam prawie nie jeździ do ASO ;-) to że jeżdzo najgorszym modelem volvo ever nie znaczy że to sami idioci ;-) porblem z v jest taki ze mało jest zamiennikow ktore jest sens zakladac, albo zakladasz to co polecajo albo wymieniasz 2x :)
Rademenez_, kazdy machanik pewnie polaczy sie z kompem w v40, u mnie nie mieli z tym problemów
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 26, 2016 22:46   

rademenez..
lpg brak
pod komputer sie wpialem wczoraj bo sasiad tez ma v40 ;P
byl 1 blad.. od klimy haha..
ogolnie filtr musi byc aso bo inne podobno maja za mala przepustowosc bo jest tak jakw ti.. jeden filtr do wersji 115km i t4.
Ale juz wiem co jest piec chyba. Dzisiaj w pra y zmierzylem cisnienie na listwie i nie bardzo sie to zgadzaz tym co powinno byc a ze t4 sa wadliwe jak cholera to wlasnie padaja regulatory cisnienia paliwa na listwie.. lub oring na nim.. jutro w pracy wymienie wszystkie oringi na wtryskach i regulatorze i zobacze ;P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [civic 1,5i] Wymiana oleju i filtra oleju
Lewis Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 6 Sro Maj 08, 2013 17:33
leszczu
Brak nowych postów [polonez 1.4 16v] wtryski paliwa
mike Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Nie Lip 14, 2013 20:27
AndrewS
Brak nowych postów [Polonez 1.4 LPG 96r] nie słychać pompy paliwa
Polonez 1.4 MPI - nie "burczy" pompa paliwa po włączeniu zapłonu
oprawca_1978 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 6 Pon Lut 02, 2009 15:36
piter74
Brak nowych postów [vauxhall vectra 99] jak otworzyc wlew paliwa?
rafalskorupski Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 17 Sro Gru 10, 2008 23:04
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink