Wysłany: Pią Maj 02, 2014 22:01 [r200] zmiana silnika
Witam pomalu przygotowuje sie do swapu i zastanawiam w co sie pcha 2.0t z r220 czy 1.8t z r75,Potrzebuje auto do jazdy na codzien nie do modyfikacji,wiec w gre wchodzi jazda na lpg.oczywiscie lpg do normalnej jazdy nie do upalania.Czekam na opinie
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 02, 2014 22:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jezeli tylko taki wybór to bezapelacyjnie 2.0T na pewno dużo mniej awaryjny silnik,niestety z uwagi na wiek bedzie ciężko o mały przevieg a co za tym idzie zużycie wiec pewnie od razu remont takiego silnika może wchodzić w grę 1,8T to na.pewno nieustajacy problem HGF wiec nie polecam lepszym wyborem byloby nawet wstawienie 1,8vvc od ZRa z uwagi na lepsze osiagi od 1,8T.
Na koniec zastanowilbym sie czy nie warto sprzedać auto i kupic cos z mocniejszym.silnikiem bo cenowo moze wyjsc podobnie.
Wchodzi elegancko, odrazu zamiast tylnych siedzeń montuj dodatkowy zbiornik paliwa haha najlepiej przezroczysty aby widzieć monsuny i wiry hehehe
Nie gadaj ze 100km na baku zrobisz xD a tak serio to może dobrać jakieś słabsze wtryski i ubogą mieszankę to nie będzie rujnować portfela ale niewiem jak podtlenek lpg będzie się sprawował
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przyłącze sie do tematu swapu z czego silnik by mi podszedł do mg tf mam już dosyć tego silnika zrobiłem w nim hgf a przy okazji nowe większość części teraz a teraz znów widzę biała plamkę na końcu bagnetu:( a teraz słyszę jak ostro przyspieszę albo na wstecznym takie cykniecie może być ze oleju jest mało bo mam mały przeciek z półosi.
Jak masz przeciek z półosi to olej ze skrzyni ucieka nie silnikowy co do zmiany zorientuj się co do silników toyoty bo w lotusie silniki z mg zastąpili toyotowskimi aczkolwiek niewiem czy to już nie poszło ze zmianą nadwozia
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Możesz pytać ale chyba nikt tego nie robił kwestia ile dłubania bo tak naprawdę każdy silnik wsadzić można ale jakim kosztem
Skoro wsadzali właśnie z toyoty to strzelam w ciemno koszt silnika, skrzynia + osprzęt to z dograniem elektroniki i upchnięciem do tej klitki od 2-4tys
W tej cenie powinni zrobić już tak żeby to wmiarę chodziło ale to już musisz pytac w firmach gdzie takie swapy robią najwyżej że robisz sam to pewnie koszta dodatkowe około 1000zł wyjdą
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ale to jest pier....... HGF to wada konstrukcyjna, i po wymianie uszczelki ma się spokój na kilka długich lat. No chya, że ktoś pałuje na zimnym non stop i później go boli HGFF to sorki ale pretensje do samego siebie... To samo o HGF można powiedzieć w przypadku Fiatów Peugotów Opli i 2 litrowych BMW... więc nie siejmy teorii z Roverem HGF gratis
mam teraz wszytko zrobione po hgf i widzę plamkę na bagnecie białą więc, boje sie ze to znów mnie dopadło a nie dałem mu więcej niz do 4tys obrotów nie wiem co robić już z tym 6 tysięcy był bym w stanie poświecić ale dopiero za 2 wypłaty bo na razie mam zero oszczędności a macie jakieś namiary na warsztaty co sie tym zajmują
Czyli dobrze myslalem nad 1.8t,silnik lepiej jest kupic z auta ktorym mozna sie jeszcze przejechac i sprawdzic.150/160 km i sporo momentu by mi wystarczylo,mozna zawsze cos podubac na 190 km.Teraz kwestia z czym to spiac najlepiej myslalem nad skrzynia pg1 ze szpera? Tylko co z elektryka,co prosciej elektryke z r75 przezucic?czy odpalic na kompie z 1.4 i dodatkowy sterownik?
mam teraz wszytko zrobione po hgf i widzę plamkę na bagnecie białą więc, boje sie ze to znów mnie dopadło a nie dałem mu więcej niz do 4tys obrotów nie wiem co robić już z tym 6 tysięcy był bym w stanie poświecić ale dopiero za 2 wypłaty bo na razie mam zero oszczędności a macie jakieś namiary na warsztaty co sie tym zajmują
Zawsze będą lekkie pozostałości ale ni panikuj od razu. Sprawdz czy sie nie przegrzewa. Zrób test na obecność gazów w płynie chłodniczym i spokój
a jak ten test zrobić?? na razie kupiłem korek nowy od zbiorniczka bo zbiera mi sie ciśnienie nie umiem odpowietrzyć i murze wywalić ten zawór w kolektorze tylko nie wiem jak sie go pozbyć
Zdjąć kolektor ssący i wydłubać śrubokrętem, po czym założyć kolektor na nowej uszczelce. Ważniejszą zmiana jest założyć termostat PRT wtedy na pewno odsuniesz HGF w niebyt.
[ Dodano: Czw Maj 08, 2014 08:25 ]
Mój Landrower od HGF przejeździł już 120kkm ale po pierwszych 30kkm poprawka była i została uszczelka jeszcze raz wymieniona bo przy okazji uszczelniania silnika naprawiliśmy malusieńki wyciek na zewnątrz silnika spod głowicy.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum