Witam serdeczie klubowiczow. Od 3 lat mam roverka 25, od jakiegos czasu podczas skrecania na maxa (np podczas parkowania) jest wyczuwalne hmmm terkotanie na kierownicy... bardzo delikatne , bardziej irytujace niz przeszkadzajace ale to cos nowego... Czy ktos wie co to moze byc? nic nie cieknie, nie ma drgan podczas jazdy, nie sciaga, nie chalasuje. Tylko podczas powolnej jazdy na parkingu, podczas parkowania czy omijania tzw pacholkow... prosze o pomoc....
Ci angielscy "mechanicy" nie bardzo wiedza o co chodzi i twierdza ze nic tu nie ma... a ja jak nie ma jak czuje...
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 28, 2016 23:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wiem jak to w Polsce wyglada, w Anglii sa troche bardziej dokladnie. Pierwszy moj przeglad z r i musialem spawac dziurke wielkosci pol paznokcia przy progu bo by mi przegladu nie dali. A wracajac do terkotania, to co to moze byc? mozze puki co olac i poczekac jak to sie rozwinie bo puki co to troche jak wrozenie z fusow....
Maglownica albo pompa wspomagania, zobacz czy masz wycieki przy pompie wspomagania.
Możliwe, że jak na maxa skręcisz koła i przytrzymasz kierownice (na postoju) to będzie strzelać.
Pozdrawiam,
Vig
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Lut 29, 2016 09:54
kolego DonSmigiel, bardzo milo ze szukasz pomocy na polskiej stronie mimo iz jestes w UK ale nastepnym razem zadaj sobie trud pomyslenia gdzie zakladasz temat, przenosze ale nastepnym razem wywale do kosza jesli nie bedziesz zakladal we wlasciwym dziale, a co do usterki, moze tak zawsze bylo tylko teraz dopiero zauważyłeś? ja przy wiekszych kolach na maxa jak skrece to czuc ze wsomaganie cos tam drga, pewnie jakbym mial maglownice od ZR to by nie drgalo.
zastanawialem sie gdie mam zaczac nowy temat i nie bardzo wiedzialem gdie dlatego zalozylem w tym miejscu z ktorego przeniosles....
co do prolemu, to wlasnie tego nie bylo... zaczelo sie od momentu gdy wymienilem drazki kierownicze we wrzesniu...
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Lut 29, 2016 11:14
DonSmigiel, w usterkach Panie moze faktycznei Ci cos znajda na tym przegladzie, w koncu to nie PL najwyzej powedz im zeby szczegolna uwage zwrocili na uklad kierowniczy
przeglad zrobilem w poniedzialek zeszly i nic mi nieznalezli ani sie nie doczepili. No moze poza zla zarowka w swietle przeciwmglowym tylnym. Hmmm... widze ze tez tu nikt nie ma za bardzo pomyslu co to moze byc. No nic, poczekam i zobacze jak sie sytuacja rozwnie na drodze:) dzieki
Przegub zewnetrzny, albo oba. Pojezdzij gdzies na placu robiac ciasne kolka, dodawaj gazu i wysluchuj terkotania. Jak terkota to przegub z tej strony w ktora skrecales jest do wymiany. Mozesz pojezdzic i poobserwowac, przeguby nie padaja z dnia na dzien
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
Obstawiam zapowietrzony układ. Miałem podobne objawy kiedy wymieniłem sobie płyn do wspomagania. Odessałem stary i nachapał powietrza. Proces odpowietrzenia trwa 30s i jest banalny.
Sprawdź i ten kierunek. Jednak jeśli już się okaże, że zapowietrzony, to trzeba się przyjrzeć jego szczelności, bo sprawny się sam nie zapowietrzy (pompa).
Maglownica albo pompa wspomagania, zobacz czy masz wycieki przy pompie wspomagania.
Możliwe, że jak na maxa skręcisz koła i przytrzymasz kierownice (na postoju) to będzie strzelać.
Pozdrawiam,
Vig
Ja u siebie mam taką sytuację, do tego lekko przygasają kontrolki. Stawiam na pompę która też daje o sobie znać podczas jazdy (kierownica nie zawsze chodzi lekko i ładnie - coś na zasadzie przerywania sygnału) Możliwe, że na dniach będę wymieniał więc dam znać co i jak
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a w mojej R200 jak miałem podobnie to był wyciągnięty pasek i się lekko ślizgał nie piszcząc przy tym
[ Dodano: Nie Mar 06, 2016 20:50 ]
i zaczęło się po zmianie opon na szersze
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum