Wysłany: Pią Mar 25, 2016 13:09 [r 45 1,8 2001] kilka pytań
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
witam mam kilka pytań dotyczących mojego roverka.
1. chciałbym wymienić cały układ hydrauliczny sprzęgła na ten od civica. czy po wymianie na ten układ, sprzęgło będzie brało od "podłogi" a nie jak teraz jest od połowy??.
2. czy znacie wymiary albo numery tulejek wchodzących w skład "krzyżaka" od wybieraka zmiany biegów?? jest zestaw tulejek i śrub na ebay za 34 euro ale to trochę drogo. może w hondzie coś znajde ale potrzebuje numeru albo wymiaru to do tokarza podjadę.
3. czy znana jest wam firma westlake produkująca sprzęgła??
to chyba wszystkie pytania będę wdzięczny za jakieś odpowiedzi lub podpowiedzi:)
_________________ ROVER 45 ::::::)))))))
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 25, 2016 13:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hej Dawid,
W jakim celu chcesz zmienić układ hydrauliczny sprzęgła u siebie skoro Twój pracuje prawidłowo.
Branie od "podłogi" świadczy już o zużyciu układu sprzęgłowego.
W jakim celu chcesz zmieniać sprzęgło ?
Czy Twoje się ślizga ?
Pytam żebyś nie narobił sobie zbędnych wydatków.
Pozdrawiam
Paweł
sprawdzałem wszystkie poduszki, przeguby i jest ok. Pytam o sprzęgło bo przy ruszeniu z miejsca autem strasznie szarpie ale tylko na 1 biegu. na innych biegach jest ok. jeśli auto się toczy i włożę 1 bieg to równiez nie szarpie, szarpie tylko jak ruszam z miejsca. układ hydrauliczny działa poprawnie to fakt ale w civicu kolegi żeby ruszyc wystarczy delikatnie puscic pedał sprzęgla i sprzęgło juz " bierze" a w roverach nawet z nowy sprzęgłem "bierze" od połowy i pedał jest strasznie wysoko ale to normalne. i tak pomyslalem że jak wymienie układ od civica to będzie tak jak w nim??
[ Dodano: Pią Mar 25, 2016 14:02 ]
na forum jest opis jak wyczyscic silniczek krokowy ale taki z silnika 1,4 co grzybek jest na zewnątrz. u mnie silniczek krokowy jest troche inny i czy jest mozliwość wyjęcia tego grzybka tulejki spręzynki żeby porządnie wyczyscic silniczek krokowy jest taki z rurka która jest przysłaniana grzybkiem. na zimnym silniku jak uruchomie to mam podwyzszone obroty ale jak przegazuję to potrafią obroty falować nie zawsze ale jak ruszam i wcisne sprzęgło to potrafi nawet zgasnąć.... mysle że ten silnik chyba wymienie jak nie bede mógł go całkiem rozebrać??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum