Wysłany: Sob Mar 26, 2016 18:29 [R75] tłumik czym go zabezpieczyć
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
drugi raz przepalił mi się tłumik końcowy, wszyscy wiedza że ciężko o sensowny zamiennik a nawet jak już jest to kosztuje kolosalne pieniądze. W związku z tym zdobyłem całkiem przyzwoity tłumik używany. Problem jest w tym że jest trochę pordzewiała ta wierzchnia skorupa. postanowiłem dać mojemu blacharzowi co by wyremontował go i założył ale chłop się rozchorował i muszę poczekać dlatego wpadłem na pomysł wyczyszczenia rdzy i pomalowania tłumika jakąś farbą. Napiszcie czym by można to zakonserwować żeby to miało ręce i nogi.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 26, 2016 18:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Sob Mar 26, 2016 18:41 [R75] tłumik czym go zabezpieczyć
Chyba najlepiej farbą do tłumików Kiedyś kupowałem farbę na bazie cynku. Efekt super, do dziś tłumik wygląda jak nowy. Są też farby z pyłem aluminiowym chyba potocznie nazywa się to "srebrzanką". Ważne żeby farba była temperaturo-odporna.
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Chyba najlepiej farbą do tłumików Kiedyś kupowałem farbę na bazie cynku.
O to mi chodziło gdzie kupowałeś?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wysłany: Sob Mar 26, 2016 18:57 [R75] tłumik czym go zabezpieczyć
W Lidlu kiedyś rzucili była OK, koło Ciebie w Komornikach może być też w Norauto. Raczej polecałbym cynkową, aluminiowa jak niedokładnie oczyścisz potrafi wpuścić rdzę. Sprawdzę jeszcze w piwnicy czy mi jakieś zbędne puszki nie zalegają i ew. dam znać...
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Troche odejdę od tematu, ale nie dziwi was ze tłumiki od BMW które idzie dopasować, sa w dużo lepszym stanie..? Sam mam obecnie do założenia tłumik z BMW eberspracher
A z jakiego modelu BMW E46, jaki silnik i pojemosc ?
I dlaczego używke ( domyslam się ze chodzi o oryginał BMW) ? Nowe są drogie czy poprostu nie są już takie dobre ?
marcin.misek ja mam z 320D (ten sam silnik co u nas tylko osprzętem się różniły). Nie wiem ile kosztują nowe ale za używkę w dobrym stanie płaciłem 70 zł. A porównując do rocznego tłumika (sprawnego bez dziur itp), który był zamontowany jak kupiłem moją 75 to jest porównanie głośności fiat 126p (przed) kontra mercedes s-klasy (po)
Do tego tłumika trzeba tylko dospawać 'wieszaki' po obu stronach i tyle.
Tłumik od 320d e46. Z wysyłką zaplacilem 60 zl. Zero rdzy, jedyna różnica to jedna koncowka wydechu a nie dwie. Dwie końcówki byly w tlumikach od Pb e46 328 sle ceny tych tlumikow sa juz znacznie wyższe.
Co do tematu to wpisując w googla farba cynkowa znalazłem spray za jakie 65zl
Moim zdaniem farba w sprayu do malowania kominków wystarczy, ewentualnie srebrzanka na to.Miałem w swoim v6 przez chwilę tłumik od e46 benzyny 2.8 i wymieniłem go na taki od diesela (oryginał od r75) w idealnym stanie trzy poszycia ale po zimie już widzę ,że zaczyna gnić przy rurach końcowych. W ostateczności wrócę do tego z e46 bo leży w piwnicy tylko tam żeby to wszystko było na dobrej wysokości trzeba wyciąć zderzak jak w MG.
A jakby na forumie - na bazie jakichś przerdzewiałych oryginałów - opracować dokładne rysunki takiego tłumika i po prostu zlecać jego wykonanie kwasówkomajstrom? Wyjdzie nie najtaniej - jak to ze szlachetniejszej stali - ale taki tłumik będzie mieć parametry fabrycznego i przeżyje samochód.
MD sorry, ale niech by taki tłumik kosztowal 600... Myślisz ze przezyje samochód? Skoro bmw kosztuje 60 zl, a oryginał Rovera wytrzymal okolo 10-15 lat ?
longer86, trudno o coś lepszego w rozsądnej cenie od układu wydechowego z kwasówki. Jak jesteś zdolny to i sam możesz rzeźbić, kupując jedynie blachy i rury nierdzewne. Wy macie fajnie, bo do diesla podchodzi tłumik od E46, ale zastanawiam się, co z Vkami. Też mam wpakować dieslową końcówkę? A po opracowaniu schematu fabrycznych tłumików mógłbyś z nich dowolnie korzystać - choćbyś miał ze zwykłej blachy, w domowym zaciszu, klecić tłumik z przepustnicą i opcją "rawrrrr" przy ciuchutkiej jeździe na co dzień.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
MD, zagięcie rury możesz obciąć i wspawać ładną chromowaną końcówkę. Możesz również wstawić tłumik z bmw Pb mysle ze różnice nie są wielkie, jesli jakies są po za końcówkami. Zakładając, ze taki używany tłumik wystarczy na 8 lat, to w cenie kwasówki masz 10 tłumików = 80 lat.
+kwasówki jest wygląd i to ze raz na 8 lat nie zmieniasz tłumika
Pozostawiam waszej ocenie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum