Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Mam do was pytanie, bo nigdzie nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi. Mianowicie, czy jest jakaś różnica między piastami FAG a SNR na tył? Ponieważ FAG ma ten pierścień na wierzchu, że tak to ujmę. Natomiast SNR już go na wierzchu nie ma. I teraz czy jest jakaś różnica jakie piasty założę? Dziś zdjąłem koło, i mam piasty bez widocznego pierścienia. I czy fakt, że założyłbym piasty FAG z pierścieniem na wierzchu będzie robiło jakąś różnicę?
I drugie pytanie, może dość głupie ale wolę zapytać. Okazało się, że w lewej tylnej zwrotnicy nie ma jak założyć szczęk ręcznego, bo jest pourywane conieco. I czy zwrotnica od CDTI będzie pasować do CDT? Myślę osobiście, że będzie ale mechanikiem nie jestem więc przy okazji wolę zapytać.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 12, 2016 19:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Całą zwrotnice, ze szczękami itd. mogę mieć za 50zł. A naprawiając musiałbym dokupić szczęki itd. Chyba taniej i wygodniej wyjdzie wymienić całość. A co do ręcznego, to zauważyłem że jest jakaś różnica między prawą a lewą linką? Bo na aukcjach są takie i takie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum