Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Moja maglownica zaczela przeciekac.Kupilem druga używana,na oko ok i zastanawiam sie czy zakladac czy najpierw regenerowac.Czy kupujac zestaw uszczelniaczy dam rade sam to zrobic,czy jest to mega skomplikowana operacja.Czy ktos z was juz to robil i mogl by podzielic sie wiedza?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 12, 2018 18:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja już dwukrotnie regenerowałem swoją oryginalną. Czas życia jest równy dnia gwarancji W trakcie eksploatacji pojawiają się trzaski, wycieki i luzy. Chyba, że znajdziesz naprawdę solidny warsztat, który potrafi dobrze ją zregenerować. Osobiście jeżdżę z oryginalnym, używanym i nieregenerowanym maglem po niskim przebiegu i nie mam problemów.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum