Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam.
Silnik po remoncie ale no cóz.. Chodzi lekko kulawo na wolnych..
Dokładnie wiem co jest przyczyną bo wiedziałem to tuż przed śmiercią silnika
DO wymiany kable zapłonowe.
I teraz tak.. Mam model poliftowy czyli na cewce..
Jedyne kable jakie mi pokazuje to
NGK RC-RV301 ..
no i fajnie ale z tego co pamietam to kupiłem nowe kable ngk do srebrnego Ti i nie byly ani fajnei wykonanie ani nic... zresztą teraz mam NGK i choinka jak na boze narodzenia . Podwójna izolacja tasma nie pomogla i dalej przebija to wszystko.
Znalazlem też jakieś Sentech ST 8242 ale po dlugosciach jestem wrecz pewny, ze to kable to wersji na kopułce..
Macie moze jakaś wiedze odnośnie innych kabli które pasują ? Bo moze sa jakieś z innych ? aut albo cos czego nie namierzyłem co jest lepsze od NGK ..
Ostatnio zmieniony przez tomii620si Czw Cze 23, 2016 19:38, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 23, 2016 02:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Znalazlem też jakieś Sentech ST 8242 ale po dlugosciach jestem wrecz pewny, ze to kable to wersji na kopułce..
Macie moze jakaś wiedze odnośnie innych kabli które pasują ? Bo moze sa jakieś z innych ? aut albo cos czego nie namierzyłem co jest lepsze od NGK ..
ja mam sentecha i jestem bardzo zadowolony, pomierzyłem swoje kable podałem typom z allegro wymiary i dostałem kable zgodne z wymiarami dorabiają albo dają z innego modelu, ale kable dobrej jakości
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 23, 2016 09:30
Witam. Ja z kolei przeniosłem cewkę zapłonową w miejsce kopułki rozdzielacza. Tak jest umieszczona cewka w R820 po 96 roku. Kable kupiłem NGK ale cena była okazyjna , bo 40zł plus przesyłka. Od rovera 420SI można poszukać. Ewentualnie PSA Peugeot , Citroen. Tam jest ta sama cewka. Tylko wymiary dopasować trzeba. Na Aledrogo są do 420 Elektrosparka.
Kozik, a powiedz mi ike przejechales na tych kablach
wszystko jest tip top ? bo na forum mondeo nie mieli zbyt dobrych opini o tej marce a chcialbym aby to chociaz z 30kkm przehezdzilo tj. jakis rok u mnie..
ogolnie kable do prelifta sa takie same jesli chodzi o wtyczki ? Bo jesli tak to napisze im ze potrzebuje takie kable jak do pre tylko podam im nowe wymiary i tyle.. pamietasz kozik ile dales ?
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 23, 2016 20:10
Witam. Wtyczki do cewki i kopułki są inne. Link
Sentechy w dobrej cenie. Rc-rv301 za 108. W googlach można jeszcze bosze znaleźć. Ale są znacznie droższe.
Użytkowanie kabli NGK przypłaciłem zjaraną cewką i ECU czyli coś koło 300zł w plecy mam sentechy 2gi rok, żadnego problemu. Nie zauważyłem żadnych dziwnych rzeczy odnośnie jakości wykonania, całkiem wporzo. Jedyne co, to problemów nastręczały.... uwaga uwaga! świece Na Denso chodzi silnik najładniej, ale obrywają się przy gwintach i radośnie kręcą w okół własnej osi puszczając spaliny górą. NGK - silnik chodzi kwadratowo, zaobserwowałem to też w 2 innych 2,0t. Może to kwestia, że robią je we Francji? Obecnie mam świece Beru (jeżdżę tylko na PB) i chyba jest to optymalny zestaw jak dla mnie.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Kozik poleca Sentech ... Czekam na zdanie marka..
Greg odradza sentech i poleca NGK ..
Kozik jeździł też na ngk ale w R200 VVC i był zadowolony
Markzo napisał/a:
Na Denso chodzi silnik najładniej, ale obrywają się przy gwintach i radośnie kręcą w okół własnej osi puszczając spaliny górą. NGK - silnik chodzi kwadratowo, zaobserwowałem to też w 2 innych 2,0t. Może to kwestia, że robią je we Francji? Obecnie mam świece Beru (jeżdżę tylko na PB) i chyba jest to optymalny zestaw jak dla mnie.
Co do świec aktualnie jeżdżę na NGK 33 bo miałem problemy z wypadaniem zapłonów gazownik stwierdził że Denso złe, problemem była mapa gazowa a dokładniej jej fragment który można było wyczaić na oscyloskopie dopiero. Na denso auto chodzi ok, nie miałem problemów z tym co Markzo pisze ale ja kluczem dyno zawsze świece dokręcam Beru jakieś wypasione miałem w 200 VVC na gazie nie szło jeździć więc omijam szerokim łukiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum