Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich, panowie mam problem z moim rover'kiem. Problem polega na tym że od paru tygodni biegi wchodzą ciężko, muszę na siłę wpychać je Gdy próbuje włączyć wsteczny zgrzyta i wchodzi ciężko. Parę dni temu zrobiłem tuning wysprzęglika, przedłużyłem trochę ten popychacz żeby był nieco dłużysz. Działało to przez 2 tygodnie i od 4 dni już wchodzą biegi ciężej Dodam że przed tuningiem parę razy sprzęgło się ślizgało. Zrobiłem ten test i silnik nie zgasł (https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=78665&postdays=0&postorder=asc&start=20 Tuhad tam napisał ) Panowie gdybym już zamawiał sprzęgło to jaką średnicę otworu: 228/230 mm ? https://aparts.pl/partscatalogue/623-3350-00-luk-zestaw-sprzegla,11-623~13350~100-0006-00479-000015603-.aspx
[ Dodano: Sob Kwi 23, 2016 00:23 ]
Nikt nie chętny pomóc ?
_________________ Rover<3
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 23:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tam nie ma oleju tylko płyn hamulcowy.
Pompa może przepuszczać na uszczelkach i nie będzie widać nic na zewnątrz. Pompy często siadają.
Jeżeli jednak sprzęgło to moja córka do R45 kupowała SLR i w opakowaniu był LUK. Najpierw dzwoniliśmy do sprzedawcy, sprawdził co w pudełku a potem kupowaliśmy.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sknerko, prawda jest płyn mój błąd ale każdy wie o co chodzi Pompa nie cieknie, płynu nic nie bierze. Ale gdy przedłużyliśmy trochę ten popychać to ładnie biegi wchodziły, a teraz muszę na siłę Sprzęgło kupie NATIONAL ponieważ te SRL to nie polecają i to chińskie piszą
Pompa nie cieknie, płynu nic nie bierze. Ale gdy przedłużyliśmy trochę ten popychać to ładnie biegi wchodziły, a teraz muszę na siłę
Dlatego za mało wyciska bo przepuszcza na tłoku w zbiorniczek tak one sie psują.
Monotonny napisał/a:
Sprzęgło kupie NATIONAL ponieważ te SRL to nie polecają i to chińskie piszą
Przecież napisałem ci że w pudełkach SRL jest najprawdziwszy LUK a nie chińczyk, ci co tak piszą nigdy nawet pudełka nie mieli w rękach. Ja osobiście kupowałem dwa zestawy SRL jeden do R45 i jeden do R75 i oba zawierały sprzęgło LUK.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
To kup LUKa za 600 ja mam 2 LUKi za 300 w pudełkach SRL
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
W tych co kupiłem docisk tez był LUK, ale nawet jak by był SRL to bym wziął bo docisk rzadko się zużywa a tarcza częściej
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
łożysko było chyba skf ale nie jestem tego pewien bo to było jakoś latem zeszłego roku, nam głównie zależało na LUKu. Swoją droga łożyska nawet kiepskie wytrzymuja po 100kkm a nie wiem ile chcesz przejeździć na tym sprżęgle. Postaraj sie rozebrać pompkę i sprawdzić czy dobra jest lub kupić nowa i podmienić bo moim zdaniem bardziej prawdopodobna jest pompka jak tarcza i docisk. Jak tarcza zdycha to jak chcesz przyspieszyć obroty rosną a auto nie jedzie lub wogule ciężko wbić bieg. Można też sprawdzić próbując ruszyc z 5 biegu powinien zdusić sie i zgasnąc a jak nie to faktycznie tarcza trzeba się zainteresować
[ Dodano: Nie Kwi 24, 2016 13:21 ]
Swoją droga łożysko jak kupisz dodatkowo osobno to i tak będziesz miał taniej jak sprzęgło LUK w oryginalnym kartonie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
zestaw od freelandera i tylko trzeba ten trzpień z pompki przełożyć, na forum gdzieś jest opis. Z freela jest w komplecie z wysprzęglikiem. Osobiście kupiłbym z freelandera ale przewód przełożył ze starej żeby szybkozłącze zostawić, no i oczywiście trzpień
[ Dodano: Pon Kwi 25, 2016 08:33 ]
Najtaniej rozebrać pompkę i naprawić, chyba uszczelki z Civica pasują
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie pasują od civica. Kiedyś były do kupienia zestawy uszczelek do pompek do 400, ale to już trochę dawno. Ten ostatni zestaw na liście, to ktoś z civica sobie dorobił
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
sTERYD, dzieki za info Patrzyłam na allegro ten zestaw od freelandera to stoi tak od 200 zł w górę. Jest jakiś tańszy zestaw ? Szukałem tematu jak to wszystko wymienić, odpowietrzyc itp ale do r45 nie ma tylko do r75 ;_
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum