Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] chip tunning
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] chip tunning
Autor Wiadomość
Bartina 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 38



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:40   [R75] chip tunning
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003

Witam dwa krotkie pytania ,ale oczekuje szczegołowej odpowiedzi :)

Czy warto zwrocic na to uwage? Co o tym sadzicie forumowicze?


http://allegro.pl/chip-tu...5093239980.html
Ostatnio zmieniony przez Bartina Pią Kwi 22, 2016 00:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dominoz 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 680
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:44   

Bartina, napisz do longer86, albo MaRek, to Ci wgrają profesjonalną mape.
Nie interesuj się jakimiś dziwnymi chip tuningami z allegro ;)
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 22:51   

Dominoz, żaden z nas nie bawi sie w 1.8/1.8t co do podnoszenia mocy w tym ustrojstwie odsyłam do dzelo23.
_________________
75 Red Edition
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 23:29   

1.8t można poczarować ;) Ale nie spodziewałbym się jakiś przyrostów kosmicznych ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Bartina 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 38



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 09:53   

Dzięki za odpowiedzi. Tak myślałem ,że za takie pieniądze (nie duże) cudów to nie zdziała. Myślałem ze ktoś może montował takie coś u siebie :)
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 10:31   

Boxów raczej bym nie montował. Mimo wszystko są to moduły, które oszukują ECU a nie go 'edytują'/zmieniają.

dzelo23 ostatnio chipował swoje 1.8t na DECie.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 10:57   

Długo kombinowałem z podniesieniem mocy w turbasie. Boxy.... nawet nie brałem tego pod uwagę. Kombinowałem z ori sterownikiem i niby się da ale to w Sosnowcu, wysyłałem tam kompa, był rozebrany i pan stwierdził że na 17x koni może się da. Dla może się da nie będę robił ponad 400km. Zdecydowałem się na strojenie na det3 jako świni. Efekt 164km, eR się odmulił znacząco.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Bartina 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 38



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 12:06   

To rozumiem ze szkoda zachodu bawić się w takie "pierdoły". Spodziewałem sie takich wypowiedzi ,dlatego też myślę że temat chyba do zamknięcia.

ps. Chyba ze moderatorzy stwierdzą że się komuś wątek jeszcze przyda :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 12:17   

Pytanie ile kosztowało to strojenie ;)
Skoro można auto odmulić dając zwiększając mu dawki to może warto - kwestia ceny ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 12:52   

Bartina, ja miałem mapy od Brytoli w ZT 1.8T, auto za granicą miało wbite 178km.

Przy pierwszej rejestracji w kraju musiałem zaliczyć hamownię, bo moc nie zgadzała się z mocą katalogową. Auto wypluło 176 i tyle zostało mi wbite w dokumenty :)

Więc może lepiej było by w dobre mapy zainwestować ;)
 
 
Bartina 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 38



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 13:13   

Owszem ,czyli twój ZT poszedł w górę o 18KM, bo Zt ma 160Km w standardzie, ciekaw jestem czy odczuwalne to jest w jakimś stopniu. A jak silnik reaguje na takie tuning boxy z allegro, mam na mysli spalanie i zużycie.

Na profesjonalne, podkręcanie osiągów nie mam ochoty bo to mi nie potrzebne aż atak bardzo. Skoro jednak okazało by się że te tuning boxy z allegro faktycznie coś wnoszą ,warto byłoby te 2stówki wydać :)
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 13:27   

Może to nie jest wiele, ale to zwiększenie mocy o 10% względem serii :)

Auto było bardziej żwawe i porównując je do R75 2.5 V6 177km o wiele agreswniejsze i żywsze.

W dodatku ZT było na oponie 245 18", a 75 na 205 16".
Myślę że na takich samych oponach było by jeszcze lepiej czuć różnicę ;)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 14:33   

Myślę, że cena modyfikacji nie powinna przewyższyć ceny box'a.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 14:47   

Jeżeli Marek jest wstanie bawić się dawką paliwa, doładowaniem to warto a jak dojdzie do tego zapłon to już miód malina. U mnie moc jest dostępna przy niższych obrotach niż w serii a moment obrotowy wzrósł do prawie 270Nm. Niestety det3 nie ogarnia zapłonu w k serii :( więc mam ustawiane tylko paliwo i doładowanie.
Teraz pewnie wyjdzie że się wszytko da w 1.8 turbo na ori sterowniku zrobić :/
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 14:54   

Przede wszystkim powtórzę się - nie montuj boxa. Co to jest box? Box to po prostu parę badziewnych rezystorów, które wpinasz w instalację elektryczną (wiązkę) co powoduje oszukiwanie ECU. Box ma za zadanie fałszować odczyty z czujników (np ciśnienie paliwa, boosta itp itd) przez co silnik np. dawkuje więcej paliwa albo zwiększa ciśnienie paliwa ale nie daje nad tym żadnej kontroli. ECU nie wie co się z silnikiem dzieje, bo po prostu box fałszuje wskazania przez co sterownikowi wydaje się, że wszystko jest w 'normie' (znaczy fabrycznie tak jak powinno być).
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Bartina 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 38



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 15:14   

przekonaliście mnie że nie warto się w to bawić :) Dzięki wielkie
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 15:40   

Dodam od siebie że w trakcie strojenia dawki paliwa zostały zmniejszone, jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądało na spalaniu bo nie mogę sie powstrzymać przed deptaniem na gaz :mrgreen:
Komputer pokładowy pokazuje średnie spalanie prawie o 2 litry mniej.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Bartina 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 38



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 15:48   

Panie dzelo23 widzialem poczynania pańskie na Youtube :))

Wynik niezly, jesli to prawda :))
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 16:14   

Panie ?? Jaki panie :mrgreen:
Jeśli to prawda ?? Jest temat są wykresy ba nawet świadkowie się znajdą.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Bartina 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 38



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 18:47   

Napisalem jesli to prawda, bo ciagle gazujesz do podlogi :) wiec do odczytu prawidlowego spalania samochodu potrzebna jest ekonomiczna jazda :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Przepływomierz a Chip
uroczya Rover serii 75, MG ZT 14 Sob Mar 19, 2016 22:35
longer86
Brak nowych postów [R75] Chip silnika w skrzyni automatycznej?
patrysgn Rover serii 75, MG ZT 14 Sob Cze 27, 2009 22:17
Marek_75
Brak nowych postów [R75] Toaf Tool Chip Tuning - CDT -> CDTI
MATRIXorg Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Lut 25, 2019 12:33
MaReK
Brak nowych postów [R75] toaf chip tuning oraz airbag
krzyszp Rover serii 75, MG ZT 45 Pon Sty 29, 2018 21:09
marcin.misek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] CHIP TUNING BOX CR ROVER 75 2.0 oraz SAAB 93 95 CR
Gość Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Cze 20, 2013 15:49
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink