Długo kombinowałem z podniesieniem mocy w turbasie. Boxy.... nawet nie brałem tego pod uwagę. Kombinowałem z ori sterownikiem i niby się da ale to w Sosnowcu, wysyłałem tam kompa, był rozebrany i pan stwierdził że na 17x koni może się da. Dla może się da nie będę robił ponad 400km. Zdecydowałem się na strojenie na det3 jako świni. Efekt 164km, eR się odmulił znacząco.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 12:52
Bartina, ja miałem mapy od Brytoli w ZT 1.8T, auto za granicą miało wbite 178km.
Przy pierwszej rejestracji w kraju musiałem zaliczyć hamownię, bo moc nie zgadzała się z mocą katalogową. Auto wypluło 176 i tyle zostało mi wbite w dokumenty
Więc może lepiej było by w dobre mapy zainwestować
Owszem ,czyli twój ZT poszedł w górę o 18KM, bo Zt ma 160Km w standardzie, ciekaw jestem czy odczuwalne to jest w jakimś stopniu. A jak silnik reaguje na takie tuning boxy z allegro, mam na mysli spalanie i zużycie.
Na profesjonalne, podkręcanie osiągów nie mam ochoty bo to mi nie potrzebne aż atak bardzo. Skoro jednak okazało by się że te tuning boxy z allegro faktycznie coś wnoszą ,warto byłoby te 2stówki wydać
Jeżeli Marek jest wstanie bawić się dawką paliwa, doładowaniem to warto a jak dojdzie do tego zapłon to już miód malina. U mnie moc jest dostępna przy niższych obrotach niż w serii a moment obrotowy wzrósł do prawie 270Nm. Niestety det3 nie ogarnia zapłonu w k serii więc mam ustawiane tylko paliwo i doładowanie.
Teraz pewnie wyjdzie że się wszytko da w 1.8 turbo na ori sterowniku zrobić
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Przede wszystkim powtórzę się - nie montuj boxa. Co to jest box? Box to po prostu parę badziewnych rezystorów, które wpinasz w instalację elektryczną (wiązkę) co powoduje oszukiwanie ECU. Box ma za zadanie fałszować odczyty z czujników (np ciśnienie paliwa, boosta itp itd) przez co silnik np. dawkuje więcej paliwa albo zwiększa ciśnienie paliwa ale nie daje nad tym żadnej kontroli. ECU nie wie co się z silnikiem dzieje, bo po prostu box fałszuje wskazania przez co sterownikowi wydaje się, że wszystko jest w 'normie' (znaczy fabrycznie tak jak powinno być).
Dodam od siebie że w trakcie strojenia dawki paliwa zostały zmniejszone, jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądało na spalaniu bo nie mogę sie powstrzymać przed deptaniem na gaz
Komputer pokładowy pokazuje średnie spalanie prawie o 2 litry mniej.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum