Widocznie przebieg został skorygowany
TVN chyba w Gnieźnie był już co najmniej raz w związku z jakimś grubszym przekrętem w komisie samochodowym. Ale tak naprawdę jakby zgłaszać im każdy przekręt gnieźnieńskich handlarzy to by się nie wyrobili z ilością potrzebnych odcinków. Mogliby spokojnie na TVN Turbo dać nowy program kręcony tylko w Gnieźnie. Proponuję nazwę programu: Komisy Gniezna albo Wałek Gniezno24H
Co do tego wozu: Niemiec płakał jak sprzedawał. Nawet dał nowe opony żeby tylko się go pozbyć...
Jak to w MG listewka pod klimatronikiem pusta. Ma czujniki cofania, ksenony i zmieniarkę niestety w schowku. Zapewne hak używany tylko do wożenia rowerów. Wypicowany jak to w Gnieźnie. Ale pod maską trochę brudno.
Ja bym go obejrzał ale ...z ciekawości.
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Ja niedawno od tego samego goscia kupilem MG ZT, ale srebrny metalik. Auto raczej z zewnatrz okey, czuujnik lakieruu pokazywal od 70-150, bylo polerowane, i dosc kiepsko ta polerka zrobiona, widac takie jakby pasy. Wewnatrz tez dobrze, moze troche wytarte fotele, co przez przeglad 170k da sie zrozuumiec, calosc w dobrym stanie, brak zmieniarki plyt cd, niesprawne silniczki vis i pokrzywione tarcze z przoduu w moim przypadku. Z gosciem gadalem dosc duzo, sprowadza z niemiec jedynie mg i rovery, wydaje sie, ze zna te marke. Silnik mial myty, ale po zrobieniuu juuz okolo 10tys nie widac ani grama oleju, kompuuter pokazal tylko bledy na visie z obu silniczkow. stare filtry wygladaly na zmieniane na czas oprocz kabinowego, ten byl tragiczny.
p.s.
auto stalo pod domem, w domuu przy podpisywaniu dokumentow zdawalo sie, ze to jego biuro. Ubezpiexzenie musielismy jechac zalatwic do jakiegos komisu, gdzie zdawal sie czuuc jak ryba w wodzie, wiec moze to takie odciaganie od tego komisu ze niby sprzedaje na wlasna reke tak czy inaczej, jak bedzie trzeba to do mojego mg wloze cale swoje serce i reszte pieniedzy jak bedzie trzeba, mam nadzieje, ze nie bedzie ich trzeba duuzo wkladac.
Auto z Osińca hehe mam tez od niego auto pod domem. gość dokładnie ogarnia markę, wiem nawet gdzie części i opony kupuje. Powiem jedno bezwzględnie czym prędzej robić rozrząd po zakupie od niego. Koleś zmienia co najwyżej jeden pasek i ew rolkę jak hałasuje więc rozrząd na bank do roboty. On kupuje auta trafione silnikowo lub skrzynia do roboty i u nas wymienia cały silnik lub skrzynie i nic więcej poza polerką nie robi (czasem obrobi auto z np. zmieniarki bo w innym potrzebna).
Uważać na auta od niego bo wyglądają zarąbiście ale rzadko są w idealnym stanie. Nasz miał kupiony dla żony więc źle nie trafiłem (malutki przebieg) ale trochę do roboty przy nim jest niestety.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Weź pod uwagę że w tym modelu ceny tarcz/klocków/sprężyn są duużo wyższe niż w R75
mi nieszczesny mechanik policzyl 550zl na klocki i tarcze, gdzie na allegro ceny zaczynaja sie od 250zl+
Mial do mnie dzwonic przed robieniem ich z kosztorysem, no ale widocznie troche zarobic na mnie chcial
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Kwi 08, 2016 17:30
Mat_Dob napisał/a:
manuel napisał/a:
Nie wymaga wkładu finansowego - każdy tak pisze
Weź pod uwagę że w tym modelu ceny tarcz/klocków/sprężyn są duużo wyższe niż w R75
mi nieszczesny mechanik policzyl 550zl na klocki i tarcze, gdzie na allegro ceny zaczynaja sie od 250zl+
Mial do mnie dzwonic przed robieniem ich z kosztorysem, no ale widocznie troche zarobic na mnie chcial
Mat_Dob, dlatego najlepiej co do części radzić się kolegów z forum, potem kupić na allegro po niższej cenie i jechać do mechanika
No tak bylo w planach, zeby mechanik czesci nie kupywal, ale zwietrzyl interes i przechytrzyl moj niecny plan
j0zek napisał/a:
Mat_Dob napisał/a:
manuel napisał/a:
Nie wymaga wkładu finansowego - każdy tak pisze
Weź pod uwagę że w tym modelu ceny tarcz/klocków/sprężyn są duużo wyższe niż w R75
mi nieszczesny mechanik policzyl 550zl na klocki i tarcze, gdzie na allegro ceny zaczynaja sie od 250zl+
Mial do mnie dzwonic przed robieniem ich z kosztorysem, no ale widocznie troche zarobic na mnie chcial
klocki i tarcze komplet na wszystkie 4 koła?
Pan wybaczy, na przod, nie obuudzilem sie jeszcze po nocce:P
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Kwi 08, 2016 18:27
Mat_Dob napisał/a:
Dominoz napisał/a:
Mat_Dob, dlatego najlepiej co do części radzić się kolegów z forum, potem kupić na allegro po niższej cenie i jechać do mechanika
No tak bylo w planach, zeby mechanik czesci nie kupywal, ale zwietrzyl interes i przechytrzyl moj niecny plan
j0zek napisał/a:
Mat_Dob napisał/a:
manuel napisał/a:
Nie wymaga wkładu finansowego - każdy tak pisze
Weź pod uwagę że w tym modelu ceny tarcz/klocków/sprężyn są duużo wyższe niż w R75
mi nieszczesny mechanik policzyl 550zl na klocki i tarcze, gdzie na allegro ceny zaczynaja sie od 250zl+
Mial do mnie dzwonic przed robieniem ich z kosztorysem, no ale widocznie troche zarobic na mnie chcial
klocki i tarcze komplet na wszystkie 4 koła?
Pan wybaczy, na przod, nie obuudzilem sie jeszcze po nocce:P
No to jak na przód to faktycznie drogo
Ja kupiłem tarcze i klocki ATE na przód za 393 z przesyłką
Ja za tarcze 325mm TRW ( przód) dałem 660zł a za tylne, też "lepsze" bo wentylowane 540zł ( też TRW)
Z tego co pamiętam i teraz patrze to najtańsze na allegro więc ocb ?
Tarcze ATE na przód faktycznie kosztują coś około 400zł ale zwykłe, 285mm
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Kwi 08, 2016 21:55
manuel napisał/a:
Ja za tarcze 325mm TRW ( przód) dałem 660zł a za tylne, też "lepsze" bo wentylowane 540zł ( też TRW)
Z tego co pamiętam i teraz patrze to najtańsze na allegro więc ocb ?
Tarcze ATE na przód faktycznie kosztują coś około 400zł ale zwykłe, 285mm
Ja za tarcze 325mm TRW ( przód) dałem 660zł a za tylne, też "lepsze" bo wentylowane 540zł ( też TRW)
Z tego co pamiętam i teraz patrze to najtańsze na allegro więc ocb ?
Tarcze ATE na przód faktycznie kosztują coś około 400zł ale zwykłe, 285mm
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Kwi 08, 2016 23:04
no wiem, ale już bez przesady 100-200 zł więcej za większe tarcze to aż tak dużo nie jest, tym bardziej, że jak lepsza firma to trochę pojeżdżą, tego co roku się nie wymienia
Witam serdecznie.
Jakiś czas temu wymieniłem Corse na R25 a teraz czas wymienić Focusa 2.0 140 Km na np. MG ZT.
Jestem dość nowy w Roverkach dlatego moje pytanie:
któryś z egzemplarzy poniżej jest atrakcyjny?
No i który silnik może okazać się sprawniejszy. Wiadomo oprócz znanych plusów i minusów benzyniaków i ropniaków.
Diesel jest od BMW a benzyna to produkcja Rovera ale czy się sprawdza?
Jak nie to myślałem o Mondeo ST
Co myślicie o tych ogłoszeniach:
http://allegro.pl/mg-zt-t-ztt-190-i6097274151.html
gość od benzyny mówi, że spala mu około pół litra oleju silnikowegona każde przejechane 2500 km. Czy to normalne?
http://otomoto.pl/oferta/...m-ID6yiQtF.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum