Wysłany: Sob Maj 14, 2016 16:51 [R75]Problem z odpaleniem auta
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Słuchajcie mam problem z uruchomieniem silnika. Auto stoi u mechanika, była naprawiana skrzynia biegów (automat). Po złożeniu auta do kupy nie udało się uruchomić silnika. Po kilku próbach kręcenia rozrusznikiem auto raz zapaliło, po kilku sekundach samo zgasło i już więcej nie odpaliło. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki, są OK. Jedyne co mnie zastanawia to to, że nie ma napięcia na jednej z cewek ale to chyba tak ma być bo pewnie jest to związane z położeniem wału/tłoków. Inna sprawa to pomimo wielokrotnego kręcenia rozrusznikiem świece są suche... Nie dochodzi paliwo?
Ps: Auto kupiłem w marcu i po tygodniu jeżdżenia do dzisiaj stoi u mechanika... brak mi już sił do tego auta.
Ostatnio zmieniony przez Tequila Czw Maj 19, 2016 19:17, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 14, 2016 16:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pompa paliwa jest w baku (jest też do niej przekaźnik) sprawdź czy działa, powinno być ją słychać po przekręceniu kluczyka.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Właśnie zholowałem auto do garażu. Będę mógł w końcu zabrać się za diagnozę dlaczego nie odpala. Na tą chwilę wiem, że jest wykręcony czujnik położenia wału. Domyślam się, że bez niego nie ma co próbować odpalać na cokolwiek?
Czujnik założony ale auto dalej nie chce odpalić. Spostrzeżenia na tą chwilę:
Pompa paliwa działa - sprawdziłem pod siedziskiem.
Wszystkie bezpieczniki sprawne.
Brak napięcia na jednej z cewek. Na tej po prawej stronie jest 12V na tej po lewej brak napięcia. Sprawdzane na kostkach. Macie jakieś pomysły?
Jak toaf nie pokazuje błędów to ja tym bardziej bym sprawdził paliwo. Sprawdź na gazie awaryjnie bo z dezodorantu nie tak łatwo się odpala.
załatwił bym manometr i sprawdził ciśnienie paliwa przed listwą wtryskową bo to że pompa pracuje nie znaczy że układ działa poprawnie.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Sprawdziłem na kablach czy są przejścia od kompa do złącza i od złącza do cewek itd. Wszystko się zgadza przejście jest. Plus po przekręceniu się pokazuje na cewkach ale już z kompa nie wychodzi masa. Sprawdzałem multimetrem z kompa pinami 26 i 52 nic nie wychodzi nic jak kreci silnik. Teraz to już nie wiem. Żeby nowy komp też był uwalony ? czy jeszcze coś podaje masę na kompa i ona dopiero wychodzi ? tymi pinami ?
[ Dodano: Pią Mar 11, 2016 18:40 ]
Będę miał od znajomego cały zestaw do odpalenia załatwił z jakiegoś szrotu wyjęty z rozbitka na chodzie. Zobaczę jeszcze raz na innym zestawie.
[ Dodano: Sro Mar 16, 2016 19:06 ]
I rover odpalił. Okazało się ze kolega z forum sprzedał mi uszkodzonego kompa. Kupiłem następnego i pali.
Ostatnio zmieniony przez Tequila Pią Maj 20, 2016 11:59, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum