Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR 1.8 VVC
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR 1.8 VVC
Autor Wiadomość
HMP 



Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 4



Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 11:56   MG ZR 1.8 VVC

Witam. Powoli zaczynam się rozglądać za ZR. Interesują mnie tylko 1.8 VVC i jak najmłodsze roczniki. Bardziej zależy mi na opinii osób, które znają lub oglądały dany egzemplarz. Z Generalnie w oko wpadły mi dwa:

http://olx.pl/oferta/piek...html#8dceb3a125 - trochę stary, ale za to przyjemny kolor. Zdjęcia zrobione aby przypadkiem nic nie było widać.

http://olx.pl/oferta/mg-z...html#5faaf8b8a4 - auto forumowe, ale chyba bardzo długo się sprzedaje, trochę dziwne. Ktoś coś oglądał, jechał?
Ostatnio zmieniony przez HMP Wto Kwi 19, 2016 17:15, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 11:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 19:46   

HMP napisał/a:
http://olx.pl/oferta/mg-z...html#5faaf8b8a4 - auto forumowe, ale chyba bardzo długo się sprzedaje, trochę dziwne. Ktoś coś oglądał, jechał?
nie, ale 8 lat w Polsce to na pewno wymemłane, porozbijane, licznik cofnięty itp itd :P lepiej od handlarza igiełke do opłat ;)
 
 
toksyn 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 388
Skąd: Gdańsk

MG ZR

Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 20:40   

VVC nie VVT, granatowy bardzo ładnie wygląda na zdjęciach ale z ceną przesadzony o jakieś 2-3tysiące :) Co do forumowych i klubowych aut to powinno się jak oglądać jak każde inne normalne auto bo już nie jeden się natknął na "forumową perełkę" :D Auto stoi dłuższy czas bo wcale tak nie jest łatwo pewnie sprzedać w Polsce takiego MG bo ludzie się boją :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 10:09   

HMP, co do forumowego to uzytkownik przed chwila sie przyznal ze mu łożysko oporowe w sprzegle zaczelo wyc 2 lata temu i do tej pory tak jezdzi bo sie rozleciec nie chce, ale to sam się z nim jakby co kontaktuj i wypytaj co i jak, fakt że ten z Ząbkowic(Ziębic w sumie) troche a nawet bardzo zawyżona cena i o ile poliftów nie lubię to z tych dwóch bardziej racjonalna wydaje mi się oferta poliftowa.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 10:46   

no właśnie całe uroki forum - jedna kobitka napisała że jest zainteresowana to ktoś napisał że przebieg za niski- efekt nawet sie do mnie nie odezwała. napisałem że słychać łożysko oporowe - tak słychać szum - kupiłem sprzęgło ze 2 lata temu i szperę pojechałem do mechanika zmienić i ten mi się postukał po głowie że nie ma sensu tego wymieniać zanim nie zacznie sprzęgło wykazywać innych objawów. To stwierdziłem że faktycznie poczekam i tak sobie szumi 2 lata... wyciąganie wniosków forumowych bezcenne...

[ Dodano: Wto Kwi 19, 2016 11:45 ]
a to że jak ktoś dzwoni to mówię uczciwie co jest do zrobienia/poprawki itp to już znaczy złom, bo lepiej kupić od kogoś co powie/napisze igła... a że auto jest w jednym kawałku i ma prawdziwy przebieg to niewazne

[ Dodano: Wto Kwi 19, 2016 11:46 ]
i na dodatek to sprzęgło nowe w pudełku dokładam kupującemu :roll:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 12:27   

marcinmarcin, moze ten spoiler załóż bo tak to on jak R25 wygląda ;p
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 13:27   

W niebieskim ZR lampy przód są z Rovera 25.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
HMP 



Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 4



Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 17:23   

Dzieki. Autem bedzie jezdzic moja druga polowka wiec tez sie delikatnie obawiam MG. Niby auto jak kazde inne ale wymaga troche specjalnej troski. Nie znalazlem do tej pory odpowiedzi jak naprawic vvc, ktos zarzuci linkiem?
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 18:39   

HMP napisał/a:
Dzieki. Autem bedzie jezdzic moja druga polowka wiec tez sie delikatnie obawiam MG. Niby auto jak kazde inne ale wymaga troche specjalnej troski. Nie znalazlem do tej pory odpowiedzi jak naprawic vvc, ktos zarzuci linkiem?
a to szczerze mówiąc odradzam ZRkę chyba że połówka ma rajdowe zacięcie ;) - mojej niewygodnie, twardo, sprzęgło i kierownica ciężko chodzą, auto jest głośne, czułe na gaz itp itd
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 20:13   

marcinmarcin, oj tam moja jezdzi i lubi, a diesel glosniejszy na niskich obrotach od benzyny przeciez, jak sie boisz vvc a to ma byc dla Twojej to kup 1.8 bez vvc albo 1.4 ew. diesla :ok:
 
 
 
HMP 



Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 4



Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 20:43   

Moja luba miala saxo vts 16v i clio sport... Mysle nad MG z braku sensownych egzemplarzy Clio Sporta 182, bo 172 ph1 juz miala.
Nie boje sie vvc tylko chce wiedziec jak je naprawic gdy sie sypnie. To jakis tenat tabu? W renowkach jest kzfr, 400zl plus wymiana i pozbywamy sie klekotu. A w MG?
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 21:08   

nowe cieżko dostepne, a i kosztowały chore pieniądze (kilka tys.) musisz znaleźć jakieś używane młynki w dobrym stanie. najlepiej pewnie z forum dorwać, multecfso chyba zmieniał u siebie z tego co kojarze. możesz też umówić sie z P. Midowiczem lub PHJowi na wymianę jak by mieli akurat jakieś

co do vvc mi akurat się trudno wypowiedzieć bo moje auto od czasu zakupu głośno chodzi - ale leje dobry olej, zmieniam często - tak mniej więcej co 8k lub częściej (mało jeżdże a nie chce też trzymać starego oleju) i się diesel nie pogłębił, ale rozwalenie układu ma konsekwencje podobne do zerwania paska :sad:
 
 
HMP 



Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 4



Wysłany: Sro Kwi 20, 2016 20:26   

Uzywane w dobrym stanie? Przeciez najmlodsze maja circa 11 lat...
To plus hgf powoduje praktycznie zerowe zainteresowanie tymi autami. Troche sie obawiam, ze za 2-3 lata MG z vvc bedzie praktycznie niesprzedawalne...
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Kwi 20, 2016 21:59   

Nie dramtyzowałbym tak bardzo - póki co anglików na części sporo a i większości przypadków problem z VVC jest jak ktoś uszczelkę robi u kowala. Nie dość że źle głowicę poskręca to jeszcze VVC sp.ieprzy. Jak zrobisz u kogoś kto ma pojęcie problemów nie ma. Inna sprawa że znalazłem gdzieś na angielskim forum listę uszkodzonych VVC i wynikało że każda uszkodzona jednostka pracowała na syntetycznym oleju. Z jeżdżonych na 10w-40 ztcp nie było ani jednej sztuki...
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 05:38   

marcinmarcin napisał/a:
każda uszkodzona jednostka pracowała na syntetycznym oleju. Z jeżdżonych na 10w-40 ztcp nie było ani jednej sztuki...


Twierdzisz ze olej 10w40 półsyntetyczny jest jest lepszy od 10w40 syntetycznego ? Idac tym tropem VVCki zalane superolem nie powinny sie wcale psuć :D
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 17:59   

Seria K zaprojektowana jest do współpracy z 10W40.
15 lat temu syntetyków chyba nie było.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 18:42   

NoPE napisał/a:
Seria K zaprojektowana jest do współpracy z 10W40.
15 lat temu syntetyków chyba nie było.

Skoro były półsyntetyki, to wytarczyło nie mieszac ich z fakcjami mineralnymi i juz był syntetyk ;) Akurat to jaki olej nalezy zalać zależy od warunków klimatycznych, kiedyś to były nawet oleje letnie i zimowe. A mi chodziło o to ze 10w40 dobrej firmy np. Motul to pełen syntetyk.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Kwi 21, 2016 21:00   

hehe od zakupu leje 6100 motula 10w-40 i wydaje mi się że jest to półsyntetyk - na pewno służy dobrze temu autu :P co do testów - na dużym mrozie jest gęsty, dość ciągnisty - kolega kiedyś zlał tego motula i inny znany olej 10w-40 i okazało się że motul przy -25c był jednorodny a ten 2 olej miał 2 odróżniające się warstwy :roll:
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 07:52   

Skoro już poruszacie temat vvc to co tam najczęściej się psuje i w jaki sposób (np. przez wytarcie?). Czy raczej jest to we wszystkich przypadkach nieumiejętne poskładanie?
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Pią Kwi 22, 2016 09:27   

BigBoyPL napisał/a:
Skoro już poruszacie temat vvc to co tam najczęściej się psuje i w jaki sposób (np. przez wytarcie?). Czy raczej jest to we wszystkich przypadkach nieumiejętne poskładanie?

Wyciera się przez rzadkie zmiany oleju, ew. słaby olej. Najczęsciej robi sie luz pomiędzy trzpieniami wałków a tymi kwadracikami z otworem. Wyciera się to w jednej płaszczyźnie, więc czasem zamiana ich miejscami pomaga. Mam pewien pomysł jak zregenerować te mechanizmy, jak się uda to przetestuje na sobie i zobaczymy ;)
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink