Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T] zgasł i nie zapali, problem z paliwem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T] zgasł i nie zapali, problem z paliwem
Autor Wiadomość
turuss 




Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 15
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Maj 01, 2016 00:24   [MG ZT-T] zgasł i nie zapali, problem z paliwem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam.
Problem pojawił się jakiś miesiąc temu... wsiadam do auta po nocy, dłuższym postoju auto pali odrazu, chodził normalnie. Posiadł pełną moc czy to zimny czy ciepły, kiedy był ciepły już tak ładnie nie palił. Kręciłem go czasami nawet tak 2x po 5-7s zanim odpalił..
Wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu (objawy odpowiadały) mimo to iż nie było błędu po podpięciu do kompa. po wymianie trochę jak by ładniej palił ale dalej bylo coś nie tak.
pojezdziłem chwile po czym auto mi zgasło na autostradzie i już nie odpaliło
Następnie został wymieniony zawór przy pompie wysokiego ciśnienia - auto odpalilo pojezdziło 2dni okolo 500km i ponownie padło.. zgasł i nie odpalił bez plaka..
na próbę podmieniłem zaworek ten przy akumulatorze (pierburg)
znowu auto odpalilo i bylo ok..
po kolejnych hm. 2-3dniach jazdy tez okolo 500-600km znowu silnik zgasł podczas jazdy..
(nie chciał juz odpalac normalnie.. tylko i wyłącznie psikanie plakiem mu cos pomagało i auto zapalilo.
kolejny krok sprawdzenie przelewów wtryskiwaczy - dwa wewnętrzne wtryski strasznie lały. wiec kupiłem używki. (auto juz bez plaka w tym momencie nie zapalilo)...
Wymieniłem i wszystkie problemy zniknęły. Odpalał odrazu bardzo ładnie, nie ważne czy cieply czy zimny. Po prostu jak za dawnych dobrych czasów ;)
pojezdzil 2dni i dziś jadąc czuję że stracił moc przez chwile, ale za chwilę ją odzyskał i silnik chodził normalnie, dojechalem na miejsce spotkania ze znajomymi, około godziny stał nieodpalany. Wsiadłem do auta chce odpalić kręcę okolo 5s. MG odpalil, wrzuciłem wsteczny przejechalem 2m i auto zgasło..
nie odpala nawet na plaku, do kiedy plak jest wpsikiwany to jest ok...

Co to może byc? barzdzo proesze o pomoc bo juz nei mam sily normalnie. ..
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 01, 2016 00:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Maj 01, 2016 06:51   

a elektryczne pompy paliwa? Odepnij wężyk od filtra i przekręć kluczyk - powinno silnym strumieniem lecieć paliwo.
Jakies info o zapisanych błędach? Myślę ze nałożyło ci sie kilka usterek i stad ciągły problem z tym odpalaniem. Na pewno wtryski miałeś padnięte skoro lały, pompy mogą byc drugą przyczyna. Zawor CR i czujnik walka wymieniłeś na nowy? Co z czujnikiem walu? Chociaż on rzadziej pada
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
turuss 




Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 15
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Maj 01, 2016 08:07   

pompa w baku sprawdzona działa. Pompa przy aku tez działa, podmieniałem już ją bo mam dwie (jakiś czas temu buczała strasznie wiec kupiłem nową) a teraz obydwie w pełni sprawne i stara przestała buczeć.
Zawór CR wymieniłem na używany, zakładany był raz mój stary raz ten co kupiłem i auto jak chodziło to chodziło dobrze na obydwu.
czujnik walka nowy.
wału nie ruszałem.
Błędów brak, jedyny jaki mialem ostatnio to po wymianie wtrysków cisnienie na listwie CR czy cos takiego (ale to przez to ze wydmuchiwałem paliwo przy wykręconych dwóch wtryskach) po usunięciu błędu i zrobieniu kilkudziesięciu kilometrów nic sie nie pojawiło.
A teraz to nie wiem ;) bo nie mam kompa w domu żeby go podpiąć
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Maj 01, 2016 08:19   

W tej chwili ci odpala czy nie? Jeśli nie odepnij wężyk od filtra jak pisałem wcześniej i sprawdź jak leci paliwo. Może cos w baku zassało i sie przytyka.
Dalej: zdejmij rurki przeleowe z wtrysków i przekręć kluczyk bez odpalania, tak zeby pompy elektryczne działały. Zobacz czy z przelewów leci paliwo = praktycznie nie powinno lecieć lub minimalnie. Jeśli leci duzo - wtrysk uszkodzony
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
turuss 




Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 15
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Maj 01, 2016 08:25   

nie, nie odpala. Jutro będę grzebał przy aucie to dam znać co i jak.. tak mi napsuł krwi w ostatnich dwóch tygodniach ze już nie mam do niego siły.. i to akurat przed planem sprzedaży się zaczęło, tylko czekałem żeby nową maszyne uruchomić ;) chyba się domyślił i się obraził za plany z nim związane
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z paliwem - zgasł i nie odpalił
fugazi_thc Rover serii 75, MG ZT 20 Pon Gru 28, 2015 08:56
sknerko
Brak nowych postów [R75] Problem z paliwem
gingol Rover serii 75, MG ZT 11 Wto Kwi 10, 2012 20:33
gingol
Brak nowych postów [R75] Problem z obrotami i paliwem
RHL Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Lis 19, 2012 19:18
Rowan
Brak nowych postów [r75] zasilanie paliwem
jezan Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Mar 29, 2015 07:31
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Potrzebuje pomocy, ŚMIERDZI PALIWEM 2.0 V6
surek16 Rover serii 75, MG ZT 9 Czw Gru 05, 2013 22:58
SLONIK.NH



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink