Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620 SDI] Regeneracja Wybieraka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620 SDI] Regeneracja Wybieraka
Autor Wiadomość
strupek4444 



Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 9



  Wysłany: Sro Maj 18, 2016 14:29   [R620 SDI] Regeneracja Wybieraka
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam serdecznie.Przeszukiwałem już tematy na forum o naprawie wybieraka i większośc już wiem natomiast czy ktoś ma dokładne wymiary tulejek ? mam zamiar dokupić tulejki teflonowe ale nie mam pojęcia jakie są wymiary a w żadnym z tematów nie pisze :)
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Czw Maj 19, 2016 08:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 18, 2016 14:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Maj 18, 2016 14:42   

Ale jestes pewny ze wybierak ?? Tzn biegi Ci nie wchodzą chacza itd ?

Czy masz standardowy dla skrzyń / mechanizmu przy PG1 luz na lewarku i biegi jak w starze ?
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Maj 18, 2016 15:10   Re: [i] Regeneracja Wybieraka

strupek4444 napisał/a:
Witam serdecznie.Przeszukiwałem już tematy na forum o naprawie wybieraka i większośc już wiem natomiast czy ktoś ma dokładne wymiary tulejek ? mam zamiar dokupić tulejki teflonowe ale nie mam pojęcia jakie są wymiary a w żadnym z tematów nie pisze :)


Jeśli dzwoni Ci krzyżak od strony skrzyni, to ja swój obciąłem i wspawałem taki z kolumny kierowniczej z autozłomu za 15 zł, jest łożyskowany i będzie w tym aucie jeździł na wieki :) Któryś z kolegów to opisywał na forum.
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
strupek4444 



Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 9



Wysłany: Sro Maj 18, 2016 16:13   

po pierwsze to drążek na luzie wpada w drgania i "dźwięczy" a po drugie lewarek chodzi jak w autobusie.jeśli chodzi o wspawanie tego krzyżaka kierowniczego to mam to na uwadze ale przecież jest jeszcze tulejka z tyłu pod dźwignią zmiany biegów.i to o jej wymiary mi sie rozchodzi.bo zrobie jak w jednym z tematów czyli przewierce i dam śrube etc ale w tamtym artykule gość nie wymieniał tulejki.natomiast u mnie ona jest praktycznie zmiażdżona i woła o wymiane :)
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Maj 18, 2016 19:45   

strupek4444 napisał/a:
po pierwsze to drążek na luzie wpada w drgania i "dźwięczy" a po drugie lewarek chodzi jak w autobusie.jeśli chodzi o wspawanie tego krzyżaka kierowniczego to mam to na uwadze ale przecież jest jeszcze tulejka z tyłu pod dźwignią zmiany biegów.i to o jej wymiary mi sie rozchodzi.bo zrobie jak w jednym z tematów czyli przewierce i dam śrube etc ale w tamtym artykule gość nie wymieniał tulejki.natomiast u mnie ona jest praktycznie zmiażdżona i woła o wymiane :)


Wymiaru tej tulejki nie pamiętam, ale tez ja dorabiałem. Dospawaj sobie też te nakrętki na boki tak jak chłopaki opisywali bo to bardzo ważne.
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
strupek4444 



Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 9



Wysłany: Sro Maj 18, 2016 19:48   

z jakiego materiału kupiłeś tulejki/dorobiłeś ?
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Maj 19, 2016 07:56   

Jak by co to można tą główkę przy skrzyni kupić zmodyfikowana ale cena jest bee
http://www.ebay.co.uk/itm/182099742760
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Czw Maj 19, 2016 08:19   

strupek4444 napisał/a:
z jakiego materiału kupiłeś tulejki/dorobiłeś ?


Ja dorabiałem z teflonu, ogólnie wszystkie elementy typu tuleje, rolki itp z tego sobie dorabiam bo uważam, że materiał ma świetne parametry wytrzymałościowe, nie skrzypi i nie koroduje :)
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
strupek4444 



Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 9



Wysłany: Czw Maj 19, 2016 14:25   

Dzwoniłem do churtowni i powiedzieli mi ze teflon jest bardzo miekki i bardzie polecają poliamid.jak długo już jeździcie na tych tulejkach teflonowych ? i jak sie lewarek zachowuje ? :)
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Czw Maj 19, 2016 14:41   

Tuleję teflonową dawałem tylko z tyłu, przód miałem wspawany jak pisałem wcześniej z kolumny kierowniczej. Na tak zregenerowanym lewarku zrobiłem ponad 20 tyś km w ciszy i spokoju, niezależnie od obrotów silnika :) Autko sprzedałem w zeszłym miesiącu, ale podejrzewam, że nadal jest ok. Wymień sobie od razu tylną poduszkę lewarka jak masz w kiepskim stanie. Pasuje od Skody Felici 1.6 i kosztuje kilkanaście złotych.
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
strupek4444 



Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 9



Wysłany: Czw Maj 19, 2016 17:58   

aha no to dobrze wiedzieć.a czy byłbyś tak uprzejmy podrzucić jakieś zdjęcie/link tej poduszki lewarka ? bo w google mi różne pokazuje poduszki :)
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Czw Maj 19, 2016 19:50   

Fabryczne oznaczenie skody 6U0711563A Na alledrogo są obecnie po 4,90 a jakbyś chciał kupić oryginalną do Rovera to jak szukałem coś około 150 zł :D Wpadłem na to zupełnie przez przypadek że to pasuje, bo jak regenerowałem swój wybierak to w garażu u mnie leżał ze złomem właśnie wybierak od Skody którą jeździłem wcześniej :) Ja na tej poduszce miałem około 5 mm luz, wybierak zrobił w niej jajowatą dziurę i podskakiwał od wibracji.
_________________
Rover 600SDi, Rover 75 2.0 CDT, Rover 75 1.8T
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Wymiana/regeneracja głowicy
Sqell Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Mar 17, 2010 22:28
kfrankiewicz
Brak nowych postów [R620 sdi]Samodzielna regeneracja turbo ??
scorpion136a Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Lut 20, 2013 11:31
Brt
Brak nowych postów [R620] Regeneracja napinacza PQG 100150
travizz Rover serii 600, Honda Accord 5 Czw Maj 21, 2009 10:36
Brt
Brak nowych postów [620si] regeneracja maglownicy...czy sie da???
mateooo25 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Kwi 26, 2013 21:34
kruszan
Brak nowych postów [620si] regeneracja maglownicy
mateooo25 Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Gru 16, 2012 10:08
mateooo25



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink