Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Hej drodzy roverkowicze mam do was pytanie - dlaczego w r 75 występują dwa kolory zbiorniczków wyrównawczych przy czym przy czarnym jest taka rurka zagięta w dól coś jakby odpowietrznik, a przy białym tego nie ma.
Przecież korki do naszych 75 do wszystkich silników były takie same - ciśnieniowe, mimo to niezależnie od silnika ani roku produkcji zbiorniczek jest albo czarny albo biały..... i dlaczego przy czarnym odpowietrznik jest a przy białym nie ma ??
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 27, 2015 21:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Wto Sty 27, 2015 21:24
Różnią się kolorem I tym że ta rurka w czarnym to jest taki jakby odpływ nadmiaru płynu. To znaczy że w białym płyn się wylewa z pod korka i cieknie po zbiorniczku, a w czarnym płyn z pod korka leci tą rurką i kulturalnie nie zalewa zbiorniczka. I ot cała ich różnica
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Sty 27, 2015 23:27
Układ chłodzenia jest typu ciśnieniowego i początkowo korki ( popielate ) i zbiorniki ( czarne ) były do 1 bar , które nie wytrzymywały i zostały zmienione na wyższe ciśnienie do 1,4 bar ( jasne zbiorniki i czarne korki ).Była akcja serwisowa.
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Pią Maj 27, 2016 20:43
SeniorA napisał/a:
Układ chłodzenia jest typu ciśnieniowego i początkowo korki ( popielate ) i zbiorniki ( czarne ) były do 1 bar , które nie wytrzymywały i zostały zmienione na wyższe ciśnienie do 1,4 bar ( jasne zbiorniki i czarne korki ).Była akcja serwisowa.
Czyli do mnie, poprzedniego właściciela nie dotarła akcja serwisowa.
Bo mam czarny zbiorniczek z szarym korkiem,
Czy zmiana na popielaty zbiorniczek o czarnym korku 140. zmieni coś? Poprawi ? Czy może zaszkodzi?
Czyli warto robić samemu tą akcje serwisową z wymianą zbiorniczka na jasny i korka na 140.?
Czyli warto robić samemu tą akcje serwisową z wymianą zbiorniczka na jasny i korka na 140.?
Jak najbardziej warto bo Rover nie robił by akcji jak by nie było to poważnym bublem.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
czort, Warto zmienić korek na czarny- szczególnie, że to kwestia paru groszy. Mi na szarym korku ubywał płyn chłodniczy, po zmianie na czarny problem znikł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum