Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam
Nie wiem czy już było na forum, długo szukałem i nie znalazłem....
...mianowicie mam problem z jakimś łącznikiem kulowym (nie wiem jak się to nazywa, chyba cięgno) między skrzynią biegów a lewarkiem..
w pewnym momencie chciałem wbić bieg, wybiłem z jedynki na luz i nagle coś strzeliło , lewarek od biegów zaczął luźno latać na boki i w ten sposób zostały mi tylko biegi 3 i 4...
kumpel na kanale zalozyl mi to spowrotem na miejsce ale jest juz wyrobione i po jakims czasie spada znowu, nie ma przy tym żadnego zabezpieczenia zeby nie spadalo .
...moze mial ktos z Was taki problem i jak sobie z tym poradzil? w moim szacownym miescie busku-zdroju w sklepach motoryzacyjnych rozkładali ręce.
czy ktos wie jak sie w ogole to nazywa bo nawet nie wiem jak komus na odleglosc wyjasnic o co mi chodzi, czy chodzi tutaj o cięgno łączące lewarek ze skrzynią?
z gory bardzo dziekuje za pomoc
pozdr
_________________ Rover 214Si '97
Platinum Silver
Ostatnio zmieniony przez Adrian Wto Maj 08, 2012 19:23, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 14:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Było już kilka takich przypadków, i to z różnych przyczyn
Najprościej i najszybciej poszukać używki.
Możesz też spytać Tomiego czy coś takiego znajdzie, jeśli chcesz nówkę.
Nazywa się to cięgiełko dźwigni zmiany biegów, ale występuje tam kilka po drodze, więc żeby nie było ewentualnie problemów z określeniem o które Ci chodzi dobrze by było zrobić zdjęcie, albo ewentualnie pogrzebać w EPC
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
hmmm sciagnalem obraz tego katalogu EPC ale nie bardzo mi sie chce wlaczyc ...caly czas mam napis SYSTEM LOADING, PLEASE WAIT ...dzieki za nazwe cięgiełka
..może jeszcze znajdzie się ktoś kto ma jakies dojscia do tego badziewia? czyli cięgiełka
Witam
...mianowicie mam problem z jakimś łącznikiem kulowym (nie wiem jak się to nazywa, chyba cięgno) między skrzynią biegów a lewarkiem..
w pewnym momencie chciałem wbić bieg, wybiłem z jedynki na luz i nagle coś strzeliło , lewarek od biegów zaczął luźno latać na boki i w ten sposób zostały mi tylko biegi 3 i 4...
kumpel na kanale zalozyl mi to spowrotem na miejsce ale jest juz wyrobione i po jakims czasie spada znowu, nie ma przy tym żadnego zabezpieczenia zeby nie spadalo .
pozdr
Standardowa usterka wynikająca najczęściej z wyrobienia się wkładki teflonowej przegubu kulowego. Jeśli kulka nie jest wyrobiona, to wymiana wodzika na nowy powinna załatwić sprawę.
[ Dodano: Sro Lip 25, 2007 1:32 am ]
Dość ważne, aby nie zaginać końcówki cięgna na kulce, gdyż wtedy wyrobi się kulka i kolejne naprawy mogą okazać się droższe...
a propo EPC to w koncu zalapalo jak uruchomilem jakis server i w ogole znalazlem ta czesc a nawet dwie podobe i nie wiem ktora jest ktora:) ale to z tym musze skoczyc do kumpla na kanal i sie przyjrze...
Tomi widze ze prowadzisz jakis komis z czesciami ...nie masz czegos takiego ? albo jakis namiar na kogos kto ma ta część konkretnie?
_________________ Rover 214Si '97
Platinum Silver
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Lip 25, 2007 22:27
supr3me napisał/a:
Tomi widze ze prowadzisz jakis komis z czesciami ...nie masz czegos takiego ? albo jakis namiar na kogos kto ma ta część konkretnie?
Witam, panowie miałem problem z luzem lewarka biegów na boki. Podjechałem do mechanika i okazało się, że trzaska przy silniku taki element: http://www.tomateam.pl/sklep/foto/959.jpg
Ewidentnie widać na nim luz. Wymieniałem go 7 miesięcy temu i znowu to samo....
Element kupowany z sklepu TomaTeam. Powiedzcie mi czy idzie coś z tym zrobić? czy trzeba zaś wymienić na nowy? jeśli tak to gdzie idzie to dostać oprócz tego sklepu co podałem wyżej?
Problem zrobiony wymieniłem ten łącznik wodzików i dużo lepiej pracuje
Mogę odkopać i zapytać jak się zabrać w ogóle do wymiany tego ustrojstwa?
Przez zapieczony przegub kulowy plastik pękł i się pięknie wypięło zostawiając tylko 3 i 4 bieg. Wszedłem pod samochód i nie mam pojęcia jak się w ogóle do tego dobrać - do lewego końca dostęp jest tragiczny. Po usunięciu starego z kul brutalną siłom wystarczy montaż na wcisk czy jak?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum