Wysłany: Nie Lip 17, 2016 12:29 [MG ZR] 2,0 Rozrząd.
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam.
Temat błachy ale jako, że nie mam doświadczenia to zapytam.
Chciałem wymienić rozrząd, sprawa tyczy się kupna.
Autko jak w temacie 2,0 113hp. Możecie mi polecić gdzie zamówić taki rozrząd? Allegro czy może macie jakieś inne miejsca? Poprosiłbym o linki, które pozwolą mi zakupić ową część.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Grzesiek.
Edit. Ogólnie to powinienem tylko rozrząd wymienić? czy coś jeszcze? na allegro są dwie aukcje różniące się ceną ok 100 zł.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 17, 2016 12:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Nie Lip 17, 2016 17:52
Ja kupuję w InterCars, bo mam tam zniżki. Na Allegro trochę się boję bo nie wiadomo ile i w jakich warunkach ten rozrząd leżał. Kup markowy, Conti,Rouville,Gates,INA itp. Musisz kupić 3 rolki i 2 paski.
Tam w tym sklepie, o którym mówisz wszystko osobno mam rozumieć trzeba składać i to do rovera 25 z tym samym silnikiem?
na allegro jest takie coś : w sumie prawie najtańszy zestaw jest INA Link rozrząd allegro
a SKF jest droższy o 100 zł.
Czy prócz tych rzeczy powinienem coś jeszcze wymienić? Pompę wody?
[ Dodano: Nie Lip 17, 2016 19:19 ] iktorn73, mógłbyś mi jakiś koszyk zakupów podesłać zrobiony z inter cars? chyba nie mam daleko do tego sklepu ew kupiłbym przez wysyłkę.
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Nie Lip 17, 2016 20:41
To z linku to jest to co potrzebujesz. Firma dobra. Musisz wejść na stronę Inter Cars albo ich odpowiednik internetowy Moto integrator : www.motointegrator.pl
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Lip 18, 2016 08:31