Wysłany: Pon Lip 18, 2016 20:26 [620ti] wysokie spalanie
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam.
Od razu zaczne od tego, ze próba połączenia sie mems diag z autem skończyła sie fiaskiem także z tego dzieci nie bedzie..
Ogólnie tak..
Auto duuzo pali bo w okolicach 20/100.. PB jak i LPG..
Sterwonik LPG obeszłem i dalej to samo..
Dodatkowym objawem jest, że dusi go przy około 5tys obrotów i do 5RPM dochodzi ladnie a potem zaczyna sie szarpac rzucac a nie jedzie..
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 19, 2016 11:24
Czy z EBC jest tak samo? MBC podnosi moment obrotowy i spalanie. Mój Ti z EBC palił jakieś 14-15l po mieście. Z MBC na 0.8 jakieś 16l. Przy gazie w podłodze jakieś 20l/100km. MemsDiag działa i polecam. Pokazuje wbrew pozorom wszystkie ważne parametry silnika. Tablet larka, czy mante można za 5-6dych kupić.
PS. Bez wskaźnika doładowania, lub MemsDiag nie wiadomo nawet czy to nie owerbosty.
Tak.. Na EBC był oto samo i była nawet myśl ze cos nie tak z EBC.. na MBC dalej to samo ..
Mems jest fajny - ale chyba dorwałem kabel uszkodzony czy cos i nie moge sie polaczyc ..
Nie.. Overboost odcina zapłon po prostu - miałem to jak przekrecilem MBC za mocno Teraz ma takie chwile ze auto idzie do koonca ladnie ale zazwyczaj przy 5k rmp sie szarpie.. i na EBC bylo to samo wiec overboost na 0.55b to raczej nie bardzo hihi
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Lip 19, 2016 18:45
Mi czasem EBC się zacinał i auto jechało jak wściekłe. Jak zamontowałem wskaźnik, okazało się, że wtedy było ok 0.9. Proponuję wskaźnik doładowania. Kabel do MemsDiag to vag kkl. Nikt z kolegów z samochodem grupy vag nie ma? Ten z blogu autora MemDiag , niebieski mi działa.
Kabel wlasnie taki mam.. VAG KKL ale..
wczoraj probowalem sie połaczyc przez OTG na telefonie (nie moim) i sie nie udalo..
Moj telefon nie obsługuje OTG i efekt jest taki ze próbowałem to zrobić przez komputer z mała sztuczka odpaliłem MEMSa na kompie ale skolei sterowniki nie chciały zadzialać mi na kompie od kabla.. Ogolnie to zaraz dostane pier... z tym wszystkim haha..
No ale jak MBC jest ustawiony na powiedzmy te 0.8-0.9b - brak typowego overboosta to żarłby tyle ? Jak nie jade.. czy spokojnie czy nie to spalanie 20-25/100.. A EBC raczej działało dobrze bo auto było zmulone jak kupa gnoju.. tzn seryjne Ti a dopiero po zalozeniu MBC jazda tym autem stała sie przyjemna..
[ Dodano: Wto Lip 19, 2016 22:05 ]
No to tak.. Wiem, ze nie powinienem ale dla testu..
Odpaliłem auto.. wytoczyłem sie z parkingu i podloga.. 1 i 2 do konca bez zadnego ale..
dojechalem do ronda.. kumpel na rondzie zobaczyl swoim A6 wiec wyjezdzajac z ronda sypnąl w pedał.. Nie wiele myslec dalem w podloge.. poleciałem z nim jak ze szmatą... Ale 2 minuty (kółko w okół osiedla) i juz zaczynał sie szarpać..
Tak wiec dobrze jest na totalnie zimnym silniku a jak sie tylko zaczyna grzać to juz zaczynaja sie odpały...
Ktos cos ? jakis pomysł ?
[ Dodano: Wto Lip 19, 2016 22:37 ]
A MOZE ... cewka sie konczy ?
I po nagrzaniu nie teges chodzi ?
Bo auto jakos super rowno nie chodzi a powinno bo ma glowice jak nową, swiece kable nowe..
Mi na MBC 0ba turbasy pala tak samo, ok 10-11l przy normalnej jeździe poza miastem, przy butowaniu ile wlejesz wiadomo. Po montażu jakiegoś tam wzrostu spalania nie zaobserwowałem, to zależy od nogi kierownika po prostu, tak samo jak mówią że po montażu bova wzrasta spalanie, po prostu bardziej depczemy bo auto jest żwawsze, albo żeby sie cieszyć bovem i dlatego większe spalanie.
Tomki, czy przed awarią silnika tez auto sie tak zachowywało?
nie bylo zadnych problemow... po poskladaniu auta wydaje mi sie ze tez bylo okej chodz unikalem palowania go swiezo poskladanego..
na razie odpialem lambde i zrobilem z 40km.
zobacze dzisiaj czy cos to dalo...
a masz jakas teorie ?
[ Dodano: Czw Lip 21, 2016 14:01 ]
spalanie jeszcze sprawdzam ale auto wkreca sie na obroty do konca.. nie wiem co mu bylo ale tak:
poluzowaly sie swiece (pol obrotu) .. a sprawdzalem nie dawno i bylo git..
jeden kabel slabo siedzial
podcisnienie od gruszki na listwie paliwowej wymienione
podcisniebie do lpg z kolektora wymienione
znalazlem luzna szpilke przy kol. wydechowym..
i cos jeszcze bylo.. w kazdym razie auto sie dokreca do konca.. podejrzewam ze ktores podcisnienie bo swiece sprawdzlaem juz wczesniej i byly git a auto chodzilo kwadratowo.. teraz jest dobrze..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum