Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 400] - Brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 400] - Brak mocy
Autor Wiadomość
Elumix 



Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 30
Skąd: Południe Polski



Wysłany: Pon Sie 01, 2016 20:07   [Rover 400] - Brak mocy
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Witam,

Mam problem z moim rover'em. Auto mam zagazowane. Od jakiegoś czasu zaczęły się spadki mocy, przeważnie działo się to na zimnym silniku. Jak się silnik nagrzał objawy minęły. Od niedawna objawy są też na ciepłym. Wygląda to tak że cisnę pedał gazu a auto nie jedzie, jakby była dziura w podłodze. Dodam, że ten objaw raz jest a czasami auto ma moc. Nie ma znaczenia czy auto pracuje na gazie czy benzynie. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod kolektorem ssącym ponieważ gdzieś uciekał mi płyn. W tamtym roku był wymieniany silnik, oraz robiona uszczelka pod głowicą.

Mam też problem jak są upalnie, jak przejadę 15 km to temperatura silnik zaczyna mi rosnąć. Wymieniłem węże, termostat. Czasami robi ciśnienie w zbiorniku, tak jakby płyn się gotował. Wiem, że mechanik ominął mi kiedyś trójnik i wpiął się w parownik. Po tym czasie mam problemy z autem. Dlatego wymieniłem węże i powróciłem do oryginalnego obiegu płynu a objawy jak były tak są. Doszedł spadek mocy i nie wiem gdzie szukać przyczyny.

Proszę o podpowiedź radę gdzie szukać przyczyny.

Z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony przez Elumix Wto Sie 02, 2016 14:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 01, 2016 20:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Sie 02, 2016 19:47   

Być może termostat który wsadziłeś jest wadliwy od nowości.
Ja wymieniłem dwa razy.

Gotujący się płyn to raczej objaw braku ciśnienia w układzie.
Ale na wszelki wypadek sprawdziłbym też uszczelkę pod głowicą, tym bardziej że jak mówisz auto się przegrzało.

Co do spadku mocy to nie wiem niestety, dotyczy to obu paliw więc nie jest spowodowane układem paliwowym. Sprawdziłbym więc na początek przewody WN, świece, kopułkę i palec. Kiedy wymieniałeś te elementy?
 
 
Elumix 



Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 30
Skąd: Południe Polski



Wysłany: Sro Sie 03, 2016 22:16   

sobrus napisał/a:
Być może termostat który wsadziłeś jest wadliwy od nowości.
Ja wymieniłem dwa razy.

Gotujący się płyn to raczej objaw braku ciśnienia w układzie.
Ale na wszelki wypadek sprawdziłbym też uszczelkę pod głowicą, tym bardziej że jak mówisz auto się przegrzało.

Co do spadku mocy to nie wiem niestety, dotyczy to obu paliw więc nie jest spowodowane układem paliwowym. Sprawdziłbym więc na początek przewody WN, świece, kopułkę i palec. Kiedy wymieniałeś te elementy?


Termostat wymieniałem też dwa razy. Kable, palec, kopułkę oraz świece są praktycznie nowe. Objaw jest dziwny, np dziś auto chodziło bez zarzutu. Miał moc i przyspieszenie. Uszczelkę wymieniałem w tamtym roku. Z tego co pamiętam to uszczelka starego typu.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Sie 05, 2016 21:23   

To może gdzieś masz problem w instalacji elektrycznej.
Ja miałem kiedyś takie cyrki z LPG.
Raz jechał dobrze, raz prawie wcale, jeździł jak chciał.

Przez ponad rok szukałem przyczyny, wymieniłem pół instalacji - wtryski i reduktor.

Okazało się że bezpiecznik się nadpalił.
 
 
Elumix 



Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 30
Skąd: Południe Polski



Wysłany: Pią Sie 12, 2016 19:17   

Dzięki. :) Posprawdzam instalacje.
Zauważyłem, że jak go docisnę to dostaje moc powyżej 3000 tyś obr.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 400] Brak mocy
IWA Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 31 Pią Mar 16, 2012 17:16
Remigiusz
Brak nowych postów [Rover 45 2002 r 2.0 TD] brak mocy
slawomir.musial Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Sty 20, 2016 15:00
karolfraniak
Brak nowych postów [brak mocy do 4 tys obrotow rover 45 1.4 16v 2001r]
piotrek45 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Mar 14, 2016 22:28
sTERYD
Brak nowych postów [Rover 420] brak mocy gdy osiągnie 2tys obotów
pirek13 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Maj 11, 2013 10:15
pirek13



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink