Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 45] K2 Stop Leak Czy jest się czego bać?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 45] K2 Stop Leak Czy jest się czego bać?
Autor Wiadomość
pawlovsky 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 73



  Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 22:47   [Rover 45] K2 Stop Leak Czy jest się czego bać?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

Cześć wszystkim!

Kiedy zakupiłem swojego Roverka i trochę nim pojeździłem, minął miesiąc, zacząłem zauważać ubytek płynu chłodniczego i plamy na miejscu parkingowym gdzie stałem. Znajomy polecił mi K2 Stop Leak do chłodnic, preparat kupiłem i zastosowałem, wyciek się złagodził, jeździłem dalej, w międzyczasie wymieniłem kompletny rozrząd wraz z pompą wody, która okazała się przyczyną wycieku.
Teraz chcę zmienić płyn chłodniczy, bo po zakupie jeszcze tego nie zrobiłem a kto wie co niemiec tam nalał :mrgreen: i zastanawiam się czy układ trzeba jakoś oczyścić po zastosowaniu K2 zanim zaleję nowym płynem?
Piszę ponieważ zostałem nastraszony, że preparaty tego typu to jedna z najgorszych rzeczy jakie mogłem zrobić układowi i wgl śmierć chłodnicy i zapchane węże. Czy faktycznie ten konkretny preparat jest szkodliwy czy wszystko jest w porządku i wystaczy stary płyn zlać i nowy wlać? Czy macie może z nim jakieś doświadczenie? Doradźcie forumowicze bo już oszaleć idzie od zastanawiania się.

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 22:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 07:24   

Te środki lubią dokładnie "uszczelnić" chłodnicę i nagrzewnicę akurat ten konkretny kumplowi w freelanderze zatkał nagrzewnicę jak go wlejesz to już raczej niczym nie wypłuczesz chyba że na siłę ciśnieniem wypchniesz z chłodnicy lub nagrzewnicy co z reguły kończy się wymiana części. A jak robiłeś pompę wody to nie wlałeś nowego płynu? dlaczego?
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 08:08   

nic głupszego niż wlanie tego specyfiku to raczej wymyślić nie mogłeś :ok:
 
 
 
TomaszM 




Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 272
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 08:09   

Nigdy nie będzie tak jak było przed, ale spróbuj tego:
http://k2.com.pl/componen...or-flush-400-ml
potem płukanie wodą demineralizowaną, znowu zlać, można jeszcze raz i docelowy płyn. Z resztą instrukcja na stronie w opisie.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 08:29   

jak już płukać układ chłodzenia to LiquyMolly bo np prestone daje tyle co umarłemu kadzidło a K2 nie wiem ale nie podejrzewam skuteczności na wysokim poziomie
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
pawlovsky 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 73



Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 22:05   

Dzięki za pomoc koledzy,
Cóż, po wymianie pompy wody, mechanicy chyba uzupełnili płyn wodą bo jak zobaczyłem co się wylało z układu to generalnie kolor ziemisty jak mętna kałuża więc szkoda słów.

Byłem dziś w warsztacie i to co było w układzie zostało wylane, całą historię opowiedziałem, pudełko po preparacie pokazałem, preparat im znany dobrze więc majstrzy się naradzili i stwierdzili, że płukanie wiele nie zmieni i co osiadło to osiadło i nie ma się czym przejmować. Układ zalany K2 Kulerem G12/G12+, wentylator działa, więc oby był spokój.

Pozdrawiam! :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [r400] - pompa paliwa - czego brakuje i od czego to jest?
mikronezja Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Sie 02, 2012 07:49
mirwin
Brak nowych postów [R420] Od czego to jest?
casyux Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pon Kwi 06, 2009 19:05
Dam-Kam
Brak nowych postów [R45] ARS od czego jest ta kontrolka?
jacek69 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Kwi 10, 2007 12:57
emes
Brak nowych postów [ 45 ] Od czego jest ta wtyczka ?
radekg32 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Wrz 16, 2015 14:03
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink