Wysłany: Pon Wrz 05, 2016 21:02 [Land Rover] Szarpanie i stukanie silnika
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001
Witam, i pozdrawiam wszystkich użytkowników.
Zawitałem na forum ponieważ mam problem z moim fredem. A mianowicie po zmianie uszczelki pod głowicą nastała istna tragedia z silnikiem objawia się to falowaniem na niskich obrotach oraz na słuch tak jak by silnik nie palił na któryś cylinder, dodatkowo wydobywają się z niego stuki słyszalne od dołu oraz strony rozrządu, nie mam za bardzo pomysłów co się mu dzieje, Dźwięk jest podobny do uszkodzonej panewki ale nie nasila się podczas obciążenia. Kolektor ssący jest wymieniony rozrząd również mechanik ustawiał i wymieniał paski czy te objawy nie pasują do przestawionego rozrządu na jednej z głowic?
Czy może to objaw padającej panewki?
Ostatnio zmieniony przez bambus1121 Wto Wrz 06, 2016 13:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 05, 2016 21:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy rozrząd był robiony przy pomocy blokad i to jeszcze dedykowanych do 2.5? bo są różne do różnych wersji silnikowych, jeżeli blokad nie było to rozrząd masz rozwalony i trzeba się modlić żeby zawory nie były pogięte.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Uwaga! Ten temat zostanie usunięty jeśli autor nie poprawi jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, autor musi w pierwszym poście użyć funkcji
Przepraszam, już poprawiłem tytuł.
Nie wiem czy silnik był blokowany dedykowanymi blokadami, czy jest możliwość sprawdzenia po znakach czy się zgrywa?
Dodam że stuki nasilają się po nagrzaniu silnika. Możliwe jest że rozrząd jest przestawiony tylko na jednej głowicy? znajomy mechanik jak usłyszał stuki myślał że to Panewka ale dławienie silnika mu na to nie pasuje, nie pozostało nic innego jak olanie mechaników i zajęcie się tym samemu, jeśli są jakieś znaki na silniku do ustawienia, to czy muszę się kierować czymś żeby dobrze to zrobić?
Nastraszyliście mnie z krzywymi zaworami.
Dziękuję za odzew i liczę na dalszą pomoc.
Żadne tam znaki tylko blokady. Oczywiście że są znaki bo jakoś ustawić musisz ale bez blokad mało prawdopodobne jest prawidłowe ustawienie rozrządu
[ Dodano: Wto Wrz 06, 2016 15:10 ]
Właśnie dlatego że mechanicy ustawiają ten rozrząd na znaki bez blokad to takie kwiatki się dzieją
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Rozumiem czyli te stuki to prawdopodobnie od tego, wpadłem na pomysł pomierzyć kompresję na obu głowicach jeśli będzie niska to pewnie z tego też powodu że zawory w złym momencie się zamykają, mam tylko nadzieję że głowica cała, i że to nie są panewki:(
Panewki są mało prawdopodobne jak przed naprawą nie hałasowały
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum