Wysłany: Nie Wrz 18, 2016 13:06 [R45]ustawienie rozrzadu i wymiana glowicy
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam mam duzy problem z roverem 45 1.8 16v 117km,moj problem polega;po splanowaniu glowicy wymianie uszczelek rover przestal jezdzie wiec zapala normalnie lecz po przejechaniu moze 2km zaczyna szarpac silnikiem.Pracuje jakby na 3cylindrach po dodaniu gazu przy 3tys obrotow zaczyna jechac ale gdy spadna ponizej,znowu zaczyna falowac wyrzuca zaplon,szczela w tlumik.Meczanik rozkalda rece po podpieciu kompa wywala czujnik polozenia walak rozrzadu: ustawiony rozrzad na znaki,podmieniony czujnik i dalej to samo caly czas tem sam blad.Opis mechanika walek rozrzadu obraca sie szybciej niz wal.Moje pytanie jakie sa oznaczenia walkow rozrzadu ktory ssacy a ktory wydechowy na 2 walkach oznaczenie LGC106970 i czy kola o rozrzadu sa takie same wielkosciowo ilosc zebow w 1.4 a1.8
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 18, 2016 13:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Nie Wrz 18, 2016 22:26
Wałki są takie same. Różnica polega na sposobie zakladania koła pasowego. W wydechowym zakładasz tak by kołek był koło napisu EX, a na ssącym na IN. Potem ustawiasz wał na znaki, tzn. znak na dolnej obudowie paska na godzinie 13 ma się pokryć z rowkiem na kole pasowym, tłoki mają być wszystkie równo, a po przekręceniu wałem w prawo pierwszy ma iść do góry. Wałki ustawiasz patrząc od przodu silnika EXHAUST - IN - EXHAUST - IN.
Koła pasowe w każdym silniku procz 1.8 VVC sa takie same.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum