Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] Chip tuning + wtryski SDI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] Chip tuning + wtryski SDI
Autor Wiadomość
bielu00 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 16



Wysłany: Sob Lut 04, 2017 21:35   [MG ZR] Chip tuning + wtryski SDI

Witam, robię akurat przekładkę silnika w moim MG na silnik z Rovera 25 (oba idt, po prostu w MG lekko szlag trafił) , i zastanawiam się czy przy okazji go trochę nie "podkręcić".

Oczywiście mam na myśli chip tunning (oraz te mapy maffless, bo mi przepływka zaś padła) oraz wtryski z SDI. Jakich przyrostów można się spodziewać oraz jakie to może nieść niepożądane efekty?

Dodam, że skrzynia będzie założona z MG, czyli już ta nowsza.

Kolejna sprawa - mam dwa komputery - jeden od Rovera, drugi od MG, do którego według was lepiej wgrać chip? Czy to bez różnicy?

Jak takie modyfikacje wpływają na pompę wtryskową?

Czy uszkodzoną pompę wtryskową można zregenerować? Jaki to koszt?

Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 04, 2017 21:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 04, 2017 23:20   

bielu00, 150 do 160 kucy na seryjnej turbawce + sdi + mapy i w zależności deo skrzyni 350 do 380NM :D

Jaki nr kompów masz MSB101150 czy MSB 101151 ? Ogólnie to bez różnicy do jakiego wgrasz.

Uszkodzona pompę możesz oddać na złom jak padł ECU, szkoda zachodu na regeneracje. :wink: Lub zostawić sobie na części jak by jakiś zaworek padł. Koszt regeneracji kolo 1500 do 2000 w zależności.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bielu00 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 16



Wysłany: Nie Lut 05, 2017 14:39   

Dzięki za informacje. Pozostaje pytanie - jaki wpływ mają te modyfikacje na podzespoły typu skrzynia, sprzęgło? Jest to powiedzmy..umiarkowanie bezpieczne? :)
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 05, 2017 15:59   

bielu00, kazdy z iDT tak jezdzi , jak jezdzisz z głową to nic nie bedzie , kwestia tego w jakim stanie są obecnie , jeśli są na wykończeniu to raczej im nie pomoże ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 10:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi chip tuning 200 1.4si
Harry Tuning mechaniczny 3 Sro Mar 13, 2013 08:33
Adrian
Brak nowych postów [r45] - chip tuning
grz3loo Tuning mechaniczny 167 Czw Wrz 22, 2011 12:11
kampel
Brak nowych postów [R 620 SDi] Chip tuning
tiruces Tuning mechaniczny 59 Wto Lis 24, 2009 17:23
ADI-mistrzu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink