Cena przystępna i sam kiedyś o nim myślałem.
Znalazłem na Słowacji kiedyś w cenie około 32.000zł po gradobiciu.
No ale co z tego skoro dostęp do materiałów eksploatacyjnych jest niemal zerowy.
O właśnie, to jest zmartwienie...
Nasze stare roverki i MG maja zapasy części na szrotach a idą do sklepu po cos nowego często slyszy sie pytanie co to MG pytając choćby o ZS'a
To chyba ten sam co kiedyś oferował dealer Seata. Idąc po części do ZS-a mówię zawsze, że potrzebuję do R45. Prawie wszystko jest kompatybilne też z Hondą Civic i Accord. Rovera zawsze mają w katalogach a i mnie nie chce się już tłumaczyć co i jak. Tutaj nie ma wyjścia, oglądałem kiedyś dostęp do części i w Polsce nic do MG6 nie ma. Na Ukrainie, Białorusi i w Rosji MG6 jest całkiem dużo. Nie wiem dlaczego LHD nie jest oferowane w zachodniej europie, brak jakichś homologacji?
1) Normy emisji spalin dla "Merkelowego" świata rządzonego przez ekologiczną mafię.
2) Normy odnośnie wyposażenia w systemy bezpieczeństwa dla nowych aut co za tym idzie brak homologacji na naszym rynku.
dla nowych aut co za tym idzie brak homologacji na naszym rynku.
Jest homologowany w Polsce ale nie ma importera
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Widziałem na foto że jest zupełnie inny ECU oraz pozostałe moduły.
Więcej zmieniło się w MG3 DVVT bo pozbyli się młynków VVC na rzecz konstrukcji Aisin VVT takiej jak w Renault czy Volvo.
Nie ma. Ma starą "nowa" K serie Turbo zmodyfikowaną, która obecnie nazywa się N serią i ma 6 częściowa uszczelkę pod głowicą. Od wprowadzenia do sprzedaży w 2011 jak narazie nie cierpi na HGF. Poza tym 6 można kupić w wersji DTi - 1.9 - nowa konstrukcja (150KM 350Nm) na łańcuchu - zdecydowanie lepsza opcja niż N seria.
MG 3 ma silnik 1.5 VVT. Najnowsze dziecko MG - GS ma silnik 1.5 TGI. MG6 zostało obecnie wycofane z produkcji ze względu na małą popularność w UK. W jego miejsce wchodzi MG5 oraz w 2017 mini suv który ma nosić nazwę MG ZS. MG 6 oparte jest częsciowo na ZT. I pomimo żę MKI nie jest zbyt urokliwe to MKII już wygląda lepiej.
Niby się nie psują a na internecie pełno zdjęć porozkładanych silników
Po pierwsze nie porównywałbym specyfikacji na chiny a specyfikacji na UK.
Nawet crash test pokazuje różnice - CHiny 3 gwiazdki a spec. na UK 5 gwiazdek.
Druga sprawa, że na zdjęciach to nie jest N seria. N seria ma normalne koła zębate wałków rozrządu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum