Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam mam taki problem ze po wymianie lozyska na nowe znowu zaczelo huczeć (1000km tylko zrobione) . Wkurzyłem się i chce kupić używke całą zwrotnice. Mam pytanie czy od każdej wersji silnikowej pasuje? (mam diesla 105 km) i czy pasuje od hondy civic?
Drugie pytanie jak wyglada prawidlowa wymiana lożyska. Chodzi mi juz o koncowy etap czyli dokrecanie zakrętki trzeba użyć klucz z odpowiednim momentem? (jeśli tak to jakim?)
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 14, 2016 06:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Pon Lis 14, 2016 19:36
Zwrotnica od Civic i małych pojemności nie pasuje,jest inny otwór na sworzeń wahacza dolnego. Ja wymieniałem łożysko i działa już od 20kk,dokręciłem kluczem z przedłużką "na siłę" ale zapewne gdzieś jest wskazówka z jaką siłą się dokręca . Oczywiście nie łożysko BTA czy Optimal ale porządnej firmy np. SNR czy NTT,Koyo.
Łożyska te mają z jednej strony uszczelniacz żeby sie woda nie dostawała (przynajmniej moje SNR-y taka miały i te co wcześniej były), więc może odwrotnie założyłeś albo to drugie łożysko
Jak kupisz inną zwrotnice to pewnie za chwile znowu będziesz łożysko mial do wymiany
Zwrotnica od Civic i małych pojemności nie pasuje,jest inny otwór na sworzeń wahacza dolnego
Mam zwrotnice z benzyniaka na stole, wraz ze sworzniami z Benzyny 1.6 i Diesla 2.0.
Sworznie różnią się tylko czopem, który wchodzi do wahacza dolnego, natomiast górna część sworznia, która siedzi w zwrotnicy jest taka sama ( 4cm średnicy ).
Wszyscy piszą, że zwrotnica z benzyny 1.4/1.6 do diesla się nie nada bo ma inny otwór na sworzeń dolny - jeżeli z benz i diesla ma 4cm u góry to przecież nie ma różnicy i otwór powinień być taki sam..
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Wto Lis 22, 2016 13:48
Sorry za zmyłkę , pomyślałem,nie wiem dlaczego, że kolega będzie chciał kupować komplet ze sworzniem i łożyskiem . Oczywiście sama zwrotnica powinna pasować .
Co do siły jaką się dokręca tą śrubę to 180Nm( czyli dość mocno). Co do zwrotnic to są takie same-rożnica jest w sworzniach i tu trzeba zwrcac uwagę bo te za małe urywają się. Ja jak kupiwałem niedawno sworznie to byłu za 30-40 i 60zł za szt. niestety albo stety pasowały tylko te za 60zł-reszta to mniejsze wymiary krórych naprawde nie polecam.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum