Wysłany: Nie Cze 05, 2016 12:58 [MG ZT lampy bi-xenon]
Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Temat moich lamp jest ciągle otwarty dlatego zakładam ten temat na forum
Mam taki projekt żeby przerobić moje ksenony na bi ksenon i teraz wchodzi kwestia podłączenia tego ustrojstwa tak żeby nie wywalało błędu na kompie. Druga sprawa co sądzicie o ringach do jazdy dziennej takich jak na foto?
Ogólnie jest taki plan żeby ringi działały tylko na postojówkach a na światłach mijania będą wyłączone.
[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 13:58 ]
Soczewki z przesłonami są typu D1S ale odbłyśniki założę moje regenerowane
Brak homologacji lampy i jeżeli nie diagnosta to przy nie daj Boże kolizji jak ktoś się dopatrzy płacisz za wszystko z własnej kieszeni a jak będzie ogarnięty policjant to dowód tez ci poleci.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
o soczewce twoje lustro nie jest homologowane na bixenon
[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 15:14 ]
poza tym cała lampa nie jest homologowana na taki rodzaj światła jak chcesz zrobić. mam diagnostę po drugiej stronie ulicy i sie z nim przyjaźnię i jeździłem długo na hidach w zwykłej lampie (na własna odpowiedzialność) dlatego troche ten temat znam
[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 15:16 ]
aha ringi możesz sobie dołożyć dowolnie jedynie nie za bardzo możesz wykorzystywać jako dzienne bo na lampie musiało by być wygrawerowane DRL
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
dj_darco, pod bixenon jest inna homologacja na lampie..
Ale prawde mówiąc jakbys wsadził soczewki powiedzmy z audi S4 (tak jak ja miałem w bmw e34) to nikt sie ni dowali jesli masz ustawione zgodnie z linia odciecia itd.. a kupiłes chińskie soczewki z ringami które sa wątpliwej jakości jesli chodzi o odciecie i ten ring sie bedzie tak rzucał w oczy, ze ktos szybko sie domysli ze cos przy lampie grzebaleś i moga byc problemy bo homologacje masz pod xenon a nie bixenon
Jeśli chodzi o soczewki, odbłyśniki wszystko jest identyczne wiem to z autopsji, u nas w Rover-MG występuje uniwersalny Odbłyśnik i soczewka typu Hella Classic który jest stosowany w Reflektorach ksenonowych i biksenonowych Do wielu Marek samochodów m.in BMW e39 Audi A6 etc.
[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 15:59 ]
Światła wewnętrzne można śmiało traktować jako te Do jazdy dziennej
[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 16:07 ]
Ogólnie ringi to tylko koncept. Biksen pochodzi z jakiegoś Bmw więc nie powinno być problemu ze światło-cieniem. Ogólnie biksenon będzie na dodatkowym przełączniku jak będę składał lampki to wrzuce kilka fotek
Jezu robicie burdel z prostego jak drut tematu...
Podpinasz silniczek przeslony bixenon do przewodów od długich i w tym samym momencie opada przesłona i po problemie..
99% diagnostów i policjantów sie nie doczepi bixenonu szczególnie gdy ori przetwornica itd od xenonu bedzie w aucie a nie HID które zna wiekszośc policjantów.. Nie oszukujmy sie.. R75 zabytkiem nie jest i nikt nie bedzie nawet myślał o tym czy ori był xenon czy bixenon..
Co nie zmienia faktu ze na lampie masz wybitą DC a nie DC/R i defakto wedlug prawa twoje lampy nie maja homologacji i jesli trafi sie ten 1% policji diagnostow ze sprawdzi to masz zabrany dowód rejestracyjny...
I nie.. Te gowno ringi według prawa nie mogą robic jako dzienne.. Nie dość ze wieśniacko wyglada to nigdy te lampki nie mialy homologacji same w sobie jako swiatła dzienne a i przy okazji sciagniesz na siebie problemy bo puki lampa wyglada jak ori tylko ma zmieniony xenon na bixenon nie wzbudza w ogóle kontrowersji wsrod policji tak jak zobacza te ringi na 100% sie dowala bo 90% allegrowych soczewk z chin maja w zestawie te ringi i to jest oznaka grzebanych lamp...
Moja rada ? Jesli to sa soczewki renomowanej firmy np. hella pod bixenon i jestes w stanie to zmontować aby świeciło tak jak ma swiecic to złóż to i po prostu postojówki zostaw oem i nie bedzie problemu
Ja miałem BMW e34 z bixenonem .. soczewka D1S bixenon z audi S4 B6 i super świeciło, nikt sie nie doczepił - policja jak to bmw kilka razy kontrolowała.. No i głowny wyznacznik dobrego światła .. Xenon o temperaturze 4300K ( te okolice).. 6000 i wszystko wyżej nie dośc ze wieś to jeszcze w deszczu gówno widzisz
6000 i wszystko wyżej nie dośc ze wieś to jeszcze w deszczu gówno widzisz
pieprzysz głupoty mam 3 auta z 6000 palnikami i widzę grubo więcej jak na 5300 bo tez miałem, na 6000 widać nawet pasy jak sa przysypane cienka warstwą śniegu. wyglądają rewelacyjnie trza było na zlot przyjechać prawie wszystkie xenony były 6000.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Cze 05, 2016 15:39
jak tak czytam wasze posty o diagnostach to wydaje mi sie że nie mieszkacie w Polsce... w mojej okolicy trzeba sie prosić aby wjechać amortyzatory potrzepać czy poszarpać zawieszeniem a o światłach to w życiu słowa nie słyszałem na przeglądzie
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
sknerko, ja maiłem 6000 w jednym z aut i był dramat wzgledem 4300.. Kumpel w Omegdze "C" założył 6000K i tez po miesiacu kupił żarniki 4300... Ja mam złe doświadczenie z 6000K.. Co prawda jest to górna granica temp xenonu w której widać dobrze ale naprawde 4300 lepiej świeci..
sash997, rózni sie trafiaja.. Ja mam takie stacje, że wjezdzam i .. i dramat.
1 stacja jest taka ze gość otwiera auto i sprawdza czy zagłówki masz etc.. A na drugiej stacji zaraz po kupnie E34 pojechałem na przeglad - urwana guma na belce - auto nie powinno przejśc przegladu - gosc nawet nie zauwazył tego.. Jakbym sam nie poszedl do kanału i sobie auta nie przejżał to nic by nie bylo sprawdzone (stacja diagnostyczna PZM)
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Cze 05, 2016 16:28
tomii620si napisał/a:
sknerko, ja maiłem 6000 w jednym z aut i był dramat wzgledem 4300.. Kumpel w Omegdze "C" założył 6000K i tez po miesiacu kupił żarniki 4300... Ja mam złe doświadczenie z 6000K.. Co prawda jest to górna granica temp xenonu w której widać dobrze ale naprawde 4300 lepiej świeci..
sash997, rózni sie trafiaja.. Ja mam takie stacje, że wjezdzam i .. i dramat.
1 stacja jest taka ze gość otwiera auto i sprawdza czy zagłówki masz etc.. A na drugiej stacji zaraz po kupnie E34 pojechałem na przeglad - urwana guma na belce - auto nie powinno przejśc przegladu - gosc nawet nie zauwazył tego.. Jakbym sam nie poszedl do kanału i sobie auta nie przejżał to nic by nie bylo sprawdzone (stacja diagnostyczna PZM)
Tez mam 6000K jak Sknerko i ani nie uważam, że to wieś, ani nie uważam, aby jakoś gorzej świeciły. Jestem bardzo zadowolony z temperatury barwowej i ogólnego wyglądu.
najlepsze jest światło w przedziale od 4000K do 5500K
Dzienne światło znajduje się w zakresie od 5000 do 5500k ale mniej męczy oczy barwa bliższa żółtemu to jest poprzedzone badaniami więc z tym sie nie ma co kłucić. Wiem po sobie jeżdżąc po Skandynawii że światło bliższe niebieskiemu jest niesamowicie męczące podczas jazdy letnią nocą (panuje półmrok) byłbym skłonny nawet zejść poniżej 4300k ale to już naprawdę kiepsko wygląda
Ktoś kto robi długie trasy na pewno będzie wiedział o co kaman
[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 18:07 ]
p.s miałem 8000k potem 6000k i mam 4300K obecnie
Swoja drogą jak jeździsz w złych warunkach pogodowych jesli jest to tam dozwolone to w przeciwmglowe warto wrzucić żółte żarówki ewentualnie xenon ~3000K który daje żółta barwe światla.. Kiedys jechałem z kumplem jego "przeprawowym" pickupem .. No i złapala nas mgła .. Kumpel na to.. Patrz teraz:
Wlaczył 4x halogeny przeciwgmłowe z zóltym zenonem.. Efekt po prostu mnie zszokowal
Ktoś kto robi długie trasy na pewno będzie wiedział o co kaman
Robię rocznie ponad 50kkm dwoma autami mam w freelu żarówki 5500 i jeżdżę większość nim w R75 mam 6000 i nigdy ale to nigdy nie zmęczył mi wzroku. Nie znasz mnie i nie wiesz jak dużą mam wadę wzroku a przy tym kurza ślepotę więc wiem doskonale co dobrze świeci w nocy. Jeżeli jeszcze cie nie przekonałem to powiem ci że przejechałem już za kiera ponad milion kilometrów z różnistymi światłami i żadne ale to żadne nie świeca tak dobrze jak 6000K. Jeździłem zimą z 4300 5500 5300 wiem co mówię. Badanie które widziałeś musiały być mocno sponsorowane bo najbliżej dziennego jest temperatura 5500 ale w słabych warunkach pogodowych (mgła) najlepsze są światła żółte więc nie wiem o czym dyskutujesz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Każdy ma inny wzrok jednemu bardziej odpowiada 6000k jednemu 3000k
największym kompromisem jest 4300 skoro wszyscy producenci montują fabrycznie 4300k a nie inne. podczas zachodu słońca temperatura światła przechodzi z poniżej 2000k do ponad 6000k. w skandynawii podczas lata w nocy panuje półmrok nie ma całkowitych ciemności jak w pl i właśnie wtedy poczułem na własnych oczkach najpierw 8000k potem 6000k. Ale jak mówiłem jeden woli białe drugiemu odpowiada niebieskawe
Ringi do tego auta pasują jak plandeka z Jelcza na Żuka.
Bi-Xenon to super pomysł, ale trzeba by jakoś na lewo przebić homologację na kloszu, żeby się w razie kolizji nikt nie uczepił - panie, takie kupiłem, homologacja jest, przez lata nikt się nie doczepił, skąd miałem wiedzieć, że grzebane.
Ciekaw jestem, czy samo namawianie do tego jest przestępstwem. Jak coś to myślę o lampach zapasowych, zlotowych.
Xenon niech świeci i na 6000K, ale niech nikt nie wmawia, że to światło jest lepsze na mokrym/we mgle. Fizyki się nie oszuka - różnej długości światło na zawieszonych w powietrzu cząsteczkach wody doskonale się rozprasza. Z tego powodu, po włączeniu długich we mgle, z reguły widać przed oczami wielką, białą plamę. Taki efekt tyndalla na hardzie. Światło żółte nie rozprasza się tak bardzo, więc wycinając inne długości fali na żarówce/kloszu, otrzymujemy strumień doskonale penetrujący mgłę i lepiej wyglądający na mokrej nawierzchni. Jest jeden problem.
UE. Zabronili żółtych ("francuskich") lamp, bo barwienie światła zabiera z 10% jasności snopa i koniec. Nieistotne, że "ala xnenon" żarówki o wysokiej temperaturze mają homologację, a świecą słabiej z tego samego tytułu. Nie i koniec. Jedyny wyjątek to samochody zabytkowe i światła przeciwmgielne z opisanego wyżej powodu. A szkoda, drogowe bardzo chciałbym mieć żółte.
Sam Bi-Xenon to wygoda po prostu. Podwójne reflektory drogowe, dzień przed autem. Szkoda, że chinole seryjnie tak tych lamp nie klepią w MG7. I że tyle LEDowe zrobili jak od, tfu, Passeratti.
powiedzcie mi jeszcze gdzie jest oznaczenie tych lamp????
na kloszu nie ma, od góry nie ma nie ma jak sprawdzić . mam takie wrażenie że to nie możliwe dopóki nie wyjmiemy lampy z auta ...... jest tylko ta nieszczęsna naklejka... chyba że o czymś nie wiem
popatrz dobrze z przodu na szkła masz wygrawerowane.
Próbujecie udowadniać że 4300 najlepsze tylko wytłumaczcie fakt czemu wszystkie nowe auta mają led w temperaturze 5500-6000? pewnie nikt z producentów nie przejmuje się bezpieczeństwem i wzrokiem kierowców
4300 w starych xenonach wynikało z możliwości produkcyjnych, kiedyś nie produkowali zimniejszych palników bo nie było technologii.
Jest udowodnione ze 5500 najbardziej zbliżone do dziennego i najmniej męczy oczy bez względu na wady czy upodobania dlatego obecnie większość aut ma lampy najbardziej zbliżone do tej temperatury. (przecież co za problem zrobić led w ciepłej barwie 4300 a jednak nie robią)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum