Miały chyba 300km, jednak nie raz już spotkałem się z opinią, że wystarczy troche kosmetyki w amerykańskich silnikach i można pokaźne wzrosty mocy uzyskać w ZT siedzi 4.6 V8 manual, a 75tka V8 ma chyba tylko aftomat
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Miały chyba 300km, jednak nie raz już spotkałem się z opinią, że wystarczy troche kosmetyki w amerykańskich silnikach i można pokaźne wzrosty mocy uzyskać w ZT siedzi 4.6 V8 manual, a 75tka V8 ma chyba tylko aftomat
zgadza sie normalnie ten silnik w mustangu GT generuje 305km więc myślę że można by pokusić o jakieś 320KM bez otwierania silnika co przy tej masie mogło skłoniło by MG do godnego odpychania
nie 20 a 40 ZT ma 260KM powinno to już fajnie się odpychać, a po zrobieniu dolotu i wydechu mogłoby być całkiem miło tak to był angol jednak można kupić europejskie wersje
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
W MG SVR ten motor miał 385KM no nie? a czy czasem w wersji xpower nie było to 460KM? wiem, że w Top Gear, Jerrrrrrrrrrrremy coś plutł o 800KM z nitro fabrycznym...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
tak, jesli już to raczej przerzucić angola... choć suma sumarum kupiłbym ori europejską wersję finansowo wyjdzie podobnie biorąc pod uwagę ile tych aut jest i jak ciężko dorwać części...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
rayan7189 [Usunięty]
Wysłany: Czw Gru 11, 2014 22:35
no ok, w takim razie czy może ktoś podesłać linka lub skierować gdzieś gdzie są jakieś informację na temat "jak zwiększyć moc seryjnego ZT 190?" i jeszcze jedna rzecz nigdzie nie moge znaleźć info na temat turbosprężarki do tego silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum