Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
kilka dni temu samochód zastrajkował. Przekręcam kluczyk, kontrolki wszystkie ładnie świecą, czekam aż zgasną te, które powinny, więc przekręcam dalej i cisza. Próbuję kolejny raz - to samo. Maska w górę, sprawdzam bezpieczniki i zauważam, przepalony bezpiecznik 50A od świec żarowych (glow plugs). Nie znalazłem w pobliskich warsztatach więc zmostkowałem cienkim drutem - odpalił.
Na drugi dzień rano odpalił gdy jechałem do pracy, jednak po pracy to samo. Stary bezpiecznik sobie zmostkowałem, cienkimi drucikami więc włożyłem prowizorkę i odpalił. Pod dwóch uruchomieniach silnika przepaliło mostkowanie.
Zamówiony w internecie wątpliwej jakości bezpiecznik przepaliło po trzech uruchomieniach.
Co może być nie tak? W lecie wymieniłem 2 spalone świece i teraz chodzi na 4 sprawnych, za duży prąd ciągną na zimnie i przepala? Czy może postarać się gdzieś o jakiś porządny bezpiecznik i dopiero szukać dalej przyczyny jeśli znowu go przepali?
Dziwne jest to, że przy spalonym bezpieczniki świec żarowych kontrolka świec świeci poprawnie ale rozrusznik nie kręci.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 16, 2016 23:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum