Wysłany: Pon Sty 16, 2017 23:21 [R214S] Samochód nie odpala - Nie odpalany kilka miesiący
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996
Witam, miałem problem z samochodem, mianowicie gotował mi się płn chłodniczy.
Strzelam w pompe płynu chłodniczego albo HGF. W obu przypadkach naprawa wyniesie mnie około 1000zł*, ze względu na brak pieniędzy i zimę, autko sobie stoi i czeka do lata.
Ostatnio chciałem odpalić auto, nie odpalane już około 3 miesięcy.
Rozrusznik kręci, ale auto nawet nie zaskoczy, co sprawdzić ?
//
A i jeszcze pytanko, czy jak sam rozkręcę silnik w celu samodzielnej wymiany uszczelki, i coś mi nie pójdzie, nie będę w stanie tego z powrotem złożyć, to czy jest możliwość zabrania takiego autka lawetą do mechanika ? Czy już po rozkręceniu to mechanik musi przyjeżdżać do mnie ?
2, czy jest to bardzo skompikowana operacja ? Potrzebuje kanału, wyciągnika itp ?
________
Jeśli to to, to od razu chce robić cały rozrząd nie ma sensu 2 razy płacić za tę samą robotę.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 16, 2017 23:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z Rave i filmami instruktażowymi poradzisz sobie bez problemu.
Gotujący się płyn to być może niesprawny termostat.
Pompę wody wymienia się wraz z paskami i na pewno nie wyjdzie to 1000zł! Może z 350zł z częściami.
W sprawie rozruchu to pierwsze co bym sprawdził to pompkę paliwa czy pracuje. Czy jest paliwo w ogóle. Dalej iskra, dopływ powietrza paliwa itd.
A czy przy zaciętym termostacie płyn chłodniczy będzie wracał do zbiorniczka ?
______
Dobra, mam termostat, pisze, na obudowie 88 stopni rozumiem, że to temperatura jego pełnego otwarcia.
Jak znajdę chwilę czasu to coś pogrzebie przy autko, ale nie mam garażu i jest to dośc kłopotliwe ze względu na śnieg za oknem. Pozdrawiam i dam znać jak coś.
-16°C w ubiegłą sobotę - ściągałem zwrotnicę i wymieniłem piastę z łożyskiem
-7°C w tygodniu demontaż zacisków do regeneracji (przy okazji) + demontaż kanapy (dla wygłuszenia tyłu auta) po h17 gdzie ciemno jak sam wiesz gdzie. Z pomocą Tiross Cree 9W na głowie. Też nie mam garażu.
Juto lepiej nie będzie, a wszystko z powrotem trzeba złożyć.
Moja rada to dobre buty i dłuższa koszulka lub bluza, by nie odsłaniać pleców, bo resztę ogrzejesz pracując.
Dasz radę
Fachowo to mogliby Ci gdzieś ciśnienie paliwa na listwie sprawdzić, bo nawet jeśli płynie, ale pompa słabo tłoczy, albo Ci regulator ciśnienia padł i paliwo sobie swobodnie płynie wokół silnika do baku to też wtryskiwacze nie podają, albo podają za mało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum