Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR VVC 160] Cewki, wartość rezystancji
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR VVC 160] Cewki, wartość rezystancji
Autor Wiadomość
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

  Wysłany: Sro Sty 25, 2017 13:39   [MG ZR VVC 160] Cewki, wartość rezystancji
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003

Witam. Potrzebuje dane wartości rezystancji cewek zapłonowych w MG ZR 160 VVC.
Potrzebuje wiedzieć ze względu na to że wypada zapłon.
Proszę o podesłanie kompletnych danych na temat cewek do VVC
BERU: 0 040 100 502
BERU: ZS 502
BREMI: 20194
DELPHI: CE10512-12B1
ERA: 880226
FAE: 80254
MG: NEC 000 130
MG: NEC 100 870
ROVER: NEC 000 130
ROVER: NEC 100 870

Dziękuje i Pozdrawiam Addb1
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 25, 2017 13:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sro Sty 25, 2017 22:51   

Uzw. pierwotne: 0,7Ω
Uzw. wtórne: 10kΩ
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Czw Sty 26, 2017 10:05   

NoPE, czy masz może jakiś dokument,artykuł czy coś gdzie będzie to rozpisane od A do Z.
Z góry Dziękuje
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Czw Sty 26, 2017 16:54   

Tyle co z RAVE. Poza 2 w/w zdaniami technicznymi i opisem zasady działania nie ma tam nic nt cewek, bo i co mogło by być? Przekrój przewodu albo ilość zwojów? E! To nie tafo co byś mógł przewinąć.
NIPPON DENSO NEC100730
2 twin output coils
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 26, 2017 19:11   

addb1, wartość rezystancji nic Ci nie da, przy przerwanym obwodzie będzie wzrost rezystancji, ale wtedy cewka praktycznie nie pracuje więc zapłon nie wypada a go po prostu niema.

Cewka może być "przebita", ale tego nie zmierzysz.
 
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Sob Sty 28, 2017 00:46   

ADI-mistrzu, Okej
Więc opiszę sytuację co się dzieje.
Jakiś czas temu, wrzesień silnik zaczął się dławić, szarpało nim jak !@!$#**.
Wymieniłem świece nówki platynowe BOSH. Krótki przejazd, WOW zniknęło. Myślałem że to wina świec ale się pomyliłem. Po paru dniach zaczyna wracać "dławienie się" lecz znacznie mniejszym stopniu niż wcześniej. ZAZNACZAM ŻE DŁAWI SIĘ TAK JAK CHCE PRZYŚPIESZYĆ, czyli przepustnica otwarta 70% i czuć wyraźnie jak przerywa, dławi się. Tylko i wyłącznie przy przyśpieszaniu.
Wymienione kable NIC. OBD2 pokazało mi ze wypada mi zapłon na 3 cylindrze, również byłem pod komputer podpięty w jednym w serwisie i powiedzieli że wypada zapłon. Zacząć mam od świec, kabli cewek kończąc na VVC. No dobra, zamieniłem cewki z 1 na 3 i dalej to samo. Także świece cewki moim zdaniem odpadają. Dzieje się tak jak silnik jest ciepły, na zimnym nie chce sprawdzać nawet ;)
Jakieś sugestie ?

[ Dodano: Sob Sty 28, 2017 00:46 ]
up
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Sty 28, 2017 19:47   

Musisz sprawdzać wszystko po kolei co odpowiada za zapłon mieszanki i drogą eliminacji znaleźć przyczynę. Nie ma innej drogi.
Skoro cewek, przewodów i świec jesteś pewien (!), to leć dalej.
Wtryskiwacz na początek - jego zasilanie i on sam. Później czujniki, uszczelka (przedmuchy między cylindrami), nieszczelny zawór w cylindrze. Ewentualnie ECU w sterowaniu wtryskiem jednak wstępnie odrzucam jego uszkodzenie, bo chyba zapłon wypadałby wtedy parami na cylindrach. Nie jestem pewien.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Sob Sty 28, 2017 23:04   

NoPE, Dzięki za radę :) zajmę się tym
Ogółem jest też problem mianowicie na 1 cewce 2 śruby które mocują cewkę są ukręcone, trzyma się ale jest luźno. we wtorek robie nowy gwint i śrubę 7 wkładam. W tej chwili wykluczam cewki, kable oraz świece, sprawdzę kable które dają sygnał do cewek czy są całe, czy nie mają przetarć itd.
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Nie Sty 29, 2017 13:27   

Uszczelka nie ma tu nic do rzeczy, bo gdyby ona była uszkodzona to problem występowałby cały czas, a nie tylko powyżej 70% uchylenia przepustnicy. To samo tyczy się zaworu. Chcesz wykluczyć ? Pomiar ciśnienia sprężania. Prawidłowy wynik dla K-Serii to ok. 1,4MPa czyli 14barów, przy czym jeśli będzie 12,5-13 to też ok, byle nie było dużych różnic między cylindrami.

Miałem identyczny problem zaraz po złożeniu swojego VVC. U mnie dodatkowo wypadał zapłon na 2 cylindrze zaraz po osiągnięciu przez płyn 50st. Przewód miał przebicie i strzelał w pokrywę zaworów. Prosty sposób na sprawdzenie to woda w atomizerze po płynie do mycia okien, w nocy "popsikaj" na cewki i przewody. Nie ma gwarancji, że nowy przewód jest dobry. A mocowanie cewki popraw koniecznie.

P.S W VVC od początku produkcji zasilanie paliwem odbywa się sekwencyjnie (z uwagi na pojawienie się czujnika położenia wałka).
 
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Pią Lut 03, 2017 14:47   

wczoraj przełożyłem cewki od ZRki toksyn, :D i jednak to cewki. Moje cewki poszły do toksyn, w celu "diagnozy" były obiawy te same i jednak mam uszkodzoną cewkę nie wiem która lecz mam już przyczynę

Dziękuje Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200 seria K] Jaka wartość momentu dokręcania głowicy?
skota Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Mar 14, 2008 13:31
Brt
Brak nowych postów [R25 1.4 16V 01]czy to cewki ?
juras1976 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Lut 21, 2010 20:40
niuton
Brak nowych postów [MG ZR] CEWKI
ledwy87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Kwi 15, 2013 20:08
BigBoyPL
Brak nowych postów [25] cewki zapłonowe
tarla Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sob Lut 12, 2011 12:56
leszczu
Brak nowych postów [R25] Palenie sie cewki
Mariobu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Gru 16, 2015 23:36
Mariobu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink