Wysłany: Pon Lut 06, 2017 09:10 [R25] Problem z SRS po zmianie foteli.
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2000
Witam w moim R25 po zmianie foteli na te od ZR'a kontrolka nie chce za nic zgasnąć.
Próbowałem styki czyścić , mocniej dopiąć , odpinałem i podłączałem z 30 razy ( w standardowych fotelach pomagało na miesiąc-dwa , a teraz nic ) .
W czym może być problem bo obstawiam od foteli ponieważ cała wiązka zdrowa skoro wcześniej "działało" wszystko .
Obejdzie sie bez demontażu foteli ? Nie chce przechodzić montażu drugi raz bo bez przedłużki na grzechotkę to udręka .
Myślałem ze to może być spowodowane tym ze fotele mam od wersji trzy-drzwiowej, a ja mam pięcio lecz czytałem na forum , że były takie kombinacje bez problemów .
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 06, 2017 09:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
herobot, a wszystkie drzwi ok? Może w bok dostał.
Czy da się wymienić nie powiem, nigdy tym się nie interesowałem, ale raczej na pewno da się zamienić obicie foteli miedzy stelażami.
Wymienić się da, bo tak nawet nakazuje instrukcja w RAVE (co 10 lat chyba) ale wtedy potrzebny jest też TestBook do przypisania nowej poduszki czy pasów.
Obejrzałem i te napinacze mogły być wystrzelone gdyż są "skurczone" . Z tym Test Book'iem na czym to polega gdzieś trzeba podjechać czy samemu można jakoś zakupić i sie "pobawić"
Wymieniłem napinacze ze starych foteli i wszystko działa .
Mini "poradnik" jak zrobić to bez demontażu pełnego foteli.
To co będziemy potrzebować to nasadka najlepiej na śrubokręcie jak na zdjęciu o rozmiarze 8 Torxa T45 i grzechotke oraz napinacze zdrowe
*odpiąć aku dla bezpieczeństwa
*odkręcić tę "gródź" / konsole środkową tam gdzie jest ręczny ( ściągamy tą zaślepke pod guzikiem w ręcznym i tam są dwię śruby nasadka 8 na śrubokręcie sie przyda jak na zdjęciu bo to ułatwia , odchylamy w strone tylniej kanapy i wyciągamy,
*Odkręcić dwie śruby z fotele z tyłu .
*Odchylamy delikatnie i powoli do góry fotel byśmy mogli dostać sie do śruby trzymającą napinacz i podstawiamy coś pod fotel by nie trzeba go było trzymać ciągle
*odpinamy dwie wtyczki pod fotelami i te żeńskie ( te do których się wkłada wtyczkę ) odczepiamy od stelarza fotele (ja oczywiście połamałem ale wam sie może uda ) ,
*odkręcamy napinacz i wyciągamy go .
Złożenie w odwrotnej kolejności
Dla porównania wystrzelony i zdrowy napinacz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum