Witam szanownych forumowiczów po 8 latach przerwy. Zamierzam znów kupić sobie roverka tym razem tego podanego w linku.
Jak wygląda sprawa z awaryjnością i czy założenie gazu w nim to dobry pomysł.
Pozdrawiam.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Kwi 2007 Posty: 18 Skąd: Polik k. Łodzi
Wysłany: Sro Lut 15, 2017 22:40
Moi drodzy, ale ktoś moze mi łopatologicznie wyjasnić różnicę między deska przed liftem a deska po lifcie? no bo wg mnie to chyba tylko kierownica się zmieniła i zegary.
Pomózcie.
A swoja droga to przejade sie te 140 km i obejrze go i dam znac co i jak.
Pozdrawiam
BEAR_75, deska przedliftowa jest zwykle (nie licząc przejściówek) z prawdziwego drewna, natomiast poliftowa z plastiku. Po pierwsze: przedlift ma ciemniejsze zabarwienie. Drewno wokół kratek nawiewu jest proste - w polifcie jakby wyokrąglone, wpada pod kratki. Na poduszce powietrznej pasażera, w przypadku drewna, widnieje srebrny napis "AIRBAG" pod laminatem. Przy tworzywie jest to po prostu naklejka w zagłębieniu. Najważniejsza różnica to kolor. Tu świetnie widać niespójność kokpit-kierownica i z tego co tam widzę, nie jest to prawdziwe drewno.
AdaskoC, no to mówię, nie licząc przejściówek, czyli od 2001 do 2003, jeżeli dobrze pamiętam. Tu zresztą deska wygląda na plastikową - światło chyba się załamuje na niej wokół kratek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum