Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T 190] Sportowe wałki rozrządu, więcej mocy z kv6
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T 190] Sportowe wałki rozrządu, więcej mocy z kv6
Autor Wiadomość
batyrhan 



Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 37



Wysłany: Nie Mar 05, 2017 22:57   [MG ZT-T 190] Sportowe wałki rozrządu, więcej mocy z kv6
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003

Witam,
Panowie postanowiłem usprawnić swojego mg, zmuszony byłem rozebrać silnik więc pomyślałem że 2 raz taka okazja się nie zdarzy:) tu moje pytanie czy są dostępne sportowe wałki gdzieś na rynku?? może ktoś takie ma i podzieli się wrażeniami, mam w krakowie firmę która za ok 1100 zł przerobi mi moje seryjne na ostrzejsze i zastanawiam się co myślicie??
Co już zrobione:
dolot k&n stożek, przepustnica polerka ,sprawne visy aluminiowa część kolektora ssącego polerka na szkło i poprawiona trochę końcówka koło wtryskiwacza komory glowicy ssące polerka i zebranie ostrych kątów, komory wydechowe sporo podebrane ok 2 mm na sciance i wiadomo szkło, kolektor wydechowy: zebrana flansza spawalnicza na początku ( spore zwężenie 2 mm na ściance) spaw położyłem od zewnątrz i końcówka tam gdzie się schodzą rury... tam jest strasznie wąskie gardło jeszcze myśle co tam zrobić ale pewnie wszystko rozetne i pospawam tak jak być powinno. myśle jeszcze nad wywaleniem kata ( tylko ta sąda l. ?? hmm) ma ktoś wycięty??? i co są jakieś błędy???
z katem jeszcze się zobaczy można wstawić emulator ale tam... co myślicie będzie coś z tego???
Może ktoś już podobnie modyfikacje robił? dajcie znać czy jest lepiej:)...
temat tych wałków mnie ciekawi może ma ktoś doświadczenie
_________________
MG ZTT 190
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 05, 2017 22:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Nie Mar 05, 2017 23:39   

to nie lepiej to ?:) :

http://qedmotorsport.co.u...rottle-body-kit

dzięki temu podobno można mieć koło 300 bhp :)
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 05, 2017 23:43   

To moze od razu sprintex?
_________________
75 Red Edition
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Pon Mar 06, 2017 00:10   

sprintex to niestety był niewypał :( po za tym to było tylko 220
 
 
batyrhan 



Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 37



Wysłany: Pon Mar 06, 2017 09:23   

Jeszcze silnika nie poskładałem więc nie wiem czy lepiej, zakładam że gorzej nie będzie:) kolektor ssący fajny ale kosztuje tyle co samochód więc zdrowy rozsądek nie pozwala...
Ja nie chce zrobić z niego 300 km potwora a tylko go usprawnić tam gdzie się da poprawić to robie.
myśle jeszcze o kole zamachowym żeby zdjąć z niego kilka gramów...
A co z tymi wałkami i ich szlifowaniem????
_________________
MG ZTT 190
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 06, 2017 09:43   

Mierzyles auto na hamowni? Bez punktu odniesienia bedzie lipa :/ uderz do rewaru w krakowie, mu przerabiali walki do 2.0t, do v6 powinni ogarnac w granicach 1200zl ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
batyrhan 



Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 37



Wysłany: Pon Mar 06, 2017 09:56   

nie mierzyłem bo mój silnik miał może 130 km visy padnięte rozrząd przestawiony pęknięty kolektor ssący itd... teraz go robie jak poskładam to podjade na hamownie jak będzie w granicach serii na kołach to b będzie git, zmiany które robie mają na celu usprawnienie a nie radykalny wzrost mocy.
jak założę ostrzejsze wałki to trzeba nową mapę zrobić???

[ Dodano: Pon Mar 06, 2017 09:56 ]
Jeśli chodzi o wałki to właśnie z rawarem rozmawiałem i 1100 zł za 4 mi powiedzieli za opcje sport do codziennej jazdy.
_________________
MG ZTT 190
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 06, 2017 10:01   

Po takich walkach remap na pewno by byl wskazany, jednak i bez.niego powinienes odczuc roznice :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
batyrhan 



Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 37



Wysłany: Pon Mar 06, 2017 23:27   

Czyli warto wydać 1100 zł tego się chciałem dowiedzieć, a koło zamachowe odciążyć?? też robią to w tej firmie.
Kolego Markzo z czego masz te 2.0 turbo w zs co tam porobiłeś? podziel się projektem
_________________
MG ZTT 190
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 07, 2017 05:46   

batyrhan napisał/a:
Czyli warto wydać 1100 zł tego się chciałem dowiedzieć, a koło zamachowe odciążyć??

moim zdaniem warto, co do koła to różne opinie słyszałem, kolega w civicu ma dedykowane lekkie koło jakieś dżejdiemowej firmy i wkręca się to jak głupie na obroty (waga ~3kg) na postoju. Czy czuc roznice w czasie jazdy? nie wiem ;)

batyrhan napisał/a:
Kolego Markzo z czego masz te 2.0 turbo w zs co tam porobiłeś? podziel się projektem

miłej lektury, 6 lat projektu haha https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65600
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Sob Mar 11, 2017 00:47   

Splintex a nowego można kupić w Australii za ok 21 000 PLN KOMPLETNY :) ale to musisz mieć walki z wersji 177 bo wtedy masz przyrost do 240 koni
Na wałkach że 190 uzyska 220
Taniej wyjdzie turbo
Albo swap
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 11, 2017 17:21   

... albo eaton z mercedesa... ;]
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wałki rozrządu w V6
sknerko Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Lis 25, 2017 17:30
tomi24lbn
Brak nowych postów [MG zt-t 190] - Wałki rozrządu (jakie być powinny)
loopo Rover serii 75, MG ZT 24 Pon Sie 19, 2019 07:55
Mariuszczs
Brak nowych postów [r75] Wałki od 2,5 v6 do 2,0 v6 będą pasowały ?
mack007 Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Paź 27, 2016 08:26
koci_flak
Brak nowych postów [R75] Amortyzatory, twarde/sportowe
Kris Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Wrz 17, 2010 12:09
Kris
Brak nowych postów [Rover 75 CDT nie wchodzi na więcej niż 3 tys. Obrotów]
Chudyhose Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Lis 08, 2018 06:41
Gusio92



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink