Wysłany: Nie Mar 05, 2017 22:57 [MG ZT-T 190] Sportowe wałki rozrządu, więcej mocy z kv6
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
Witam,
Panowie postanowiłem usprawnić swojego mg, zmuszony byłem rozebrać silnik więc pomyślałem że 2 raz taka okazja się nie zdarzy:) tu moje pytanie czy są dostępne sportowe wałki gdzieś na rynku?? może ktoś takie ma i podzieli się wrażeniami, mam w krakowie firmę która za ok 1100 zł przerobi mi moje seryjne na ostrzejsze i zastanawiam się co myślicie??
Co już zrobione:
dolot k&n stożek, przepustnica polerka ,sprawne visy aluminiowa część kolektora ssącego polerka na szkło i poprawiona trochę końcówka koło wtryskiwacza komory glowicy ssące polerka i zebranie ostrych kątów, komory wydechowe sporo podebrane ok 2 mm na sciance i wiadomo szkło, kolektor wydechowy: zebrana flansza spawalnicza na początku ( spore zwężenie 2 mm na ściance) spaw położyłem od zewnątrz i końcówka tam gdzie się schodzą rury... tam jest strasznie wąskie gardło jeszcze myśle co tam zrobić ale pewnie wszystko rozetne i pospawam tak jak być powinno. myśle jeszcze nad wywaleniem kata ( tylko ta sąda l. hmm) ma ktoś wycięty??? i co są jakieś błędy???
z katem jeszcze się zobaczy można wstawić emulator ale tam... co myślicie będzie coś z tego???
Może ktoś już podobnie modyfikacje robił? dajcie znać czy jest lepiej:)...
temat tych wałków mnie ciekawi może ma ktoś doświadczenie
_________________ MG ZTT 190
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 05, 2017 22:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeszcze silnika nie poskładałem więc nie wiem czy lepiej, zakładam że gorzej nie będzie:) kolektor ssący fajny ale kosztuje tyle co samochód więc zdrowy rozsądek nie pozwala...
Ja nie chce zrobić z niego 300 km potwora a tylko go usprawnić tam gdzie się da poprawić to robie.
myśle jeszcze o kole zamachowym żeby zdjąć z niego kilka gramów...
A co z tymi wałkami i ich szlifowaniem????
Mierzyles auto na hamowni? Bez punktu odniesienia bedzie lipa uderz do rewaru w krakowie, mu przerabiali walki do 2.0t, do v6 powinni ogarnac w granicach 1200zl
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
nie mierzyłem bo mój silnik miał może 130 km visy padnięte rozrząd przestawiony pęknięty kolektor ssący itd... teraz go robie jak poskładam to podjade na hamownie jak będzie w granicach serii na kołach to b będzie git, zmiany które robie mają na celu usprawnienie a nie radykalny wzrost mocy.
jak założę ostrzejsze wałki to trzeba nową mapę zrobić???
[ Dodano: Pon Mar 06, 2017 09:56 ]
Jeśli chodzi o wałki to właśnie z rawarem rozmawiałem i 1100 zł za 4 mi powiedzieli za opcje sport do codziennej jazdy.
Czyli warto wydać 1100 zł tego się chciałem dowiedzieć, a koło zamachowe odciążyć?? też robią to w tej firmie.
Kolego Markzo z czego masz te 2.0 turbo w zs co tam porobiłeś? podziel się projektem
Czyli warto wydać 1100 zł tego się chciałem dowiedzieć, a koło zamachowe odciążyć??
moim zdaniem warto, co do koła to różne opinie słyszałem, kolega w civicu ma dedykowane lekkie koło jakieś dżejdiemowej firmy i wkręca się to jak głupie na obroty (waga ~3kg) na postoju. Czy czuc roznice w czasie jazdy? nie wiem
batyrhan napisał/a:
Kolego Markzo z czego masz te 2.0 turbo w zs co tam porobiłeś? podziel się projektem
Splintex a nowego można kupić w Australii za ok 21 000 PLN KOMPLETNY ale to musisz mieć walki z wersji 177 bo wtedy masz przyrost do 240 koni
Na wałkach że 190 uzyska 220
Taniej wyjdzie turbo
Albo swap
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum