Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam
Panowie chciałbym Wam przedstawić mój pomysł otwierania bagażnika z naszego oryginalnego pilota. Przedstawia się to następująco.
W naszych samochodach podczas wciśnięcia guzika w pilocie np. otwierania, odbiornik w samochodzie odbiera ten sygnał i wysyła impuls 12V na siłownik do otwarcia drzwi, po ponownym wciśnięciu guzika otwierają się nam wszystkie drzwi. Nie mówię tutaj o tych, którzy mają komputerowo bądź nie, poprzestawiane te opcje, że np. jedno wciśnięcie powoduje otwarcie wszystkich drzwi.
W każdym razie ilekroć wciśniemy w pilocie guzik otwarcia drzwi tyle razy sterownik wyśle nam impuls 12V na ich otwarcie. Zamknięcie powoduje impuls o odwrotnej biegunowości.
Siłownik od zamykania klapki wlewu w bagażniku możemy wykorzystać do mojego układu, który zlicza impulsy 12V podane przez centralny zamek i np. na 3 impulsie bądź 2 układ poda sekundowy impuls na zamek bagażnika i ten się otworzy Opcja dwóch lub trzech impulsów będzie zmieniana za pomocą zworki w układzie.
Cały układ załącza się w chwili podania mu 1 impulsu z otwarcia drzwi i działa przez 10 sekund/impuls , jeżeli w tym czasie się nie wciśniemy (raz lub dwa razy) guzika to automatycznie się wyłączy i wtedy dopiero kolejny impuls go "obudzi".
Podłączenie wygląda tak:
- +12V bierzemy z czarnego przewodu kostki siłownika od zamykania klapki wlewu,
- -12V bierzemy z masy samochochodu,
- +12V na podtrzymanie układu bierzemy z lampki oświetlającej bagażnik,
- z wyjścia przekaźnika wpinamy się w plusowy kabel idący do zamka bagażnika.
Aby całość działała jak powinna potrzeba nam tylko sprężyn, które wybiją nam klapę do momentu, w którym siłownik sam już ją pociągnie.
Co do sprężyn to już zostały wymierzone i zamówione (dzięki spidi23)
Układ będzie zmontowany prawdopodobnie w tym tygodniu, w zależności od mojego czasu i zaprezentowany w postaci filmu. Jeżeli sprężyny też będą gotowe do końca tygodnia to zaprezentuję całość.
REALIZUJE ZAMOWIENIE NA SPREZYNY!! Proszę o kontakt na email mawox@o2.pl Koszt od 35zl za sztukę w tym jest produkcja, + VAT, wysyłka na koszt kupującego. Jeżeli chcecie to poszukam i skompletuje wszystkie podkładki i tulejki do ich zamocowania jednak to będzie dodatkowy koszt. Musze mieć co najmniej 20 sztuk. Pojedyncze zamówienia są praktycznie nie opłacalne dlatego im więcej tym taniej.
Cena układu elektronicznego razem opakowaniem i instrukcja to 60zł z wysyłką.
Ostatnio zmieniony przez scareface Nie Lut 12, 2017 00:52, w całości zmieniany 4 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 03, 2014 19:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Miałem kiedyś zrobiony taki patent u siebie ale po ok czterech miesiącach zdemontowałem bo mi sprężyny się za bardzo wyrobiły i bagażnik przestał się podnosić.Ja zastosowałem u siebie sprężyny z dwóch pistoletów śrutowych i myślę ,że gdyby nie to ,że były to stare sprzęty patent działał by do dziś.Jedyne co mi zostało z tamtego systemu to nieoryginalny pilot który zwalnia zamek bagażnika.
Co do filmiku to tak właśnie myślę to zrobić Jeżeli chodzi o zamontowanie sprężyn to inna kwestia bo akurat tutaj trzeba takie zrobić na zamówienie i potem jakoś w łatwy sposób je założyć aby spełniały swoją rolę.
Marek wiem, że są odpowiednie moduły, wiem też że w niektórych R75 po 2004 jest to seryjnie ale teraz zrób mi otwieranie bagażnika z oryginalnego pilota za mniej niż 30 zł Mogłem kupić moduł komfort z oddzielnym pilotem ale ja chcę mieć tylko jeden pilot i nic więcej
sebol11 możesz się dokładniej określić jak one wyglądały ?
Przeszukam linki bo pomysł ściągnąłem kiedyś z forum skody tylko potrzebne były dłuższe sprężyny i właśnie te z pistoletów pod pasowały.Było z tym trochę roboty dlatego drugi raz nie chciało mi się w to bawić i pamiętam ,że nawet później na allegro znalazłem faceta który sprzedawał gotowe amortyzatory klapy ze sprężynami i miałem zmierzyć długość tych sprężyn u siebie i zamówić już gotowe na allegro ale jakoś mi minął zapał.Od tej chwili minęło już ze cztery lata więc myślę ,że teraz takich amorów gotowych jest więcej i na pewno można by coś dopasować.
Wiec wyliczyłem z kolegą, że sprężyny muszą być
długie na 27cm,
śr. wew. 20mm
śr. zew. 26mm
W sumie już je produkują więc za niedługo się je rzuci na testy
Do tego odpowiednie podkładki i mocowanie aby jednak ta sprężyna się trzymała.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Wrz 03, 2014 21:23
scareface, A byłbyś w stanie zbudować układ, który np za 3 przyciśnięciem pilota podawał by napięcie 12V jakies 10Watt, przez 10 lub 15 sekund(najlepiej zeby można było ten czas zmieniać, np potencjometrem lub coś, ale nie jest to konieczne)
AdaskoC, jaki koszt dam Ci znać jutro ok? Pamiętaj, że ten układ zadziała po dostarczeniu impulsów a te będziemy brać z siłownika od klapki Czyli raczej układ będzie gdzieś z tyłu chyba, że będziesz puszczał przez cały samochód kable to inna sprawa W zasadzie nie wiem do czego ma Ci to służyć
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Wrz 03, 2014 21:55
Dobra, to czekam Światła dzienne pod ten układ będzie kolega podłączał. A drugi układ dla mnie, jak wyjdzie z tego coś fajnego to też zamontuje
Nawet lepiej jak by było przez jakieś 60sec. te napięcie podawane, a otwarcie drzwi by je wyłączało(najlepiej stopniowo). Ale jak się nie da, to poprostu 15 sec i tyle
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Sro Wrz 03, 2014 22:45
sebol11, masz na mysli takie sprężyny?:http://allegro.pl/podwojna-sprezyna-do-wiatrowki-b2-b3-slavia-lider-i4486791399.html, ja sie nad takimi zastanawiałem właśnie.
_________________ Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
Marek wiem, że są odpowiednie moduły, wiem też że w niektórych R75 po 2004 jest to seryjnie ale teraz zrób mi otwieranie bagażnika z oryginalnego pilota za mniej niż 30 zł Mogłem kupić moduł komfort z oddzielnym pilotem ale ja chcę mieć tylko jeden pilot i nic więcej
Za mniej niż 30 zł to nie wiem. W każdym razie, pilot/y Ci się nie zmieniają. Kupujesz moduł z odpowiednią wersją hardware i software. Następnie sesja na T4 i kopiowanie oryginalnego modułu do "nowego" modułu. Może nie jest najtaniej, ale wszystko fabrycznie bez dokładania dodatkowych wynalazków w instalację, która należy pamiętać, że jest wrażliwa i elektryka może zgłupieć dając całkiem nieoczekiwane efekty
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, t4 jest tylko kilka w Polscei trzeba specjalnie jjechać a tutaj masz układ który praktycznie nie ingeruje w komputer bo są zabezpieczenia przeciwko temu. Zawsze byłes przeciwny takim ukladom wiec Cię nigdy nie przekonam:-)
Plusy są takie ze każdy to może mieć za grosze i może sam sobie to zamontować w domu.
titanum2b, kurde drogie to, a i tak musisz zamontować ten układ żeby było otwieranie z tego samego pilota. A założyć juz same sprężyny to kłopotliwe raczej nie jest
sebol11, masz na mysli takie sprężyny?:http://allegro.pl/podwojna-sprezyna-do-wiatrowki-b2-b3-slavia-lider-i4486791399.html, ja sie nad takimi zastanawiałem właśnie.
jak już elektryczne teleskopy to może dało by sie dopasować z BMW 7 ale to przynajmniej 250 złociszy.
Co do sprężyn nie muszą mieć dużej średnicy, tylko wtedy potrzeba krótszej sprężyny i nie zakładać jej na cały teleskop, tylko na sam ten odcinek który chowa się w środku tłoczka, zakładając odpowiednia podkładkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum