Konfiguracja wyszukana przeze mnie
sprężyny CS GERMANY
łącznik lembforder
poduszka: używana od kolegi od nas z forum
termostat: od renault montowany w innym miejscu
Niby pieniądze mam na oba warianty na drugim zaoszczędzam około 500zł pytanie czy warto?
Kojarzycie sprężyny CS germany? Czy opłaca sie kupić używaną poduszkę? termostat od renoult zna ktoś szczegóły tego patentu ?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 20, 2017 09:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Termostat kupił bym fatimex z allegro za 100 u mnie jeździ 3 rok i jest jak fabrycznie a nie jakieś dokładane dziadostwo.
Poduszkę jesli chodzi o gruszkę na podloznicy masz tu... W dobrej cenie i chyba jak widzę ostatnia sztuka http://80.53.239.242/moto...Uo1ODYxNjAvSFVU
Sam bralem z tym ze montując ja trzeba albo wyzucic aluminiową obudowę z podluznicy, albo silnik pójdzie z tej strony o okolo 0,5 cm wyżej.
Laczniki kup z allegro wzmacniane za okolo 50-60 zl kpl...
Termostat kupił bym fatimex z allegro za 100 u mnie jeździ 3 rok i jest jak fabrycznie a nie jakieś dokładane dziadostwo.
Poduszkę jesli chodzi o gruszkę na podloznicy masz tu... W dobrej cenie i chyba jak widzę ostatnia sztuka http://80.53.239.242/moto...Uo1ODYxNjAvSFVU
Sam bralem z tym ze montując ja trzeba albo wyzucic aluminiową obudowę z podluznicy, albo silnik pójdzie z tej strony o okolo 0,5 cm wyżej.
Laczniki kup z allegro wzmacniane za okolo 50-60 zl kpl...
Niestety nie znajduje tego termostatu , rozumiem, że jest "typu" oryginalnego i montaż jest taki sam jak tego fabrycznego?
Heh ..., strona jeszcze daje radę ale sam warsztat to zwyczajny namiot nic się nie zmieniło od lat Postaw ludzika na mapie gogle i obejrzyj sobie, miałem przyjemność zajechać tam którejś zimy, w namiocie było tak zimno że T4 odmawiał posłuszeństwa i odesłali mnie z kwitkiem, przy kolejnej wizycie nadpisali mi mapy silnika zwykłym szitem 115Km ... profeska.
Ja zakładałem oryginał (190pln+KW) ale przysłali mi bez oringu więc przełożyliśmy stary oring i zaczęło cieknąć tuż przed końcem gwarancji. Wysłałem do sprzedawcy, a ten zareklamował termostat w UK. Niestety przyszła zwrotka, że sprawny plus kilku stronicowy opis testowania tego termostatu po angielsku. W między czasie kupiłem 2gi oryginał z oringiem (210pln+KW) i śmiga już 3-ci rok.
Jak się nie mylę to gdzieś mam jeszcze ten oryginalny bez oringu, sam oring można dokupić za ok 20pln.
Myślę Longer, że masz racje, w obecnych czasach to mega loteria na co się trafi.
Dla przykładu mogę podać akcję z wahaczami. W sumie w 75 zmieniłem 5 wahaczy w ciągu 6,5 roku użytkowania, zatem statystyka niby normalna ale ... 1wszy (nie znam firmy, zamówił mechanik) wytrzymał rok, dwa kolejne THQ czy jakoś tak, wytrzymały mniej więcej 13-16 tys. km i zaczęło się skrzypienie starej kanapy ... kolejne dwa (Teknorot) mają już 4 lata i przejechane ok 50 tys. km po dziurach Wrocławskich i nadal nie można się do nich przyczepić, nie czuć luzów, nie wydają żadnych dźwięków ... co ciekawe tuleje rozleciały się po roku Zmienione na PU w 2014r ... po prostu trafił się dobry Chińczyk.
Wbrew pozorom chińczyk nie musi równać się szitowi.
Chińczycy mają taką technologię, że wyprodukują Ci to co chcesz. Chcesz tanio - masz tani szajs. Chcesz dobrze - masz dobre ale trochę drożej. Choć oba wyglądają tak samo to na czymś trzeba 'przyoszczędzić'.
ja kupiłem od s parts http://allegro.pl/termost...5246398656.html jakies 2 m-ce temu. Wtedy na tej aukcji pisało ze termostat oryginalny itd, teraz juz widzę ze nie ma tego opisu. Dostałem jakiś zamiennik, pewnie bym go oddal ale zorientowałem sie jak stary juz byl wykrecony. Stary tez był wymieniany ileś lat temu i kupiony od tego samego sprzedawcy i tamten miał i nr seryjne i logo bmw, a ten nowy jest goły, tandetny plastyk.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum