Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Swap z 1.6 16V na 1.8t
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Swap z 1.6 16V na 1.8t
Autor Wiadomość
krzych0s 



Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 4



Wysłany: Sob Kwi 22, 2017 23:14   [R416] Swap z 1.6 16V na 1.8t
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam, tak jak w temacie, próbował ktoś może swapować silnik na 1.8t 180km (Seatowski, Volkswagenowski czy jak kto woli go nazywać)? Czy wiążą się z tym jakieś poważniejsze koszty, wymiany, przeróbki? Jestem zmuszony zmienić silnik po tym, jak u trefnego mechanika wymieniłem rozrząd i na trasie wystrzelił mi tłok, a chciałem dać mojemu roverkowi trochę więcej koni pociągowych. Byłbym wdzięczny za jakieś porady, opinie :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 22, 2017 23:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Nie Kwi 23, 2017 11:55   

Rzeźba <- to dobre określenie.
Będziesz musiał sobie wszystko dopasować.
Mocowania silnika, adapter do skrzyni biegów, hybrydowe połączenie sprzęgła, wydech od turbosprężarki, cała elektronika. To tak na szybko co mi przyszło do głowy.
Jako że masz tam 1.6 to warto by się zastanowić jak skrzynia biegów, półosie, hamulce a może i nawet zawieszenie spełnią dobrze swoje zadanie.

Generalnie swapy na silniki które występowały w Roverach/MG są dużo łatwiejsze do ogarnięcia niż coś takiego. Poczytaj sobie o Roverowej T serii, może cię zainteresuje.

Jeśli miałbyś to komuś zlecać to nie widzę większego sensu. Jeśli zrobisz wszystko sam i jesteś jakimś wielkim fanem silnika 20vT to działaj :)
Wpisz sobie w wyszukiwarce "MG ZS Vag conversion" i znajdziesz to czego szukasz.
 
 
krzych0s 



Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 4



Wysłany: Nie Kwi 23, 2017 19:46   

Jeśli aż tyle jest z tym zabawy to myślę, że nie będę w to brnął. Szukam turbobenzyny najlepiej, myślałem też nad silnikiem 1.8 vvc od MG ZR/ZS, tylko niestety nie mam zielonego pojęcia jak się sprawują, ale pewnie z nimi nie będzie problemu jeśli chodzi o montaż i komputer.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] swap silnika
W1ateR Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Lis 15, 2014 19:27
Kozik
Brak nowych postów [zs 180 -> 45 idt] swap kompletu hamulców
borek88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Cze 12, 2011 13:06
borek88
Brak nowych postów [MG ZS R45] SWAP - 1.8 w miejsce 1.4 - czy to ma sens?
xaoo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Lis 27, 2013 08:47
Markzo
Brak nowych postów [R400] SWAP silnika
wiktor128 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Paź 04, 2021 21:04
sTERYD
Brak nowych postów [R 420] Wypalony tłok - swap silnika
radek37 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sob Kwi 16, 2011 20:37
radek37



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink