Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2001
Witam
Muszę ( bardziej chcę ) pozbyć się korozji na moim samochodzie, więc mam pytanie:
Jak dostać się do tych miejsc ( załącznik), aby wyeliminować korozję ?
Myślałem o demontażu zderzaka, albo samego błotnika, ale nie wiem jak się za to zabrać
Chyba, że ma ktoś inny pomysł jak się za to zabrać...
P.S Są to stare zdjęcia mojego samochodu, więc korozji jest tam obecnie znacznie więcej
_________________ Narodowi Brytyjczycy mnie irytują, najpierw wyśmiewali się z Rover"a, a teraz mówią
,że ich przemysł upadł.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 29, 2017 22:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Błotnik trzyma się na 6 śrubach i nawet nie trzeba zderzaka zdejmować.
Zdejmujesz nadkole, potem odkręcasz zderzak od błotnika, zaraz obok za kierunkowskazem jest 1 śruba, od spodu w rogu drzwi 2, 3 nad górnym zawiasem drzwi i 4,5,6 pod maską.
Chyba, że w 25 coś dodali, bo w R200 to jest parenaście minut roboty i bok rozebrany.
Zapomniałeś o wsporniku który trzyma i błotnik i zderzak razem. Tak więc nadkole plastikowe będzie musiał i tak odchylić. Ale to wystarczy odkręcić 3 wkręty od dołu od zderzaka + bodaj 3 spinki z przodu wyjąć plastikowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum