Forum Klubu ROVERki.pl :: [2.0 IDT] Zatarty wałek od pompy wtryskowej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0 IDT] Zatarty wałek od pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
flow 




Dołączyła: 21 Sty 2015
Posty: 171

MG ZR

Wysłany: Pon Sie 28, 2017 17:08   [2.0 IDT] Zatarty wałek od pompy wtryskowej
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam Was z kolejnym problemem...

Jakieś dwa tygodnie temu moje autko złapał, jak to nazywają, "syndrom traktora", czyli uszkodził się elektromagnes czasu wtrysku. Pompa została oddana do pompiarza, po niekrótkim czasie diagnostyki okazało się, że mogło paść to albo cała elektryka w pompie.
W każdym razie mieli polecenie żeby wymienić jedynie ten zawór, który osobiście zakupiłam i im dostarczyłam. Jak się potem okazało cała pompa została rozebrana i znaleziono kolejny problem - zatarty wałek. Podobno nie do dostania, mam kupić nową (używaną) pompę.
Chciałabym usłyszeć Waszą opinię, czy faktycznie nie idzie dostać tej części? I czy ten zatarty wałek faktycznie mógł powodować takie same objawy jak przy uszkodzonym zaworze czasu wtrysku?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 28, 2017 17:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 28, 2017 17:39   

Masz foty tego walka jak bardzo jest zatarty ?

Jedyna opcja jak zatarło wałek ze opylki dostały się do pompy i zablokowany tez np nastawnik wyprzedzania kata.

Wałek i może dostanie nowy w Bosch ale koszt tego przewyższy koszt pompy. Jak byś może potrzebowała wałek to mam gdzieś sprawny z pompy z demontażu :wink:

Ale chciał bym najpierw zobaczyć jak ten stary wygląda ze taka konkluzja, albo ktoś lal syf albo pompa stalą jakimś estrem zalana długo i wyżarło wałek.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
flow 




Dołączyła: 21 Sty 2015
Posty: 171

MG ZR

Wysłany: Pon Sie 28, 2017 18:02   

Zdjęć nie mam, postaram się jutro załatwić. Owszem, było lane najtańsze paliwo, ale podobno każda stacja ma to samo, a od czasu do czasu wlałam droższe żeby przeczyscic układ.
Jakbyś miał ten wałek to super :smile:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [220 SD] Wyciek z pompy wtryskowej
iwan00 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Sty 15, 2010 17:39
iwan00
Brak nowych postów [R 220 2.0 sdi] USzczelki do pompy wtryskowej
poszukuje
b0lec Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Sie 23, 2009 11:41
pablom1978
Brak nowych postów [R 218SD] Regulacja pompy wtryskowej
w starym TD
Pływak Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Wrz 29, 2009 20:51
Pływak
Brak nowych postów [R 220 SD '97] nie zaskakuje po regeneracji pompy wtryskowej
bubu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Gru 19, 2013 21:36
bubu
Brak nowych postów [R200] - Pasek pompy wtryskowej.
Klusek360 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Lut 06, 2014 21:14
Klusek360



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink