Wysłany: Czw Lip 13, 2017 21:28 [R75] wystrzelone poduszki air bag
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam,rozbiłem Roverka strzeliła mi prawa kurtyna i lewa poduszka w siedzeniu kierowcy,i wszystkie pasy sie zablokowały i mam teraz pytanie...Bo kupiłem sensor,pasy poduszke i kurtyne,czy musze jeszcze kupić taki mały sensor air bag pomaranczowy który jest przykrencony do progu pod dywanikiem,jak sie domyslam to on mi otworzył poduszke kierowcy,gdyż uderzyłem progiem...czy coś jesczcze musze powymieniać jakieś sensory pochowane o których nie wiem?
Ostatnio zmieniony przez longer86 Czw Lip 13, 2017 21:54, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 13, 2017 21:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Układ zadziałał prawidłowo. Jeśli nie ma w nim crash daty, to możesz po złożeniu wszystkiego podłączyć np. TOAF'a i wykasować błędy. Czujnik uderzeniowy jeśli nie ucierpiał w zdarzeniu, nie zgnił itp. nadaje się do użycia ponownie. Skoro jest on pomarańczowy, to wnioskuję że masz wersję poliftową. Zatem żaden tani, ogólnodostępny program diagnostyczny (nawet oficjalny TOAF) nie podejdzie do niego. Na stronie TOAF'a jest jednak program osobny do Twojego modułu poduszek, więc możesz go śmiało użyć na koniec, aby wykasować błędy.
O ile wymiana poduszki w siedzeniu oraz wszystkich napinaczy pasów jest prosta, o tyle wymiana kurtyny jest już trochę skomplikowana. Ja do tej operacji musiałem zdejmować całą deskę wraz z tym "bulbarem". Polecam też ostrożnie demontować osłonę słupka przy przedniej szybie. Ona jest na takich paskach, zabezpieczających żebyś nie dostał w razie strzału w głowę. Radzę odkręcić torxem śrubki od osłony, a potem jak już paski będą luźno latały pomęczyć się nad wyjęciem ich ze słupka. Im więcej odzyskasz tym lepiej, bo na tym trzyma się osłona. Przy składaniu można śmiało skręcić wszystko na osłonie i potem gotowy zestaw odpowiednio osadzić na miejscu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Układ zadziałał prawidłowo. Jeśli nie ma w nim crash daty, to możesz po złożeniu wszystkiego podłączyć np. TOAF'a i wykasować błędy. Czujnik uderzeniowy jeśli nie ucierpiał w zdarzeniu, nie zgnił itp. nadaje się do użycia ponownie. Skoro jest on pomarańczowy, to wnioskuję że masz wersję poliftową. Zatem żaden tani, ogólnodostępny program diagnostyczny (nawet oficjalny TOAF) nie podejdzie do niego. Na stronie TOAF'a jest jednak program osobny do Twojego modułu poduszek, więc możesz go śmiało użyć na koniec, aby wykasować błędy.
O ile wymiana poduszki w siedzeniu oraz wszystkich napinaczy pasów jest prosta, o tyle wymiana kurtyny jest już trochę skomplikowana. Ja do tej operacji musiałem zdejmować całą deskę wraz z tym "bulbarem". Polecam też ostrożnie demontować osłonę słupka przy przedniej szybie. Ona jest na takich paskach, zabezpieczających żebyś nie dostał w razie strzału w głowę. Radzę odkręcić torxem śrubki od osłony, a potem jak już paski będą luźno latały pomęczyć się nad wyjęciem ich ze słupka. Im więcej odzyskasz tym lepiej, bo na tym trzyma się osłona. Przy składaniu można śmiało skręcić wszystko na osłonie i potem gotowy zestaw odpowiednio osadzić na miejscu.
Wszystko jasne,dziękuje ci bardzo za wyczerpującą odpowiedz.miłego dnia
[ Dodano: Sob Lip 22, 2017 21:36 ]
MaReK napisał/a:
Układ zadziałał prawidłowo. Jeśli nie ma w nim crash daty, to możesz po złożeniu wszystkiego podłączyć np. TOAF'a i wykasować błędy. Czujnik uderzeniowy jeśli nie ucierpiał w zdarzeniu, nie zgnił itp. nadaje się do użycia ponownie. Skoro jest on pomarańczowy, to wnioskuję że masz wersję poliftową. Zatem żaden tani, ogólnodostępny program diagnostyczny (nawet oficjalny TOAF) nie podejdzie do niego. Na stronie TOAF'a jest jednak program osobny do Twojego modułu poduszek, więc możesz go śmiało użyć na koniec, aby wykasować błędy.
O ile wymiana poduszki w siedzeniu oraz wszystkich napinaczy pasów jest prosta, o tyle wymiana kurtyny jest już trochę skomplikowana. Ja do tej operacji musiałem zdejmować całą deskę wraz z tym "bulbarem". Polecam też ostrożnie demontować osłonę słupka przy przedniej szybie. Ona jest na takich paskach, zabezpieczających żebyś nie dostał w razie strzału w głowę. Radzę odkręcić torxem śrubki od osłony, a potem jak już paski będą luźno latały pomęczyć się nad wyjęciem ich ze słupka. Im więcej odzyskasz tym lepiej, bo na tym trzyma się osłona. Przy składaniu można śmiało skręcić wszystko na osłonie i potem gotowy zestaw odpowiednio osadzić na miejscu.
Dzisiaj skończyłem wymiane pasów i wszystkich poduszek,oraz tych bocznycz czujników zderzeniowych i centralnego sterownika air bag-ów pod środkową konsolą,myślałem że jak zrobie wszystko na wyłączonym zapłonie to poduszki normalnie zgasną,bo ponoć auto ma samodiagnoze czy coś takiego (tak mi powiedział mechanik) od którego kupiłem części.Zanim odkręciłem z jego rovera poduszki włączyłem zapłon i poduszki normalnie zgasły,więc odłączyłem aku i wykręciłem co potrzebowałem...Czy panel sterowania kierunkami w którym jest taśma poduszki kierowcy ,też ma jakiś czujnik?? U mnie w miescie Kostrzyn nad odrą nie ma zadnego elektryka który mógł by mi program podczepic pod roverka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum