Wysłany: Wto Lip 11, 2017 23:59 [Problem z centralnym i wersja silnikowa]
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam, stałem się szczęśliwym posiadaczem Rovera 75. Z pierwszym dniem eksploatacji przestał działać zamek centralny (w sumie w połowie). Automat zamyka zaraz po ruszeniu, przycisk wewnątrz zamyka i otwiera drzwi, natomiast pilot jedynie otwiera auto. Nie da się go zamknąć. Przy zamykaniu samochód wydaje dźwięk zamknięcia, jednak nic poza tym. Rover pozostaje otwary tak jak był. Samochód nabyłem z uszkodonym zamkiem klapy bagażnika, jednak zamek działał, aż się obraził. Klapa normalnie zamknięta, kontolka od drzwi się nie świeci. Ktoś przerabiał podobny problem? A tak przy okazji kupiłem Rovera w wersji CDT, jednak w dowodzie jest wbite 102KW i właściciel zapewniał, że jest to wersja 140-konna. Wychodziły takie wersje? Bo w porównaniu z kumpla 115-konnym zbiera się o wiele lepiej.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 11, 2017 23:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przede wszystkim popraw temat na zgodny z zasadami tytułowania wątków na forum.
stary_zgred napisał/a:
Przy zamykaniu samochód wydaje dźwięk zamknięcia, jednak nic poza tym.
A jaki to jest dźwięk?
stary_zgred napisał/a:
Samochód nabyłem z uszkodonym zamkiem klapy bagażnika, jednak zamek działał, aż się obraził
Jakiego rodzaju jest to uszkodzenie? Co się konkretnie dzieje z zamkiem?
stary_zgred napisał/a:
Ktoś przerabiał podobny problem?
Skąd mamy wiedzieć jaki masz problem? Mało wyczerpujący opis.
Równie dobrze możesz napisać, że nie zamyka auta i nie działa zamek w klapie bagażnika.
Spróbuj zawrzeć w opisie więcej szczegółów.
stary_zgred napisał/a:
A tak przy okazji kupiłem Rovera w wersji CDT, jednak w dowodzie jest wbite 102KW i właściciel zapewniał, że jest to wersja 140-konna.
Fabrycznie takich mocy nie było. Max to 136KM wersja poliftowa. Chyba, że ktoś robił chiptuning , pomiary i zrobił oficjalną zmianę w papierach. Żeby to stwierdzić należałoby A. shamować auto, B. odczytać mapę sterownika silnika i porównać.
stary_zgred napisał/a:
Bo w porównaniu z kumpla 115-konnym zbiera się o wiele lepiej.
Nie wiem co ma kumpel i w jakiej kondycji. Teoretycznie na niektórych działa podniesienie mocy z fabrycznych 115KM do 131KM.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum