Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 21:03
A tak wogóle to co macie na myśli ,co się składa na działanie tempomatu ponieważ na to się składa wiele elementów a sterownik nowy to cena ok.800 zł ale to nie wszystko
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 22:02
w dieslu jest najprościej zamontować tempomat , sterownik pasuje do danego sterownika powinni je mieć w artbizarze, w dieslu sterowanie odbywa się po przez 2 części komputer silnika + interface tempomatu, sprawdzili to nasi niemieccy oraz angielscy koledzy także nie ma żadnych filozofi.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
PHJowi a rzeczywiście musi być sterownik tempomatu z diesla? A i czy trzeba coś jeszcze wgrać do kompa czy starczy powpinać to do istniejącej instalacji i powinno działać?
W benzynie jest całkiem inny układ tempomatu z innymi elementami. U mnie to ustrojstwo jest na jakiś podciśnieniach.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
hvil [Usunięty]
Wysłany: Czw Lis 19, 2009 00:43
ja to się boje z elektryka w wozie grzebać coby o pewnym czasie nie zaczęło się to wszystko sypać:-) w dieslu widac latwe to a benzyna no trudno:-) zostanie bzy tempomata
Panowie a ma ktoś może zdięcie tego sterownika od tempomatu , chodzi mi o to jak wygląda i gdzie go szukać (disel) , bo mam rozbitka i chciałbym go sobie pobrać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum