Wysłany: Sob Wrz 23, 2017 10:30 [r200] problem z pokrywą bagażnika i obrotami silnika
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1999
witam
mam dwa tematy:
1) mam problem z pokrywą bagażnika, mianowicie pękła plastik w którym jest zamocowana sprężynka (przy zamku), niestety pokrywa się nie otwiera, można tylko na stałe zamknąć wszystko pracuje poprawnie poza tym, elementem, który pękł.
Szukałem już w różnych miejscach i ciężko dostać sam plastikowy element (zamek sam sobie przełożę), kompletów z cięgnem też jest jak na lekarstwo, przymierzam się do zakupu kompletnej pokrywy, tylko nie wiadomo w jakim stanie będzie osprzęt - żeby dokonać przełożenia.
2) problem z obrotami, niezależnie czy silnik ciepły czy zimny, jak wejdzie znacznie powyżej 2 tyś, to potem TYLKOVCZASEM spada, ale tylko na 1,5-2 tyś obrotów, muszę wcisnąć/stuknąć sprzęgło i jest ok spada na 1 tys.
I teraz silnik krokowy był wymieniany, to nie pomogło, jak podejść do obrotów silnika na poziomie 1 tyś obrotów, czy samemu regulować czy jest to inny problem, poza tym, co z blokowaniem obrotów na poziomie 1,5-2 tyś obrotów.
mieszkam w Łodzi, aczkolwiek dostęp do części nie jest łatwiejszy, niż gdzie indziej, jak możecie podpowiedzcie rozwiązanie, dzięki.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 23, 2017 10:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nitek44 [Usunięty]
Wysłany: Sob Wrz 23, 2017 10:59
1) W Łodzi jest jeden rover 25 na części na Teofilowie, jak jesteś zainteresowany to mogę Ci dać kontakt. Tylną klapę i te elementy w środku powinien mieć - o ile w R25 są one takie jak w 200, musiałbyś sobie sprawdzić.
2) Silnik krokowy był wymieniany na nowy czy po prostu inny, używany? Przepustnicę wyjmij i dokładnie wyczyść, a potem zrób jej adaptację.
poproszę o nr tel, sprawdzę, może będzie pasować
Silnik krokowy, używany, przepustnicy nie czyściłem, muszę to zrobić.
nitek44 [Usunięty]
Wysłany: Sob Wrz 23, 2017 14:27
Koniecznie przeczyść krokowca i przepustnicę, instrukcje są na forum, i co ważne pamiętaj o adaptacji przepustnicy, bo bez tego też się cuda z obrotami mogą dziać.
Jak już wyjmiesz przepustnicę i wyczyścisz to sprawdź czy się lekko i szczelnie domyka, bo jeśli plastikowe to ze starości mogły puchnąć i potem się zakleszczają/niedomykają.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum