Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Wysuniete koło na zewnątrz auta po zmianie przegubu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Wysuniete koło na zewnątrz auta po zmianie przegubu
Autor Wiadomość
kasta18 



Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 9



Wysłany: Sob Paź 07, 2017 22:20   [R420] Wysuniete koło na zewnątrz auta po zmianie przegubu
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam ostatnio oddałem samochód na warsztat na wymianę przegubów zewnętrznych oraz na kilka innych rzeczy przy zawieszeniu z tyłu. I po wymianie wszystkich rzeczy które były do zrobienia kiedy to zaczęli ustawiać zbieżność z gematrią okazało się że przednie lewe kolo wystaje-wysunięte jest i jest problem z ustawieniem go. I moje pytanie jest co może być przyczyną gdyż przez wymianą przegubów z przodu wszystko było okej ( 8 miesięcy wcześniej była sprawdzana geometria). Właściciel twierdzi że wszystko zrobił dobrze i nie wie dlaczego te koło jest wysunięte. Tylko dziwi mnie że jedno koło jest okej a drugie wystaje


Rover 420 D 99r bez abs
Przegub napędowy jaki jest zamontowany - MEYLE 31-14 498 0026 ( z abs gdyż bez abs nie ma na hurtowniach )
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 07, 2017 22:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 08, 2017 12:04   

Jak wystaje poza zarys auta to nie ten Przegub masz. Porównaj ze starym.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10925
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Paź 08, 2017 12:49   

Przegub nie ma nic do tego. Jak koło jest wysunięte to musi być źle zamontowana zwrotnica, albo wahacze. Nie wiem co tam się da przesunąć, ale strach jeździć.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Sro Paź 18, 2017 10:50   

W sumie nie wyobrażam sobie żeby się dało jakoś to zawieszenie poskładać nie tak. Może felga nie siadła na piaście?
Całe koło wystaje, czy tylko któraś jego część? Może pomylili górne wahacze prawe z lewym? W sumie nie wiem czy tak by się dało, i ich raczej się nie ściąga do zmiany przegubów.
Zdejmij koło i może wrzuć jakieś foto?
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 18, 2017 13:17   

truten23 napisał/a:
Może pomylili górne wahacze prawe z lewym?


Da się ale to nic złego się nie stanie :P Trzeba bo takim zabiegu tylko zbieżność ustawić od nowa. A zyskuje się na podmianie R z L i L z R pochylenie kola jak w MG ZS. Górne wahacze MG ZS maja naklejkę only for MG i literke która strona. I jak sie ma np wahacz prawy MG ZS i ściągnie naklejkę do nabite jest w wahaczu L :D

Stary dobry mod na przeróbkę zawieszenie na ZS'a :D Ja tak u siebie mam ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Sro Paź 18, 2017 13:50   

No zmienimy w ten sposób kąt wyprzedzenia kąta osi zwrotnicy.
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
kasta18 



Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 9



Wysłany: Czw Paź 19, 2017 21:55   

Witam przepraszam że tak długo nie odpisywałem ale zbytnio ostatnio czasu nie mam na nic.
Autko dopiero w przyszłym tygodniu pojedzie na ustawienie geometrii+zbieżność i kąty i wtedy zobaczymy co wyjdzie. Koło wystaje całe względem drugiej strony a gdzie mogę dostać gumy stabilizatory przód 21mm ?

W rowerze zostały zrobione następujące rzeczy
Nowe amortyzatory przód( sam robiłem przed wymianą przegubów )
Nowe górne wahacze(sam robiłem ) i sworznie
Nowe przeguby ( ostatnio z przegubami były wymianie gdyż tamte padły
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 20, 2017 17:44   

To bardziej bym obstawiał że górne wahacze są nie wiadomo od czego i jeden z nich wypycha koło.
Jak już wcześniej było wspomniane, sama wymiana przegubu nie zmieni ustawienia koła względem karoserii.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Problem z odpaleniem po zmianie kąta wtrysku
krystianshoota Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Gru 02, 2008 00:50
maras83
Brak nowych postów [R420] Ceny osłon gumowych przegubu i inne pyt.
Wazzabii Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Wto Lis 06, 2007 12:19
Wazzabii
Brak nowych postów [R420] Potrzebne informacje odnośnie przegubu wewnętrznego
shotgun Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Gru 28, 2010 12:39
pgrad
Brak nowych postów [R420] Koło dwumasowe
rangers Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Mar 19, 2009 15:15
rangers
Brak nowych postów [r420 sdi '98] programowanie pilota koło zielonej góry?
mikronezja Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Paź 02, 2010 11:11
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink