Wysłany: Sro Lis 08, 2017 20:09 [MG ZR] Proszę o opinie na temat silnika k-series
Witam, jako iż moje stare Tico zaczyna już niedomagać chciał bym nabyć samochód marki Rover/MG. Samochód tej marki posiadał kiedyś mój tata i bardzo dobrze go wspominam jednak po przeczytaniu wielu opinii na temat silnika k-series mam pewne wątpliwości a mianowicie chodzi oczywiście o uszczelkę pod głowicą, jak to jest z ich trwałością w ZR'kach i czy istnieje jakieś rozwiązanie żeby tą "wadę konstrukcyjną" wyeliminować. To było 1 pytanie drugie to jakie są koszty utrzymania MG ZR, głównie mi chodzi o zawieszenie bo jak wiadomo w tico to są groszowe sprawy ale nwm jaka jest sytuacja w MG
P.S: nadmienię że celuje głównie w silnik 1.8 VVC
Za odpowiedzi z góry dzięki
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 08, 2017 20:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie da się wyeliminować na 100% chyba, że uszczelka z nowych MG z silnika n-series czy jakoś tak.
Można zminimalizować na max wywalając zaworek z kolektora ssącego i zakładając termostat PRT, taki na węzach przy chłodnicy a zamiast oryginalnego przelotkę. poszukaj na forum o tym termostacie jest chyba wszystko. Ja K-serią w landroverze zrobiłem ponad 100kkm z PRT i bez zaworka ale LPG dostało się do chłodziwa i niestety ale pękła głowica przy zaworach wydechowych. A uszczelkę miałem zwykłą starego typu wzmacniana Victor Reinz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wszystko jest zawarte w poscie Sknerka, HGF albo już był/jest/będzie nie ma się co tego bać. W swoim VVC mam klasyczny termostat + wywalona kulka z kolektora i póki co jest OK (uszczelke wymienilem na stary typ wzmocniony).
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Oki thx trochę poczytałem o tym zaworku i wynika z tego że najlepszą operacją jest po prostu go wywalić. A jeszcze takie małe pytanie jaki olej i jak często go wymieniać w tym silniku ? Bo wiadomo że tico to pracuje na wszystkim co mu się wleje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum