Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam, zacznę od tego żezaczął mi uciekać płyn chłodniczy i jak się okazało problem jest w chłodnice. Tego jeszcze nie zdążyłem wymienić, ale dzisiaj pilnoe trzbe mi było przejrchać z 10 km. Wlałem płyn chłodniczy, usunąłem powietrze z układu chłodniczego no i pojechałem. Od samego początku obroty wachały się od 400 do 1200, a poźniej jak już prawie dojechałem do miejsca docelowego zaczęła bardzo szybko wyświatlać się i zgasać kontrolka oleju, a na ekranie było napisane "low oil pressure". W tym momencie również zauważyłem że temperatura silnika jest trochę większa od normy, ale nie krytyczyna. Jak jechałem z powrotem do domu sytuacja była taka sama tylko jeszcze pary razy mi zgasło auto jedźdz i było napisane znowu low oil pressure. Wie ktoś może czy to ciśnienie oleju może być jakoś powiązane z układem chchłodniczym?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 07, 2020 16:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jazda z uszkodzoną chłodnicza oleju może doprowadzić do zatarcia silnika. Płyn miesza się z olejem, ubywa go u układzie chłodzenia a przybywa w układzie olejowym ale rozrzedzając olej. Dlatego pompa rozrzedzony olej ma problem tłoczyć przeZ co ciśnienie oleju spada i pojawia się pulsujący komunikat o niskim stanie oleju, mimo iż na bagnecie będzie pewnie znacznie powyżej normy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum