Jakis czas temu zmieniłem swoje radio HiLine (juz łapało bad pixele na ekranie) na stacje 2din z ChRL ... ze stacji jestem bardzo zadowolony (boottime ok 16-18sek, octa core, 2GB RAM, Android 6.0.1 ...) dzwięk czysty i mocny (aż drżą boczki) ale podłączony bezpośrednio pod głośniki (wstawione infiniti w miejsce fabrycznych) jednakże trochę brakuje basu ... postanowiłem przeciągnąć kable do odłączonego wzmaka H/K i puścić tak jak poprzedni fabryczny zestaw ... po podłączeniu, uff jest bass ale .... mocno sięzdziwiłem że całość gra 2-4x ciszej niż na wiązce bezpośrednio z radia na głośniki ?! Nie znam się na tym ale ponoć chodzi o sygnał niskonapięciowy po RCA do wzmaka, wzmak nie posiada opcji podbijania (GAIN) i przystosowany jest do sygnałów z fabrycznego HiLine ...
... czy jest jakaś opcja podbicia tych sygnałów przedwzmacniaczem ? Od biedy moge kupić inny wzmak, ale to wiąże się z przerabianiem wtyczek, ciągnięciem dodatkowych kabli i ponownym zrywaniem wykładziny/podłogi ... a tego chciałbym uniknąć
Widzę, że problem chyba nie rozwiązany. Potykał się jeszcze ktoś już z tym problemem i znalazł rozwiązanie?
Nie chciałbym wyważać otwartych drzwi a planuję robić identyczną konfigurację (amp H&K+ stacja 2 din na androidzie)
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
I tak i nie .... ostatecznie zdecydowałem się na kolejne inwestycje w dziada .... kupiłem uzywanego wzmaka i skrzynię, Wzmak H/K został odłączony, tuba H/K wyleciała ... Kupiłem 5cio kanałowego Axtona 608c i skrzynkę Balupunkta, dzięki koledzie Sash997 udało sie wszystko podłączyc w sensownym czasie, poniżej fotki i filmiki .... trochę trzeba to wszystko jeszcze poprawić w wolnej chwili bo aktualnie to podłączone tak aby sprawdzić.
Zasilanie z aku:
Bagażnik:
Kszynka:
Wzmak: