Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 2002
Dobry Wieczór, Na wstępie chcę poinformować, iż jestem laikiem w takich sprawach, a teraz przechodzę do głównego tematu.
Tak więc mam pytanie dotyczące swapu z 1.4 na 1.8 vvc w Mg Zr i mam do Was parę pytań, otóż czy podzespoły(skrzynia,sprzęgło itp.) z 1.4 wystarczą do 1.8? czym się różnią dane wersje ów wymienionego auta(które części są słabsze i wymagają w razie czego wymiany) i ile tak by wyniosła sama robocizna. Wiem, że ceny się różnią co warsztat, ale tak na oko.
Z góry przepraszam, jeżeli piszę w złym dziale. Jak i proszę o porady i pomoc w tym temacie, pozdrawiam.
Dodatkowo mam pytanie, czy w obu wersjach jest ten sam wydech?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 20:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czyli rozumiem, że na pewno będzie trzeba przerobić mocowania, wymienić skrzynie i tarcze z takich podstaw, a w praktyce wyjdzie jeszcze dużo więcej rzeczy?
Czyli lepiej sprzedać całe auto i szukać już z 1.8? bo z tego co widzę jest to nieopłacalne?
Odgrzebuje temat - potrzebuję wiązkę do 1.8 - dokładnie - robię swapa poloneza z 1.4 na 1,8vvc ale musze zmienić wiązkę i komputer - 1,4 ma rozdzielacz 1,8 juz go nie ma.
Czy ktoś ma wiązkę z 1,8 vvc ? czy wiązka z 1,8 czymś sie różni ?
cały silnik 1,8 vvc został rozebraniu i poskładany od nowa (dosłownie wszystko nowe co sie dało) - teraz jest problem bo nie mam jak go podłączyć (nie udało mi sie kupić silnika z wiązką)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum