Wysłany: Pią Kwi 27, 2018 20:01 [MG ZT] 190 2.5 V6 obroty rosną auto nie przyśpiesza.
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
Witam,
Jestem świeży przejrzałem forum i niestety nie znalazłem takiego tematu, zatem chodzi o.
MG kupiłem niedawno, na początku nie było z tym żadnego problemu lecz od paru dni przy gwałtownym dodaniu gazu obroty rosną, a auto nie przyśpiesza.
Pedał sprzęgła chodzi wzorowo łapie "normalnie", biegi również wchodzą bez zarzutu.
Sytuacja tak jakbym trzymał wciśnięte sprzęgło podczas dodawania gazu ( a przecież odbija normalnie), na szczęście podczas spokojnego dodawania gazu auto jedzie normalnie, ale tą maszyna nie można jeździć normalnie przy tym dźwięku silnika
Nie znam się na tyle żeby to zdiagnozować, za dużo czytam już w necie i dostaje na głowę, sądzę że po prostu sprzęgło się ślizga
Spotkał się ktoś z taką sytuacją już? czy to będzie sprzęgło, a może dwumas(jeśli jest) i jaki mniej więcej koszt takiej operacji
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 27, 2018 20:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pią Kwi 27, 2018 20:27
Sprzęgło do wymiany. Przecież to logiczne jeśli się ślizga. Najtańsza opcja to wymiana tarcza+docisk, ale może się okazać że wysprzęglik i pompa też. Tak czy owak trzeba to zdiagnozować organoleptycznie.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sob Kwi 28, 2018 06:28